Vito 112cdi moottorinohjausboxi hajosi
Vito 112cdi moottorinohjausboxi hajosi
Hajosipa vitosta ohjausboxi, onko tietoa mistä löytyisi uusi tilalle?
Boxi on kuitenkin ilmeisesti ohjelmoitava autoon vaikka löytäisi samoilla numeroilla olevan? Eli ei ilmeisesti käynnisty ilman ohjelmointia.
Boxissa numerot A611 153 67 79 ja Bosch 0281010601
-juha-
Boxi on kuitenkin ilmeisesti ohjelmoitava autoon vaikka löytäisi samoilla numeroilla olevan? Eli ei ilmeisesti käynnisty ilman ohjelmointia.
Boxissa numerot A611 153 67 79 ja Bosch 0281010601
-juha-
boksi
moottorin aivo on autokohtainen!et voi ostaa käytettynä omaan autoosi sopivaa,koska boksi lukitaan kiinteästi autoon kuuluvaksi!perusohjelmoinnin jälkeen moottorin aivo lukitaan autoon automaattisesti 40 starttauksen jälkeen.ainoa vaihtoehto on ostaa uusi ja tarvii testerillä ohjelmoinnin toimiakseen!cdi vitoissa suuttimien tiivisteen vuoto polttaa johdot yhteen ja aivo palaa!joten kannattaa tutkia suuttimien tiivisteiden vuodot ennen uuden aivon laittoa!
Joo..
Tota pelkäsinkin, uusi boxi maksaa vahoolla 1800 + ohjelmointi.
Siitä on palanut/ irronnut johdinsiltoja piirilevyltä.
Voisi tietenkin kokeilla hyppyjohdoilla, mutta taitaa olla monikerroslevy?
Ruotsissa on yksi samoilla numeroilla,mutta jos se kerran lukittuu autoon niin ei silläkään mitään tee.
-juha-
Tota pelkäsinkin, uusi boxi maksaa vahoolla 1800 + ohjelmointi.
Siitä on palanut/ irronnut johdinsiltoja piirilevyltä.
Voisi tietenkin kokeilla hyppyjohdoilla, mutta taitaa olla monikerroslevy?
Ruotsissa on yksi samoilla numeroilla,mutta jos se kerran lukittuu autoon niin ei silläkään mitään tee.
-juha-
Juottelemaan siis!
Tosta lukkiutumista vielä, vahoolla meinasivat että jos löytyy samalla numerolla oleva boxi niin uudelleen ohjelmointi auton tiedoille riittäisi?
Boxeja on viittä eri versiota olemassa.
Toisaalta Meese voisi olla kyllä oikeassa ton lukkiutumisen suhteen, kaikkihan nykyään tehdään juuri noin....
-j-
Tosta lukkiutumista vielä, vahoolla meinasivat että jos löytyy samalla numerolla oleva boxi niin uudelleen ohjelmointi auton tiedoille riittäisi?
Boxeja on viittä eri versiota olemassa.
Toisaalta Meese voisi olla kyllä oikeassa ton lukkiutumisen suhteen, kaikkihan nykyään tehdään juuri noin....
-j-
Jep, kannattaa ainakin kokeilla juotella....ei siinä enää mitään häviäkkään, jos boxi on kerran hajalla.
Tämä paikka jäi itsellä kaivelemaan, koska löysin puljun vasta senjälkeen kun sain tuon E500:sen kuntoon
Huhujen mukaan pitäis olla oikeasti Hi-Tech
Samoin täällä näyttää lupaavalta, mutta tuosta linkin tapauksesta ei ole mitään kokemuksia.......
ps. linkit malliksi, että kyllä noita korjataan....jos itseä arveluttaa tinailut
Tämä paikka jäi itsellä kaivelemaan, koska löysin puljun vasta senjälkeen kun sain tuon E500:sen kuntoon

Samoin täällä näyttää lupaavalta, mutta tuosta linkin tapauksesta ei ole mitään kokemuksia.......
ps. linkit malliksi, että kyllä noita korjataan....jos itseä arveluttaa tinailut
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
Ei kannata mennä sinne boxiin "tinailemaan" yhtään mitään, jollei asia ole hallussa. Se ei ole mitään releaikakauden teknologiaa siellä, vaan tietokonetta 

Lisää tietoa: www.skg.fi
Niimpä.
Pintaliitos komponettejahan ne siellä on eikä "releitä"
Juottamisesta en ole huolissani, mutta siitä kyllä onko jokin "satiainen" palanut/ ottanut siipeensä.
Valitettavasti Motonet ei kuulu niihin liikkeisiin jossa asioin näissä merkeissä.
No, kokeilen kuitenkin korjata nuo sillat, kuten aikaisemmin totesin ainoa ongelma on jos levy on tehty monikerros tekniikalla miltä se kyllä pahasti näyttää niin silloin voin kyllä korjaamisen unohtaa.
Pintaliitos komponettejahan ne siellä on eikä "releitä"
Juottamisesta en ole huolissani, mutta siitä kyllä onko jokin "satiainen" palanut/ ottanut siipeensä.
Valitettavasti Motonet ei kuulu niihin liikkeisiin jossa asioin näissä merkeissä.

No, kokeilen kuitenkin korjata nuo sillat, kuten aikaisemmin totesin ainoa ongelma on jos levy on tehty monikerros tekniikalla miltä se kyllä pahasti näyttää niin silloin voin kyllä korjaamisen unohtaa.