Mb:190 vm89 kumien kans ongelma.
Mb:190 vm89 kumien kans ongelma.
mikäs olis neuvoksi ku renkaat tulee lokareitte yli about 1,5cm myydäänkö kaarien levitys paloja missään et sais noi kumit kesäks alle ne on 225/35/17
Tohtori sarvilahti
-----------------
-----------------
joo, otin tänää selvää asiasta tossa mallissa saa tulla yli,mutta kumin eka vesiura vai mil nimel kutsutaa se ei saa tulla yli mut muuten saa, ähh vaikee selittää mulla alkaa vast 5cm pääst eka vesi ura ja kumi tulee yli 1,5cm elikkä ei mitää hätää lailiset onbäkström kirjoitti:Lukee, luultavasti sisäpuolella? mahdollisesti puolissaHeresia kirjoitti:en tiedä paljo se on,lukeeks se jossais kohtaa vannetta ?bäkström kirjoitti:Kuinkas pieni et-luku sulla on?
Saahan noita kaaria mankeloitua..

Tohtori sarvilahti
-----------------
-----------------
mistäs tuollaisen selvitit ois sellainen ptuntuma et sais tulla 1cm yli, mut enpäs allekirjoitaHeresia kirjoitti:joo, otin tänää selvää asiasta tossa mallissa saa tulla yli,mutta kumin eka vesiura vai mil nimel kutsutaa se ei saa tulla yli mut muuten saa, ähh vaikee selittää mulla alkaa vast 5cm pääst eka vesi ura ja kumi tulee yli 1,5cm elikkä ei mitää hätää lailiset onbäkström kirjoitti:Lukee, luultavasti sisäpuolella? mahdollisesti puolissaHeresia kirjoitti:en tiedä paljo se on,lukeeks se jossais kohtaa vannetta ?bäkström kirjoitti:Kuinkas pieni et-luku sulla on?
Saahan noita kaaria mankeloitua..

EHKÄ VIELÄ PIKKUISEN LISÄÄ.......
w124 300tdt -91
w124 300tdt -91
öö en tarkallee muista mitä sanottii ku oikee kysyin mersuliikkeen huolost sitä sano vaa et tos mallis ne voi tulla yli kuha ensinmäinen vesi ura eituu lokarist yli. jotenki se noi selitti :Snasu kirjoitti:mistäs tuollaisen selvitit ois sellainen ptuntuma et sais tulla 1cm yli, mut enpäs allekirjoitaHeresia kirjoitti:joo, otin tänää selvää asiasta tossa mallissa saa tulla yli,mutta kumin eka vesiura vai mil nimel kutsutaa se ei saa tulla yli mut muuten saa, ähh vaikee selittää mulla alkaa vast 5cm pääst eka vesi ura ja kumi tulee yli 1,5cm elikkä ei mitää hätää lailiset onbäkström kirjoitti:Lukee, luultavasti sisäpuolella? mahdollisesti puolissaHeresia kirjoitti:en tiedä paljo se on,lukeeks se jossais kohtaa vannetta ?bäkström kirjoitti:Kuinkas pieni et-luku sulla on?
Saahan noita kaaria mankeloitua..ja onkos noi ylitykset mallikohtaisia vai tarkoitetaankos tässä renkaan mallia
![]()
Tohtori sarvilahti
-----------------
-----------------
Heresia kirjoitti:öö en tarkallee muista mitä sanottii ku oikee kysyin mersuliikkeen huolost sitä sano vaa et tos mallis ne voi tulla yli kuha ensinmäinen vesi ura eituu lokarist yli. jotenki se noi selitti :Snasu kirjoitti:mistäs tuollaisen selvitit ois sellainen ptuntuma et sais tulla 1cm yli, mut enpäs allekirjoitaHeresia kirjoitti:joo, otin tänää selvää asiasta tossa mallissa saa tulla yli,mutta kumin eka vesiura vai mil nimel kutsutaa se ei saa tulla yli mut muuten saa, ähh vaikee selittää mulla alkaa vast 5cm pääst eka vesi ura ja kumi tulee yli 1,5cm elikkä ei mitää hätää lailiset onbäkström kirjoitti:Lukee, luultavasti sisäpuolella? mahdollisesti puolissaHeresia kirjoitti:en tiedä paljo se on,lukeeks se jossais kohtaa vannetta ?bäkström kirjoitti:Kuinkas pieni et-luku sulla on?
Saahan noita kaaria mankeloitua..ja onkos noi ylitykset mallikohtaisia vai tarkoitetaankos tässä renkaan mallia
![]()

Edit: Kirjoittelin pitkän rimpsun jossa ihmettelin tätä rengas ja vanneasiaa, mutta poistin sen sitten ennen lähetä napin painallusta. Mitäpä minulle muiden rengasasiat kuuluu...
Toivotaan että autolla on hyvä ajaa ja että kelpaa viranomaisille ja että pysytään teillä

Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
-
- Vakiokalustoa