iskareittein vaihto 124
iskareittein vaihto 124
millanen homma mahtaa olla iskareiden vaihto 124 250td meseen on se korkeuden säätö takana on paha rasti?eteen on varmaan helppo mutta mites taakse
Takana on oleellista niiden kaasupallojen kunto...ei iskareissa vältämättä mitään vikaa ole.
Korkeudensäätöiskarin vaihto on kohtuu helppoa, jos vain hydrauliikkaputken liitos lähtee ehjänä irti.
- Putki irti iskarista -> öljyä lentää joka paikkaan,
- Iskarin ylä ja alapää irti
- Uusi tilalle
- Lisää öljyä säiliöön
-> se ilmaa itse itsensä.
Mikäli tai kun hydrauliputket on kovin happamat kannattaa harkita niiden uusimista. Putken irroitus kaasupallosta on jo hieman haastavampaa.
Korkeudensäätöiskarin vaihto on kohtuu helppoa, jos vain hydrauliikkaputken liitos lähtee ehjänä irti.
- Putki irti iskarista -> öljyä lentää joka paikkaan,
- Iskarin ylä ja alapää irti
- Uusi tilalle
- Lisää öljyä säiliöön
-> se ilmaa itse itsensä.
Mikäli tai kun hydrauliputket on kovin happamat kannattaa harkita niiden uusimista. Putken irroitus kaasupallosta on jo hieman haastavampaa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
No jos perä on yhtä puuta, silloin on pallosta karannut kaasu pois. Kaasun tarkoitus on siellä joustaa, kun kaasu pois, pallo täynnä nestettä, neste ei puristu kasaan, ei jousta, perä pomppii. Voi se tosin olla vaikea huomata autossa kiinni ollessa, jos se on miltei ehjä.juhape kirjoitti:Mistäs sen tietää milloin kaasupallo on paskana?
Pikkuhiljaa se kaasunmäärä häviää sieltä ja iskunvaimennusominaisuus heikkenee. Itse hankin varmuuden vuoksi uudet, tosin toinen vuosi liitoksestakin.
jos 20:n vuoden välein vaihtaa varmuuden vuoksi

Lisää tietoa: www.skg.fi