No epäilyksenä oli että kannentiiviste vuotaa jakoketjun koppaan->ei riitä öljynpaineita tarpeeks kiristimelle itsehän en juuri ole perehtynyt koneisiin, jotain pikku juttuja osaan tehdä, mutta toi kansi homma vaikuttaa heti kättelyssä liian vaikeelta ittelle
Kiristintä käytettynä nyt tähän hätään ei saa, niin ajattelin tampereen kl-varaosilta hakea sellaisen huomena/tiistaina
teinitähti kirjoitti:Kiristintä käytettynä nyt tähän hätään ei saa, niin ajattelin tampereen kl-varaosilta hakea sellaisen huomena/tiistaina
Mullakin on sellainen, yleensä kannentiivisteen vuotaessa myös nestettä häviää mutta voihan se olla, että öljyä pelkästään tihkuu sen verran "hukkaan", kukapa näistä tietää.
Ei se kannen pois otto ole kummonen juttu, kuulostaa pahemmalta kuin onkaan.
itsekin ihmettelin hieman diagnoosia että tiiviste vuotaisi, koska nestettä ei häviä yhtään.....eikä öljykään, tosin jos se vuotaa sitä öljyä koneen sisällä väärälle puolelle, niin eihän se pääse katoamaankaan
mutta kirjottelen lisää kun olen saanut hankittua tuon kiristimen
Vaihoiks samala sen iskarin??? Se on hyvä resonanssi äänien tuottaja se moniuraremmin kiristin hässäkkä kaikkineen. Olikos sulla se vapari putsari milla lailla laitettu??? Joskus on tosiaan nuo orggis putsarin kopat alkanu pitähmään ääntä, paremmin sanottuna sielä semmoset irto "ohjurit".....
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
eli tuo ääntely on nyt muuttunut jatkuvaksi rahinaksi kuumalla koneella
Kylmällä koneella käy kuin kello, mutta kun lämpiää niin alkaa rahina kuulua öljykorkin seudulta
tänään aamulla kävin tankkaamassa, niin puoli lämpöisellä koneella ilmestyis taas moottorijarrutuksen aikana outo pärinä/räpätys hävisi kun hieman kiihdytti......saman teki taas uudelleen risteyksessä ja hävisi taas kun kiihdytti