Kyllä saatiin kytkin lopulta ilmattua muutaman tunnin työllä
Paineilmalla puhallettiin letkut varmasti auki,ja sitten vain tuolla menetelmällä että jarruista painetta kytkinpuolelle,kauan sai hinkata että sai polkimeen hiukan tuntua ja sitten kun tuli vähän tunuta polkimeen niin ilmaruuvi kiinni,eikä saa koskea kytkinpolkimeen ennen kuin on ilmausruuvi kiinni kunnolla, ja kyllä alkoi toimia
Tässä ongelmana oli meillä vain se että polkimen alla olevan pääsylinterin mäntä jumittui pohjaan ja piti ottaa pääsylinterin päästä lähtevä putki irti ja painaa sylinteri ylös,tämän jälkeen polkimeen koskematta putki kiinni ja ilmaus yllä mainitulla tavalla. Eli olkaa tarkkana sen kanssa ettei jää pohjaan tuo pääsylinteri,koska tuossa ei ainakaan noussut ylös kun jarruilla painetta laittoi,jarruillahan toki painetta saa varmasti riittävästi mutta tässä ongelmana se että jarrujen ilmausruuvin ja kytkimen työsylinterin välinen letku ei pysynyt kiinni vaikka tongilla sitä puristi ja yritti pitää paikallaan, Ja lensihän sieltä kerran jarrunesteetkin silmille tämän takia
No tulihan tämäkin homma tehtyä ja kykin tuli kuntoon,ensi kerralla kytkimen ilmaus kyllä onnistuu jo luultavasti puolessa tunnissa
