W203 Ravistaa kovassa jarrutuksessa mutta miksi?
W203 Ravistaa kovassa jarrutuksessa mutta miksi?
Reilu viikko sitten piti mennä kuorma-autosta heittämällä ohi, vaan tuli vastaan auto ja vähän kovempi jarrutus n.120-130km/h vauhdista. Etupää hakkasi niin maan perhanasti.
No ei mittää muuta kun tilamaan uudet jarrulevyt ja palat eteen -> vaihto ja vielä sama homma ravistaa ja leegot ei pysy suussa. Uudet levyt ja palat taakse ja sama homma...???
Kun ei löydä mitään välyksiäkään mistään.
Siis rauhallisesti jarruttaen ei mitään tärinöitä/puoltoa vaan reilu 100km/h++ ja reilu jarrutus niin sitten hakkaa.
Mikä perk... jos joku osais kertoa, thänks
Auto 200cdi stw -05 aj. 180thkm
No ei mittää muuta kun tilamaan uudet jarrulevyt ja palat eteen -> vaihto ja vielä sama homma ravistaa ja leegot ei pysy suussa. Uudet levyt ja palat taakse ja sama homma...???
Kun ei löydä mitään välyksiäkään mistään.
Siis rauhallisesti jarruttaen ei mitään tärinöitä/puoltoa vaan reilu 100km/h++ ja reilu jarrutus niin sitten hakkaa.
Mikä perk... jos joku osais kertoa, thänks
Auto 200cdi stw -05 aj. 180thkm
Re: W203 Ravistaa kovassa jarrutuksessa mutta miksi?
Olihan seisokkijarrun lelut varmasti kiinni ja paikallaan, irrallaan oleva kenkä, tai sen pinta, aiheuttaa kyllä tärinää.Stock kirjoitti: Uudet levyt ja palat taakse ja sama homma...???
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Sama tuli mieleen. W202:sessa kerran oli juuri sisemmät puslat aivan selvät ja kolahtelikin tosin. Mutta kirjoittaja mainitsi, että ei ole väljyyksiä.AM kirjoitti:Väykyissä vastaavanlainen ravistus voi johtua alatukivarren sisempien puslien väljyydestä. No niissähän etupää erilainen rakenteeltaan joten en tiedä olisiko tuossa mahdollista samanlainen vika.


Oikean puolen alatukevarsi siis vaihdettiin n.1,5kk sitten vasen vielä vanha. Silloin katsottiin kulmatkin kohdilleen.
Kunnon varrella en tuota vasemmanpuolen tukivartta ole vääntänyt. Täytyy yrittää "koestaa" tämä myös vielä. Ja jos menee vaihtoon niin kulmathan täytyy siiinä samalla taas katsoa.
Ei ainakaan tähän mennessä ole tuon alatukivarren vaihdon jälkeen pysynyt kulmat kohdillaan.
Kunnon varrella en tuota vasemmanpuolen tukivartta ole vääntänyt. Täytyy yrittää "koestaa" tämä myös vielä. Ja jos menee vaihtoon niin kulmathan täytyy siiinä samalla taas katsoa.
Ei ainakaan tähän mennessä ole tuon alatukivarren vaihdon jälkeen pysynyt kulmat kohdillaan.
Moi
Kaverilla oli w210 korin väykky joka ravisti kanssa tosi vahvasti kovemmasta vauhdista jarruttaessa.
Vaihdettiin uudet jarrulevyt ja palat, ei auttanut.
Sitten vaihdettiin eteen uudet iskarit ja vika hävisi.
Kaverilla oli w210 korin väykky joka ravisti kanssa tosi vahvasti kovemmasta vauhdista jarruttaessa.
Vaihdettiin uudet jarrulevyt ja palat, ei auttanut.
Sitten vaihdettiin eteen uudet iskarit ja vika hävisi.

r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 26
- Liittynyt: Pe 08.02.2008 16:41
kantsii
tarkistaa myös pyörän laakerit.mulla teki samaa ja välyksiä ei tuntunut mutta kun vaihdoin laakerit niin johan loppu.