Elikkä olis mahdollisuus saada halvalla tollanen c36 amg, ajettu 215tkm.
eli jos olis kokemuksia ja onko paljokin tyyppivikoja tai muuta vastaavaa.. niin ja mahtaako noi varaosien hinnat olla taivaissa??
On ne taivaissa. Olikos se ECU-boksi Veholla 5000 € No eihän sitä tartte uutena ostaa, mutta voivat olla aika kiven alla käytettyinä... Suurin osa osista on tietysti tosi halpoja, mutta AMG-nimen veroisena ylläpitäminen maksaa varmasti keskivertoa enempi.
itellä vähä samat suunnitelmis tossa kesäl ostaa tollane c36 mahtaakohan olla kalliiit vakuutukset? mitä o sellasii juttui mihin kannattaa kiinnittää huomiooo ku sellasta on hankkimassa?
Tosta C36:sta löytyy juttua pirusti pirun monesta eri ketjusta. Itse toisessa ketjussa kertoilinkin, että Saksassa oli todella vaikea löytää edes siedettävässä kunnossa olevaa vm.95-97 C36:ta, jossa olisi automaattinen ilmastointi ja nahat yms. Johon myös joku muu totesi, että samantien kannattais ostaa C43 AMG, koska niitä saa samoihin hintoihin, markkinat on paljo paremmat ja kaikissa on vakiona automaattinen ilmastointi yms. herkut ja turvallisuuskin on parempi. Tais alkupään C-sarja saada 1 tähden EuroNCAPissa eli ei kyllä paljoa juhlita jos metikköön ajellaan...
masaf1 kirjoitti:Tosta C36:sta löytyy juttua pirusti pirun monesta eri ketjusta. Itse toisessa ketjussa kertoilinkin, että Saksassa oli todella vaikea löytää edes siedettävässä kunnossa olevaa vm.95-97 C36:ta, jossa olisi automaattinen ilmastointi ja nahat yms. Johon myös joku muu totesi, että samantien kannattais ostaa C43 AMG, koska niitä saa samoihin hintoihin, markkinat on paljo paremmat ja kaikissa on vakiona automaattinen ilmastointi yms. herkut ja turvallisuuskin on parempi. Tais alkupään C-sarja saada 1 tähden EuroNCAPissa eli ei kyllä paljoa juhlita jos metikköön ajellaan...
Jos ajat metsään C36 tai C43:lla niin et taida olla mitään eroa lopputuloksessa
Vaikea uskoa että saa suomeen leimaan C43:n samalla rahalla kuin C36. C43:ssa on kyllä se hyvä puoli että sitä saa farkkuna. Ittellä tekis mieli semmoiseen vaihtaa. Sitten vaan rekisteröi pakuksi
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
honkonen kirjoitti:Joo pakuksi kandee rekisteröidä jos vaan voi. On sitten kakspaikkanen urheiluauto. Vai pitääkö perään laittaa 80 lätkä ja keltamusta?
Siis enempi tuo oli vitsi....
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
noo kaippa tuon kanssa pärjää kunhan ny ei heti mitään isompaa hajois helvetin hyvä ajaa ja poistuuki suht hyvin ja kaippa tuolla vielä 100tkm päristelee ennen koneremonttia
AK47 kirjoitti:Jos ajat metsään C36 tai C43:lla niin et taida olla mitään eroa lopputuloksessa
Toukokuussa 1997 C-sarjalaiseenkin tuli facelifti ja sen myötä turvallisuus parani. Onhan noissa lisäksi ESP, sivuairbägit jne... Ja eihän noissa oo hankintahinnoissa eroa kuin pari hassua tonttua. Jos on varaa ostaa C36 niin pitäis olla varaa ostaa C43:nkin, kun liikutaan kuitenkin ihan "pienissä" eroissa.
AK47 kirjoitti:Jos ajat metsään C36 tai C43:lla niin et taida olla mitään eroa lopputuloksessa
Toukokuussa 1997 C-sarjalaiseenkin tuli facelifti ja sen myötä turvallisuus parani. Onhan noissa lisäksi ESP, sivuairbägit jne... Ja eihän noissa oo hankintahinnoissa eroa kuin pari hassua tonttua. Jos on varaa ostaa C36 niin pitäis olla varaa ostaa C43:nkin, kun liikutaan kuitenkin ihan "pienissä" eroissa.
Vaihdan heti tuon c36:n c43.seen jos parin hassun tonnin välillä joku vaihtaa. Hiljaista tulee olemaan. Kyllä c43 on ainakin kolmasosan kalliimpi ja jos hyvän haluaa niin puolet kalliimpi. Mutta samapa tuo. Yksilöitä nämä on kunnoltaan ja varustukseltaan ja eroja löytyy hintoja selittämään.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
niin ja jos sitten haluaan päivittää tuon C43 ---> C55 on ameriikan setien mukaan plug and play. C55 on tehty muutamia kappaleita ja on niitä mobilessakin ollut
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98