Madallus ja hydraulinen perän tasonsäätö

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
J.K.O
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Madallus ja hydraulinen perän tasonsäätö

Viesti Kirjoittaja J.K.O »

Tuli ostettua pikkumese ja nyt pitäisi madaltaa sitä. Autossa on hydraulinen perän tasonsäätö. Mieleeni tuli vain kun velipoika aikoinaan meinasi tiputtaa omaa w124 300 jossa oli tasonsäätö ja ASD perä. Kun hän kysyi asiaa Mobilasta(paikallinen mersuliike) niin sielä sanottiin että jos vaihtaa madallusjouset autoon jossa on hydr. perän tasonsäätö niin ASD perä menee rikki. Omassa autossani ei ASD perää ole mutta uskaltaako tuota madaltaa? Olen myös lukenut että peräpäässä on joku säätötanko mutta itse en tuota löytänyt kun tänään katselin auton alle eli missä mahtaa sijaita tuo tanko?
S202 C 180 -01

EX:
S202 C 200 CDI -00
W201 2.3 -89
w124 200 -85
Bomber4
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Uskaltaa madaltaa,pitää vain huolen ettei perä jää iskareiden varaan pelkästään. Kyllä se säätötanko ainakin s210 löytyi tosi helposti kun auton alle katsoi,kyllä se siellä on :) mikäli on tasosäätyvä. Ei minulla ainakaan ole mitään madalluksen takia hajonnut(ainakin 3 vuotta ollut nyt tuossa korkeudessa,mikä nyt on)
Ahonen V
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ahonen V »

Kyllä mullakin on S202:ssa tasonsäätö ja 40mm on madallettu. Sitä säätötankoa vaan ruuvaa sopivasti pidemmäksi, ettei se venttiili lähde nostamaan perää ilman kuormaa. Tanko löytyy siitä tasonsäädön venttiilin ja kallistuksenvakaajan välistä.
S202 250TDT -97 Powered by [url=http://www.turbotec.com]Turbotec[/url] & KKK
ex. w124 260E -89
Vastaa Viestiin