Kellään vitossa vanteita jossa ET35...?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
bourbon
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viesti:

Kellään vitossa vanteita jossa ET35...?

Viesti Kirjoittaja bourbon »

Olen <-- tuohon hankkimassa uusia kesävanteita, ja nyt olisi kiikarissa 8,5x20" ET35... (Vitoissahan suositus on ET45-60)
Kellään kuvaa vitosta jossa vanteiden ET35? Omassa on kyllä levikkeet, eli pieni "ulos tuleminen" ei haittaa.
Entä löytyykö keltään kuvia vitosta jossa 20" vanteet alla? Ja korimalli siis tuo W638.
Kiitoksia jo etukäteen :)
laineracing
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja laineracing »

kyllä noi 8.5" leveenä pitäs mennä ihan hyvinkin kun kaverilla oli vitossa 9.5x20 takana ja 255 renkaalla,siinä ei mahtunut sivuovi aukeemaan kokonaan... kuvaa siitä ei ole mutta sekin oli demecin levikkeillä ja et muistaakseni about 30-35 kun ne vanteet oli sitä ennen 200sx nisukassa alla
vanttom
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja vanttom »

Mistä noita pakettiautokäyttöä (ja YIT:n hoitamia teitä pitkin ajamista) kestäviä aluvanteita kannattais kysellä...?
Veholla oli pari vitoon sopivaa mallia mallia, mutta hintalappu oli semmonen, että piti ihan katsoa hetki toiseen suuntaan varmistukseen näkemästään... :shock:

Meikäläinen kun ei ihan tuommosia 20" vanteita tartte, perus-15" riittää mulle, kun täytyy saada renkaaseenkin vielä ilmatilaa...

Tuolla kuravellissä ajaessa niin kesät kuin talvetkin peltivanteeseen kertyy hirmuiset määrät paskaa, sepeliä ja muuta kiviainesta, joka aiheuttaa epätasapainoa ja irtoilevat sepelinpalat menee jarruosien väliin aiheuttaen ikävyyksiä ja rahanmenoa... :evil:

Toki se rapa sinne aluvanteeseenkin kertyy, mutta avoimesta vanteesta sen saa pestyä pois pyörää irroittamatta...
pönttö
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja pönttö »

vanttom kirjoitti:Mistä noita pakettiautokäyttöä (ja YIT:n hoitamia teitä pitkin ajamista) kestäviä aluvanteita kannattais kysellä...?
Veholla oli pari vitoon sopivaa mallia mallia, mutta hintalappu oli semmonen, että piti ihan katsoa hetki toiseen suuntaan varmistukseen näkemästään... :shock:
.
Ihan Vianorilta minä niitä oon ostanu, luulisin löytyvän muistakin rengasliikkeistä.
Kaks sarjaa oli edellisessä, eikä kestävyysongelmia ollut mitään. Ekasta sarjasta meni yks romuks, kun jälkikiristys pääsi unohtumaan. :-( Toisen sarjan menin tyhmyyksissäni myymään auton mukana.
bourbon
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bourbon »

Minulla olisi myynnissä pakettiautoonkin sopivat 18" aluvanteet "Intra Signum", löytyy tarkemmin täältä: http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=61658

Ostakaa pois hyvät vanteet :)
Tinkiäkin saa :)
Vastaa Viestiin