Jousipuristin lainaksi

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
to-ma
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Su 21.10.2007 17:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Jousipuristin lainaksi

Viesti Kirjoittaja to-ma »

Onkohan tämä nyt oikea palsta kysellä tämmöstä..
Kuitenkin W202 madallus työn alla ja tarvisin etujousia varten sitä puristinta. Eli löytyisikö Etelä-Pohjanmaalta joku joka voisi semmoisen minulle lainata? Itse asustelen tässä Seinäjoella. Korvauksen maksaisin tietysti. puh. 0445572588 / Toni
Jupee
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 05.05.2008 20:57
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Jupee »

to-ma
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Su 21.10.2007 17:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja to-ma »

Suurkiitokset :D
Avatar
Kimmo!
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 213
Liittynyt: La 11.12.2004 14:14
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Kimmo! »

ei tuohon tarvi puristinta, tunkin kans kun lasket vanhat pois, niin uudet on sen verran lyhyemmät ettei tarvii edes puristaa.
määrääkö se ahdin tahdin..?

E270CDi -00
W124 260E -91

EX 300SEL -89

EX C230K
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Kimmo! kirjoitti:ei tuohon tarvi puristinta, tunkin kans kun lasket vanhat pois, niin uudet on sen verran lyhyemmät ettei tarvii edes puristaa.
Mitään varoituksia loukkaantumisen tai jopa hengen lähdön estämiseksi et sitten ajatellut laittaa "ohjeesi" mukaan :evil:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

Itse oon mersuihin vaihtanu jouset aina laskemalla vanhan alas tunkilla, ja sit uutta kun laittaa ni Paksu kierretanko(m16 tai isompi) , siihen olen tehnyt sopivat laipat paksusta latasta(10mm) . Sitten tuolla jousi kasaan ja sidonta 3mm rautalangalla HUOLELLISESTI . sit jousi paikalleen ja tunkin kanssa ylös ja sit vaan rautalangat poikki. En suosittele tätä ohjetta jos peukalo keskellä kämmentä ja ei tiedä mitä tekee , mutta osaavissa käsissä toimiva ja helppo keino . Ja tosiaan ei kannata leikkiä jos ei tiedä mitä tekee kuten veskola mainitsi , kasassa olevalla joudella ja kun se "laukeaa" auki niin hengenlähtökin on mahdollinen.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Älkää siis kokeilko tätä kotona, se on vaarallista !

http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/07082007.html
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Kimmo!
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 213
Liittynyt: La 11.12.2004 14:14
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Kimmo! »

veskola kirjoitti:
Kimmo! kirjoitti:ei tuohon tarvi puristinta, tunkin kans kun lasket vanhat pois, niin uudet on sen verran lyhyemmät ettei tarvii edes puristaa.
Mitään varoituksia loukkaantumisen tai jopa hengen lähdön estämiseksi et sitten ajatellut laittaa "ohjeesi" mukaan :evil:
pyydän nöyrästi anteeksi amatöörimäistä vastausta, olisit itse voinut sitten laittaa kunnon ohjeet, etkä noita oikeasti hengenvaarallisia ohjeita.

Myönnän, että minun ohjeistus oli riittämätön, mutta vastauksesi siihen on lapsellinen, virheiden kyyläjiä ja muita paukapäitä on liikkeellä siis täälläkin.

W202 alustaa kun katsoo niin varmasti ymmärtää mitä tarkoitin, eikä sen kanssa tarvitse enempää saivarrella.

Soitin Tonille kun huomasin, että hänelle juuri möin konin jouset, ja kun on mahdollista saada oikeat puristimet, kannattaa työ tietysti niillä tehdä.
määrääkö se ahdin tahdin..?

E270CDi -00
W124 260E -91

EX 300SEL -89

EX C230K
Vastaa Viestiin