Eli lähtötilanteessahan autossa oli alkuperäinen vm -90 Blaupunkt soittimena ja jotkut orkkis 4" kajarit kojelaudassa. Vaihdoin viime kesänä soittimen ihan suht hyvään JVC:hen ja ne kaiuttimet 4" uusiin Blaupunktin 2-ääni kajareihin.
Nyt haluaisin laittaa jotkut kaiuttimet hattuhyllylle ja ajattelin teiltä viisaammilta kysellä että minkälainen ratkaisu olisi järkevin? Ajatus oli että nappaisin entisen hattuhyllyn irti ja tekisin uuden jostain levystä. Ja sitten verhoilisin sen jotenniin mukavasti.
Eli muutamia kysymyksiä:
-Mikä olisi järkevin ratkaisu suht hyvän äänenlaadun takaamiseksi?
- Miten hattuhylly lähtee irti?
- Onko tenavassa jo valmiiksi vedetyt piuhat hattuhyllylle?
- Mistä toi hattuhylly kannattaa tehdä, joku lastulevy? Entäs verhoilu? Bitumia väliin?
Tattista jo etukäteen.
W201:n äänentoiston kehittäminen
W201:n äänentoiston kehittäminen
On olemassa joukko seksuaalisia apuvälineitä, jotka lisäävät erityisesti naisen seksuaalista kiihottumista. Yksi tehokkaimmista on Mercedes-Benz 380SL. - Lynn Lavner.
MB 190 2.0 vm -90
MB 190 2.0 vm -90
Tuolla on jotain juttua irrottamisesta..
kannattaa laittaa hakuun W201 ja hakee äänentoisto foorumista niin löytyy aika paljon kaikkee juttua.. Siellä on juttua mitä lueskella vastauksia tähän odotellessa.
kannattaa laittaa hakuun W201 ja hakee äänentoisto foorumista niin löytyy aika paljon kaikkee juttua.. Siellä on juttua mitä lueskella vastauksia tähän odotellessa.

Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..