W204 ostosta ja varusteista
W204 ostosta ja varusteista
Tervehdys,
näin bemaristina ei nämä MB asiat ole hallussa ja ajattelinkin vähän neuvoja kysellä. Sain sedältäni tehtäväksi hankkia hänelle uuden C-mersun vanhan 190 2.6 jäädessä kakkosautoksi. Sen verran ollaan nyt noita katseltu, että C200CDI A Avantgarde sedan on malli. Ajelevat jonkin verran huonoilla teillä, joten ajateltiin tuo pohjapanssari siihen ottaa. Mutta mikä merkitys on käytännössä noilla vahvistetuilla jousilla? Mitä se vaikuttaa ajettavuuteen? Onko maavara suurempi?
Mitenkäs tuo webasto, sehän on vakiona ilman ajastinta, mutta saako sen kaukokäynnistyksellä?
Minkälaisia alennuksi mersuista nykyään saa, kun ei vie vaihtoautoa?
Kiittäen,
-sami-
näin bemaristina ei nämä MB asiat ole hallussa ja ajattelinkin vähän neuvoja kysellä. Sain sedältäni tehtäväksi hankkia hänelle uuden C-mersun vanhan 190 2.6 jäädessä kakkosautoksi. Sen verran ollaan nyt noita katseltu, että C200CDI A Avantgarde sedan on malli. Ajelevat jonkin verran huonoilla teillä, joten ajateltiin tuo pohjapanssari siihen ottaa. Mutta mikä merkitys on käytännössä noilla vahvistetuilla jousilla? Mitä se vaikuttaa ajettavuuteen? Onko maavara suurempi?
Mitenkäs tuo webasto, sehän on vakiona ilman ajastinta, mutta saako sen kaukokäynnistyksellä?
Minkälaisia alennuksi mersuista nykyään saa, kun ei vie vaihtoautoa?
Kiittäen,
-sami-
Wedastoon saa kaukokäynnistyksen ja on hyvä varuste.
Nettiautossa on tarjolla hyvillä varusteilla muutama auto joista on jo lähtenyt muutama tonni ja tinkimällä lisää.
Tässä yksi ja 220 koneella..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1821752
Nettiautossa on tarjolla hyvillä varusteilla muutama auto joista on jo lähtenyt muutama tonni ja tinkimällä lisää.
Tässä yksi ja 220 koneella..

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1821752
Viimeksi muokannut nautseri, Su 13.04.2008 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
.
Luulisimpa, ettei polttoainekäyttöistä lämmitintä ole vakiovarusteena.
Taitaapi olla suuri laturi ja sähköä vaan.
Korkeampi maavara = taksijouset.
Eipä taida ajettavuuteen vaikuttaa mitenkään, taksimiehet täällä kyllä tietää.
Ulkonäkö ei kyllä parane.
Sentin, parin takia en kyllä itse laittaisi.
Saman efektin saa halutessaa vaikka korkeampiprofiilisilla renkailla.
Mulla on itselläni pohjapanssari, pätevä varuste.
Suojaa tosin vain aivan keulaosan, loppuja pohjamuoveja voi joutua pahan paikan jälkeen katselemaan taustapeilistä.
Alennukset vaihtelee tapauksittain runsaasti, kannattaa käyttää nettiä hyväkseen ja kilpailuttaa useita liikkeitä ympäri Suomen.
Luulisimpa, ettei polttoainekäyttöistä lämmitintä ole vakiovarusteena.
Taitaapi olla suuri laturi ja sähköä vaan.
Korkeampi maavara = taksijouset.
Eipä taida ajettavuuteen vaikuttaa mitenkään, taksimiehet täällä kyllä tietää.
Ulkonäkö ei kyllä parane.
Sentin, parin takia en kyllä itse laittaisi.
Saman efektin saa halutessaa vaikka korkeampiprofiilisilla renkailla.
Mulla on itselläni pohjapanssari, pätevä varuste.
Suojaa tosin vain aivan keulaosan, loppuja pohjamuoveja voi joutua pahan paikan jälkeen katselemaan taustapeilistä.

Alennukset vaihtelee tapauksittain runsaasti, kannattaa käyttää nettiä hyväkseen ja kilpailuttaa useita liikkeitä ympäri Suomen.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Parametriohjaus
Eli nopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin on ehdoton.
Lisävarusteena maksaa alle 400€.
Lisävarusteena maksaa alle 400€.
Tässä hiukan omakohtaisia kokemuksia. Ei ole Webastoa, lisälämmitys sähkövastuksella. Lämpöä riittää tuvassa oikein hyvin. Itse valitsin nopeuden mukaan muuttuvan ohjaustehostuksen ja on ihan miellyttävä varuste. Kun käytän puhelinta Bluetoothin kanssa, suurempi näyttö auttaa.
