ainoastaan paikallaan ollessaan,ei paljoa kuitenkaan mutta sen verran että sen huomaa kun auto seisoo aina samalla paikalla.no käytin välkkyä korjaamolla ja tutkivat n.1h vuotoa mutta eivät löytäneen.mistähän toi mahtais vuotaa?
Kyllä nyt tunnin etsimisellä luulisi löytävän jotakin vuotoja jos kerran maahan asti tiputtaa.... Eikö muka missään konehuoneessa ole sellaista märän näköistä paikkaa? Katso nyt itse vielä vaikka nämä. Pumppu,suuttimet ja paluu letkut,p.a.suodatin,tankilta tulo letkut ja näiden ympäristöt, kyllä se sieltä noista jostakin vuotaa.
pitäs varmaan purkaa oikein kunnolla että vuoto selviäis mutta kun itse olen sitä tänään tutkinut niin sen verran pääsee näkemään syöttöpumpun juureen että aivan kuin sieltä vuotais.onko kovin vakavaa?
mitähän noi kovat kustannukset noin suunnilleen olis euroissa.vielä ei ainakaan ajossa tunnu että sais ilmaa ja tosiaan hiukan tiputtaa ainoastaan kun seisoo ei siis ajaessa.
Hätäinen muistikuva olisi 500-700e pumppuhuollosta osineen ja töineen irto pumppuun. Paremmin tietävät korjatkaa. Soitto pumppu korjaamoon selventää kyllä tiedon.
Kun ennen oli 220D, niin ei siihen kyseisenoloisessa vuodossa tiivisteiden vaihto montaa euroa maksanut, oisko ollut joku 80 € töineen... Pumpulle ei kyllä tehty mitään.