Mistä tuning chip ja sen säädöt?

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Lakulaku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
Paikkakunta: Costa del Sol
Viesti:

Mistä tuning chip ja sen säädöt?

Viesti Kirjoittaja Lakulaku »

Onko Helsingin alueella jotain hyvää pajaa, josta saisi chipin ja sen säädöt laadukkaasti?

W211 E550.
bessi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 11.08.2004 22:44
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja bessi »

Aja valkeakoskelle, harisen pajalle. Osaavat hommansa.
www.hestec.fi
Audi RS4 B7 Sedan -06
Bmw E30 Cabriolet -86
Bmw E30 -90
Bmw E30 -85
Mercedes-Benz W201 -91
Avatar
BENDER
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 191
Liittynyt: Ti 03.07.2007 06:10
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja BENDER »

Ehkä jo myöhästä, mutta pääkaupunkiseudulla suosittelen

http://www.motorbit.fi/
Avatar
Lakulaku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
Paikkakunta: Costa del Sol
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakulaku »

BENDER kirjoitti:Ehkä jo myöhästä, mutta pääkaupunkiseudulla suosittelen http://www.motorbit.fi/
Kiitos! Näyttävät kovasti olevan keskittyneitä diiseleihin. Niitä on aika turha viritellä kun tehoa ei kuitenkaan ole yhtään. Mutta käynpä kyselemässä kunhan takuu loppuu. Toivottavasti 4M ei ole ongelma.
Avatar
BENDER
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 191
Liittynyt: Ti 03.07.2007 06:10
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja BENDER »

Lakulaku kirjoitti:
BENDER kirjoitti:Ehkä jo myöhästä, mutta pääkaupunkiseudulla suosittelen http://www.motorbit.fi/
Kiitos! Näyttävät kovasti olevan keskittyneitä diiseleihin. Niitä on aika turha viritellä kun tehoa ei kuitenkaan ole yhtään. Mutta käynpä kyselemässä kunhan takuu loppuu. Toivottavasti 4M ei ole ongelma.

300hv/700nm :wink:
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

Lakulaku kirjoitti:
BENDER kirjoitti:Ehkä jo myöhästä, mutta pääkaupunkiseudulla suosittelen http://www.motorbit.fi/
Kiitos! Näyttävät kovasti olevan keskittyneitä diiseleihin. Niitä on aika turha viritellä kun tehoa ei kuitenkaan ole yhtään. Mutta käynpä kyselemässä kunhan takuu loppuu. Toivottavasti 4M ei ole ongelma.
Eikös juuri silloin virittely nimenomaan kannata, jos sitä tehoa ei ole ennestään? Se pienikin (+30 hv ja +80 nm) tehonlisäys tuntuu silloin jo aika radikaalisti.

Ainakin itse jätin suosiolla virittämättä aiemmat isot yli 300 hv bensakoneet, kun sitä tehoa oli vakiona ihan riittävästi. Näitä pienempiä turbollisia neloskoneita taas tulee yleensä aina viriteltyä, ainakin moottorinohjauksen päivityksen muodossa. Tämä nykyinen kärrykin pitäisi raahata pajalle heti, kun jaksaa.

Lohjalla olevaa Digituningin pajaa jotkut ovat suositelleet, itsellä ei kokemusta. Pitää tarkastella, että mitä tuolla Motorbitillä olisi tarjolla.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Vastaa Viestiin