Jälkeenpäin asennutin Eberbächerin kaukosäätimellä, hinta noin 2300 egee. Tästä menee mielipiteet aikalailla tasan, toiset Webaston kannalla ja loput Eberin. Kokemusta oli ennen Webasta mutta myyjä sai vakuuteltua eberin erinomaisuudesta. Saa nähdä sitten.
Jos vielä joitain varusteita kaipailisi, se olisi peruutustutka. Sen hankkisin nyt noin 14 000 km:n kokemuksella. nurkat ovat muuttuneet niin pyöreiksi ja vaikeiksi havaita että tämä helpottaisi ainakin kaupunki / parkkihallikäyttöä huomattavasti.
Jälkeenpäin asennutin Eberbächerin kaukosäätimellä, hinta noin 2300 egee. Tästä menee mielipiteet aikalailla tasan, toiset Webaston kannalla ja loput Eberin. Kokemusta oli ennen Webasta mutta myyjä sai vakuuteltua eberin erinomaisuudesta. Saa nähdä sitten.
Jos vielä joitain varusteita kaipailisi, se olisi peruutustutka. Sen hankkisin nyt noin 14 000 km:n kokemuksella. nurkat ovat muuttuneet niin pyöreiksi ja vaikeiksi havaita että tämä helpottaisi ainakin kaupunki / parkkihallikäyttöä huomattavasti.
Täysin samaa mieltä, on sitten tukeva tuntuma tiehen motarilla.arska kirjoitti:Itse valitsin nopeuden mukaan muuttuvan ohjaustehostuksen ja on ihan miellyttävä varuste.
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Harmi kun en huomannut topickia aiemmin. Itse en olisi ostanut 200 cdi-mallia automaattina. Useimmilla kyseisessä mallissa on jyrinöitä ja jyristyksiä matalilla kierroksilla automaattimalleissa. 220 olisi selvästi tehokkaampi ja hienostuneempi. Minäkin luulin ennen että mersuja voi ostella koeajamatta, mutta tämä W204 oli juuri kyseisellä automaatti/moottori-versiolla pettymys-nimenomaan jyrinöiden ja resonoinnin takia. Mutta hätä ei ole ihan tämännäköinen, sillä laatikon saa ohjelmoitua paremmaksi. Pyytäkää ohjelmointi ennenkuin otatte vastaan auton-ellei sitä jo tehdä automaattisesti huonon palautteen ansiosta. Minulla kokemusta kyseisestä mallista 40 tkm ajalta taksina. auto on 3 kuukautta vanha.SamiPJH kirjoitti:Kiitos kaikille vastanneille.
Tänään on nyt sitten uusi C200CDi A Avantgarde tilattu. Joitain varusteita setä ruksasi tuohon lisäksi. Ei olisi edes käynyt koeajolla jos en tänään sanonut, että kokeile nyt ensin.
-sami-
Kiitos tiedosta. Pitääpä muistaa asia.kardaani kirjoitti: Harmi kun en huomannut topickia aiemmin. Itse en olisi ostanut 200 cdi-mallia automaattina. Useimmilla kyseisessä mallissa on jyrinöitä ja jyristyksiä matalilla kierroksilla automaattimalleissa. 220 olisi selvästi tehokkaampi ja hienostuneempi. Minäkin luulin ennen että mersuja voi ostella koeajamatta, mutta tämä W204 oli juuri kyseisellä automaatti/moottori-versiolla pettymys-nimenomaan jyrinöiden ja resonoinnin takia. Mutta hätä ei ole ihan tämännäköinen, sillä laatikon saa ohjelmoitua paremmaksi. Pyytäkää ohjelmointi ennenkuin otatte vastaan auton-ellei sitä jo tehdä automaattisesti huonon palautteen ansiosta. Minulla kokemusta kyseisestä mallista 40 tkm ajalta taksina. auto on 3 kuukautta vanha.
Tässä on nyt kesä aikaa hankkia talvirenkaita ja vanteita. Oon miettyny josko laittaisi 16" pyörät talveksi. Mitä mieltä olette? Ulkonäöllä ei merkitystä vaan toimivuudella. Niin ja nasta kuulemma pitää olla, kun tämä tulee sedän vaimon käyttöön.
No nyt on sitten auto saatu alle viikko sitten perjantaina. Tuli nopeammin kuin arveltiin. Itse en ole vielä ehtinyt ajamaan, mutta omistaja on tyytyväinen. On kuulemma "nopeampi" kuin kakkosautoksi jäänyt 190E 2.6.
Linkin takana muutama kännyllä otettu kuvatus.
http://picasaweb.google.fi/sami.hamalainen
-sami-
[/img]
Linkin takana muutama kännyllä otettu kuvatus.
http://picasaweb.google.fi/sami.hamalainen
-sami-
[/img]