Minimi et luku c 30 amg:ssä
Minimi et luku c 30 amg:ssä
Niin,olen tuota kysellyt monista paikoista,mutta ei näköjään missään osata sitä varmasti sanoa."tuu tänne ni kokeillaan.."-on ilmeisesti ollut yleisin vastaus kysymykseen.Ei kuitenkaan huvittaisi jokaista kiinnostavaa mallia ruveta kokeilemaan,johan siinä hermo menee..Uudet vanteet tulisi ensi viikolla nyt sitten viimein hankkia.Kunhan nyt vaan tietäisin minimi et:n noille 18" vanteille..Helpottaisi valintaakin melkosesti jos suurin osa vannemalleista putoisi pois laskuista..Mitkään replican mallit eivät taida sopia,vaikka sitäkään ei oikeastaan kukaan ole varmuudella sanonut.Kertokaa hyvät ihmiset,kiitos.

C 30 cdi ////AMG
Re: Minimi et luku c 30 amg:ssä
Riippuu vähän vanteen mallista mutta et 30 eteen AMG:n jarruille.nurmi73 kirjoitti:Niin,olen tuota kysellyt monista paikoista,mutta ei näköjään missään osata sitä varmasti sanoa."tuu tänne ni kokeillaan.."-on ilmeisesti ollut yleisin vastaus kysymykseen.Ei kuitenkaan huvittaisi jokaista kiinnostavaa mallia ruveta kokeilemaan,johan siinä hermo menee..Uudet vanteet tulisi ensi viikolla nyt sitten viimein hankkia.Kunhan nyt vaan tietäisin minimi et:n noille 18" vanteille..Helpottaisi valintaakin melkosesti jos suurin osa vannemalleista putoisi pois laskuista..Mitkään replican mallit eivät taida sopia,vaikka sitäkään ei oikeastaan kukaan ole varmuudella sanonut.Kertokaa hyvät ihmiset,kiitos.
Minulla oli kerran replicat et 35 ja kun vaihdoin autoa sportpaketilliseen.
Eipä käynyt enää siihen, mutta kun laittoi 3mm speisseri levyn väliin.
Silloin mahtui mutta keskitys alkoi kärsiä.
Tuo 8.5x18" et 30 on hyvä ja käy.
W201 - 92
Ex Mercedes-benz w639 - 06
Ex w203 - 04
Ex w203 - 01
Ex w203 - 04
Ex w203 - 01
Vanteen malli riippuu paljon. Jos on puolavanne niin miten puolat kaartuvat. Esim. sportpaketin vanteet käyvät ja muistaakseni et35 tai 37nurmi73 kirjoitti:No et 35 on monissa malleissa joita oon katellu.On ollu harvinaisen hankalaa tämä homma tälläkertaa..Taitaapi olla parasta ostaa sitten aidot amg:t,niin ei pitäisi tulla ongelmia.Vaikka rahaa palaa reippaasti enemmän,toimii ainakin.
Mutta vanne viistää muutaman millin päästä jarrusatulasta.
Jostain joskus katselin semmoista luetteloo olikohan Rh-vanteitten sivulla.
Se antoi normi w203 et-luvuksi 35 ja AMG-malliin et30
W201 - 92
Ex w203 - 04
Ex w203 - 01
Ex w203 - 04
Ex w203 - 01
Mä haluaisin AMG II malliset vanteet,ja replicana niitä on kyllä edellisesti saatavana.Niissähän noi puolat kyllä kaartuvat ulospäin.Ensi vkl olis tarkoitus käydä sovittamassa,ja et:hän noissakin on toi 35.Ebayssä on myynnissä monenlaista,mutta kun ei koskaan tiedä mitä saa.Mikä on sitten sitä aitoa ja mikä ei.Tosin,ei kai mun kannata tuolta tilailla vielä mitään,kun en osaa suomestakaan ostaa.. 

C 30 cdi ////AMG
Noissa replicoissa olen nähnyt kolmea eri vaihtoehtoo tuollaisessa mallissa.nurmi73 kirjoitti:Mä haluaisin AMG II malliset vanteet,ja replicana niitä on kyllä edellisesti saatavana.Niissähän noi puolat kyllä kaartuvat ulospäin.Ensi vkl olis tarkoitus käydä sovittamassa,ja et:hän noissakin on toi 35.Ebayssä on myynnissä monenlaista,mutta kun ei koskaan tiedä mitä saa.Mikä on sitten sitä aitoa ja mikä ei.Tosin,ei kai mun kannata tuolta tilailla vielä mitään,kun en osaa suomestakaan ostaa..
Kaikki pikkusen erilaisia. Mutta tuo kokeilu homma kannattaa.
Ei maksa ennen kun varmasti käy. Ja muistaa kokeilla siis etupäähän.
Takapään et-luvuilla kun on pelivaraa runsaasti.
Onnea vanteiden hankintaa!
W201 - 92
Ex w203 - 04
Ex w203 - 01
Ex w203 - 04
Ex w203 - 01
Re: Minimi et luku c 30 amg:ssä
Minulla on C320:ssa edessä ja takana 18" kokoiset ja 8,5" leveät ET31-vanteet. Renkaat ovat 235/40R18. Tällaiselta näyttää. Asiasta lisää mm. täällä. C30:n ja C320:n välillä ei ole eroja, jotka tähän asiaan vaikuttaisivat, joten tämän väitän olevan minimi ET C30:enkin.nurmi73 kirjoitti:...Kunhan nyt vaan tietäisin minimi et:n noille 18" vanteille...
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Vihdoin sain vanteet renkaineen hankittua.Tuo et-luku ei todellakaan kerro kaikkea,eli kokeilu on kyllä valttia,vaikka hermot tiukilla välillä oltiin..
Eli,18"OZ michelangelo 10:t tuli sitten hankittua.Et noissa on 35,ja tilaa jäi puolan ja jarrujen väliin vielä n.10 milliä.Komeat ovat,ja sopivat ulkonäöllisesti hyvin.Mb keskimerkkejä ei ollut saatavilla tähän malliin,mutta ainahan on keskiötarroja...
Eli,18"OZ michelangelo 10:t tuli sitten hankittua.Et noissa on 35,ja tilaa jäi puolan ja jarrujen väliin vielä n.10 milliä.Komeat ovat,ja sopivat ulkonäöllisesti hyvin.Mb keskimerkkejä ei ollut saatavilla tähän malliin,mutta ainahan on keskiötarroja...

C 30 cdi ////AMG
kuvianurmi73 kirjoitti:Vihdoin sain vanteet renkaineen hankittua.Tuo et-luku ei todellakaan kerro kaikkea,eli kokeilu on kyllä valttia,vaikka hermot tiukilla välillä oltiin..

-MB W124 500E- CBZ
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
- Jani Anttila
- Mersumies
Niin no onhan se niinkinJani Anttila kirjoitti:ET luku ei sinänsä ole ratkaisevaa, kunhan se on sopiva
Itselläni on ET30 ja välimatkaa vanteesta satulaan on vain 1-2mm, enemmän on merkitystä vanteen puolien muotoilulla, mutta tuossa 30 nurkilla se sopiva ET pyörii...

Kerrotko vielä mikä vanne, leveys varmaankin tuon 8,5? Tietty kuva kertoo asiasta paljon. Itsellä tuli väliaikais ratkaisuna Tomason TN1 8,5" et30, jää melkein kaks milliä vielä jarruihin.
Nissan 200sx -90 "Wideshogun"
MB C30 CDI AMG -04
MB C30 CDI AMG -04
- Jani Anttila
- Mersumies