
W124 E300DT -95 myyty
Täälläpäin noin ulospäin levittäviä vanteita on vain VAG-ryhmän tuotteissa...
. Minkälaista noilla on ajaa? Kaupungissa/kantatiellä?

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
renkaat tuli nyt falkenin fk452, hankookkeja ei kuulunut ja oli pakko saada rimssit alle jo
yllätyin kuinka hyvin pyörii jo nyt , ainoa paikka josta ottaa kiinni on etulokarien muovipaneeli. Takana on kaareen pari millia, joka riittää luonnollisesti enemmän kuin hyvin
kaarimankeli tulee lainaan, vedän sen kanssa rankalla kädelle ulos joka nurkkaa niin loppuu vähäisetkin raapimiset.
Toinen yllätys oli kuinka epä ronkeli tää 124 on näinkin levittävällä setillä (ei vetele urissa ja menee suoraan, jos tietäisi mitkä on alla niin ei uskoisi ! ), koothan on nyt 9" et 31 + 10" et 38 (225+235-35-19). Taitaa johtua vaan siitä että alustassa ei väljää ole
Nyt tulee taas päätösten aika, noit 19" on taksi kopassa inan liian suuret, maavara on törkeä ! se on joko mietoa korisarjaa tai sitten isompi auto mihin tungen noi lortot

yllätyin kuinka hyvin pyörii jo nyt , ainoa paikka josta ottaa kiinni on etulokarien muovipaneeli. Takana on kaareen pari millia, joka riittää luonnollisesti enemmän kuin hyvin

kaarimankeli tulee lainaan, vedän sen kanssa rankalla kädelle ulos joka nurkkaa niin loppuu vähäisetkin raapimiset.
Toinen yllätys oli kuinka epä ronkeli tää 124 on näinkin levittävällä setillä (ei vetele urissa ja menee suoraan, jos tietäisi mitkä on alla niin ei uskoisi ! ), koothan on nyt 9" et 31 + 10" et 38 (225+235-35-19). Taitaa johtua vaan siitä että alustassa ei väljää ole

Nyt tulee taas päätösten aika, noit 19" on taksi kopassa inan liian suuret, maavara on törkeä ! se on joko mietoa korisarjaa tai sitten isompi auto mihin tungen noi lortot

Tuo ET:hän tuossa ajettavuuteen vaikuttaa, ja nuohan ovat vielä ihan järkevät ajettavuuden kannalta. Renkaatkaan eivät ole niin leveät että ongelmia tulisi.epk kirjoitti: Toinen yllätys oli kuinka epä ronkeli tää 124 on näinkin levittävällä setillä (ei vetele urissa ja menee suoraan, jos tietäisi mitkä on alla niin ei uskoisi ! ),
Onkos sinulla tuossa ne camperinsäätö tangot paikallaan, tulee aika ulos

Niin joo, ja hyvän näköisethän nuo on, ainoa oikea vannetyyli 124:seen


no noihan saa passattua mihin vaan kun on lorinserin omat spacerit, tai miksei ihan millä spacerilla tahansa. Noi olis kyllä 5satkussa helvetin hyvännäköisetAM kirjoitti:Niin ja tuohon piti sanoa että sitten taas pitäisi vaihtaa leveämmät vanteet että tulisi tarpeeksi ulosA k i kirjoitti:Tyylikkäät on vanteet! Ei voi mitään... Auto alkaa huutaa leveämpiä lokasuojia.

- biglimited
- Vakiokalustoa
- Viestit: 397
- Liittynyt: Ke 03.01.2007 16:55
- Paikkakunta: Turku
Tullaan nyt ännekin kehumaan et onhan varsin hieno German-lookki saati päälle. Vähän tosiaan kaaria vois ehkä venytellä.....sitähän ois taas varaa laskeakkin enemmmän.
Tulevat suunnitelmatkin vaikuttivat jälleen aika asiallisislta (ainakin minun makuuni).

Tulevat suunnitelmatkin vaikuttivat jälleen aika asiallisislta (ainakin minun makuuni).

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Kivat kelit, onko nuo tosiaan 10" x 19" takana? ja edeskin vielä 9" ja ongelmia ei ole? pistää vakavasti harkitsemaan coupen vanteiden vaihtoa..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
jepulis, 10" ja 9" on. Ei ne oikeesti ottanut kiinni mitenkään isosti, ja nyt ei ainakaan ota enää mihinkään. Mietin tässä jo pitäiskö jotain tosissaa huulella olevaa vaihdella alle...
siinäpä kuvasta ykkös stagesta, kaarien levityksestä. Tämä toiminpide aluksi, näiden päälle kun mankelia vielä antaa niin kaippa se täytyy kohta taas paksumpaa spaceriä lyödä kun uppoo jo kohta kaareen takas sisälle

tämä tehty lisäämällä muoviset korokkeet pakkoihin x lokarissa. Kuvista nyt varmaan näkyy kumpi on jälkeen hommelin...
siinäpä kuvasta ykkös stagesta, kaarien levityksestä. Tämä toiminpide aluksi, näiden päälle kun mankelia vielä antaa niin kaippa se täytyy kohta taas paksumpaa spaceriä lyödä kun uppoo jo kohta kaareen takas sisälle



tämä tehty lisäämällä muoviset korokkeet pakkoihin x lokarissa. Kuvista nyt varmaan näkyy kumpi on jälkeen hommelin...
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3167
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Siis mitä ihmettä
Millä ihmeen konstilla nää oot levittänyt noita kaaria noin paljon ilman mankelointia???
Tässähän menee kohta suunnitelmat Lorinserin 15 -reikästen ET:stä ihan uusiin puihin!

Tässähän menee kohta suunnitelmat Lorinserin 15 -reikästen ET:stä ihan uusiin puihin!
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
no hääh , korokepalaa vaan 3 pultin kohtaan, korin ja lokasuojan väliin. kaks sivuvilkun alla oleviin ja yks etuvilkun/puskurin alla olevaan.
tänään laitoin vielä paksummat "prikat" , levis lisää taas jes jes !
vakkenahan tuo etummainen kylkipaneeli on lähes suora, kun nyt leviää reilusti vinoon etuovelta eturenkaaseen päin.
tänään laitoin vielä paksummat "prikat" , levis lisää taas jes jes !
vakkenahan tuo etummainen kylkipaneeli on lähes suora, kun nyt leviää reilusti vinoon etuovelta eturenkaaseen päin.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3167
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
eepi kirjoitti:Muutes, näyttääkö nyt tyhmälle, edessä kaari ulompana, mutta takaata normimitoissa?
nope, ei se nyt niin paljoa nyt sentään leviä. Ja takaata mankelia kaarelle + paloja myös takapuskurin ja korin väliin

ei sen nyt ihan 5cm varmaan leviä, ainakaan kaaren keskeltä. alhaalta tuli nyt sen 20mm, kaaren keskeltä joku ~5mm ?? tuon vielä mankelia omantunnon mukaan niin kaaren keskeltä kokonaislevitys 5-30mm