Moi,
W201 mallisen mersun kattoluukku jämähti ja jäi pikkuisen auki.
Moottori käy ja pyörittää valkoista "mutteria", mutta kattoluukku ei liikahdakaan.
Onkohan porukassa joku joka olisi tavannut vastaavan ongelman ?
Mistä mahtaa johtua ja osaako tälläinen tumpula korjata tuollaisen vian itse vai kannattaako viedä suoraan korjaamolle ?
kattoluukku ongelma
Re: kattoluukku ongelma
Kaverilla oli samainen ongelma samassa autossa. takaluukun vasemmasta reunasta muovisuojien alta kun kiristi sitä luukun vaijeria, ni jo alko pelittäärverho kirjoitti:Moi,
Moottori käy ja pyörittää valkoista "mutteria", mutta kattoluukku ei liikahdakaan.
Mistä mahtaa johtua ja osaako tälläinen tumpula korjata tuollaisen vian itse vai kannattaako viedä suoraan korjaamolle ?

C36
mikklotj kirjoitti:Kaverilla oli samainen ongelma samassa autossa. takaluukun vasemmasta reunasta muovisuojien alta kun kiristi sitä luukun vaijeria, ni jo alko pelittäärverho kirjoitti:Moi,
Mistä mahtaa johtua ja osaako tälläinen tumpula korjata tuollaisen vian itse vai kannattaako viedä suoraan korjaamolle ?kokeiles kuuluuko sulla luukkua avatessa tai suljettaessa takaluukusta omituista ääntä. sieltä äänen luota löytyy vika
Mistä tuota kiristetään ?
Kävin autotallissa kuuntelemassa enkä kuullut kuin moottorin surinaa eli ei mitään omituisia ääniä kyllä kuulunut.
Takaluukussa vasemmassa reunassa aika perällä on muovien alla vaijeri kiinnitettynä muoviseen kiristys "ruuviin". tai miten sen nyt sanoisi. kuitenkin sellainen kiristämiseen tarkoitettu muovirinkula. no jos ei ääniä kuulunut, niin voipi olla että vika on jossain muualla mistä minä en osaa sanoa mitään. Kuitenkin sitä muovirinkulaa kierrettiin ihan sormilla kireämmälle joka taasen kiristi kattoluukun vaijeria.rverho kirjoitti:mikklotj kirjoitti:Kaverilla oli samainen ongelma samassa autossa. takaluukun vasemmasta reunasta muovisuojien alta kun kiristi sitä luukun vaijeria, ni jo alko pelittäärverho kirjoitti:Moi,
Mistä mahtaa johtua ja osaako tälläinen tumpula korjata tuollaisen vian itse vai kannattaako viedä suoraan korjaamolle ?kokeiles kuuluuko sulla luukkua avatessa tai suljettaessa takaluukusta omituista ääntä. sieltä äänen luota löytyy vika
Mistä tuota kiristetään ?
Kävin autotallissa kuuntelemassa enkä kuullut kuin moottorin surinaa eli ei mitään omituisia ääniä kyllä kuulunut.
C36