voimaa sl 500:een
voimaa sl 500:een
eli tarkoituksena olis saada vuoden -92 500:een vähän lisää kaakkeja. Onko kyseistä konetta järkevää lähteä laittamaan vai kannattaako suoraan vaan mennä ja rykäistä paikkalle v12/amg 55.
Turbollahan niitä tehoja tietty sais, mutta mites sen kilpiin saamisen kanssa?
Onko täällä porukalla kokemuksia kyseisen koneen virittämisestä? Tän hetkisissä suunnitelmissa nyt on ainakin ruiskun päivitys nykyaikaiseen ja putkiston rakennus, mutta alkuahan tuo vasta
Juuh ja hommat alkaa heti ku kelit kylmenee avoiluun kelpaamattomiksi, et hetki olis aikaa suunnitella et mitäs oikein ruvetaan väsäämään
Turbollahan niitä tehoja tietty sais, mutta mites sen kilpiin saamisen kanssa?
Onko täällä porukalla kokemuksia kyseisen koneen virittämisestä? Tän hetkisissä suunnitelmissa nyt on ainakin ruiskun päivitys nykyaikaiseen ja putkiston rakennus, mutta alkuahan tuo vasta
Juuh ja hommat alkaa heti ku kelit kylmenee avoiluun kelpaamattomiksi, et hetki olis aikaa suunnitella et mitäs oikein ruvetaan väsäämään
Wito
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Itsekin tuota kerran katselin, hintaa tulee S1:lle muistaakseni semmoiset 20 tuusaa. Eipä tosin itse tarvitse liata näppejään. Lähin koeajoauto olisi löytynyt Tanskasta. Kymppitonnilla olisin todnäk lähtenyt peliin mukaan

harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
DTM-virityssarjan hintaa ei ollut tähän versioon saatavilla, mutta kysele ja katsele MKB High Performance Tuning sivuilta.fblade kirjoitti:Itse olen kanssa noita valmiita sarjojakin(kompressori+ecu) katsellut, mutta näin vanhalle koneelle niitä ei ole ja hinnatkin karkaa kaikissa yli 10ke:n. Kymppitonnilla kuitenkin jo rakentaa itse aikalailla. Mistäs niiden dtm sarjojen hintoja voi kysellä ja katsella mitä ne sisältää?
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
http://hagmann-autosporting.de/index.ph ... p&Itemid=6
Tuolta löytyy kaikenlaista viriosaa... nokkia, yms.
Jos tilaat jotain niin itse voin osallistua myös tilaukseen
. Postikulut jaetaan tietty.
Tuolta löytyy kaikenlaista viriosaa... nokkia, yms.
Jos tilaat jotain niin itse voin osallistua myös tilaukseen

Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- Lakulaku
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
- Paikkakunta: Costa del Sol
- Viesti:
Mersu on yleisesti ottaen auto, joka poikkeuksellisesti on tehty valmiiksi asti eikä rajumpi viritteleminen ole kovinkaan monen ostajan mieleen. Se laatu mistä Mersu tunnetaan katoaa. Mulle ei tulisi mieleenkään ostaa Mersua, johon joku "tuntematon taho" (esim. AMG on toki eri juttu) on vaihtanut "jotain osia moottoriin" tai vaikka koko moottorinkin. Vaikka auto olisi vanha.laineracing kirjoitti:Nyt en kyllä ymmärtänyt?Lakulaku kirjoitti:Eikä hintakaan laske kuin puoleen.laineracing kirjoitti:kone auki,uudet kanget,männät,nokat teettää,kannet avarrukseen+isommat venttiilit,uudet pakosarjat ja uus imusarja isolla kaasuläpällä+joku hestec/vastaava.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- Lakulaku
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
- Paikkakunta: Costa del Sol
- Viesti:
Eikö tämä ollutkaan keskustelupalsta?laineracing kirjoitti:AIJAAA tätä tehtiinkin sitten myyntiautoks tehokkaammaks?? ihan sama mitä remmiä/turboja sinne laittaa ni eihän se vakioks jääny... noh aika ihmeellisiä juttuja joiltakin...
Totesin vaan, että yleensä tuollaisessa hinta laskee. Joillekin sillä on merkitystä mitä autostaan sitten vaihdossa joskus saa, sillä siten voisi ehkä ostaa seuraavaksi jo tarpeeksi tehokkaan laitteen jonka hintakin säilyisi taas edelleen.
Voihan se toki vaikka pinnoittaa farkkukankaalla, ei siinä mitään...
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
vois kyllä olla aika tylyn näköinen auto jos rätin tekis uudestaan farkkukankaasta! Tosiaan autoa ei ihan heti olla myymässä vaan tarkotus olis saada siitä tehokkaampi ja samalla toimiva. Mitään räpellystä siitä ei ole tarkoitus tehdä vaan "virittää" ihan mersun arvoa kunnioittaen.
Vaihtoehtonahan nykyisen koneen virittämiselle kerroin jo alussa koko koneen vaihdon joko v12:seen ja amg 55:een, kai se vaihtokin sit jonkun mielestä on mersun arvon pilaavaa räpellystä
Vaihtoehtonahan nykyisen koneen virittämiselle kerroin jo alussa koko koneen vaihdon joko v12:seen ja amg 55:een, kai se vaihtokin sit jonkun mielestä on mersun arvon pilaavaa räpellystä
Wito
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna