w201:sen Madallus
Re: w201:sen Madallus
Moro! Uusi naama foorumilla, alla -88 pikkumese.
Isäukko on toistakymmentä vuotta puunannut mersujaan, ja väittää kivenkovaan että alustasarjan autoon vaihtaminen on ihan mahdotonta kotikonstein.
Ainakin foorumin postauksista päätellen jousetkin lähtee ihan perus jousipuristimilla ja varovaisuudella pois?
Toki sitten ruosteiset pultit ja mutterit on lukunsa erikseen.
Kysytään nyt vielä samaan syssyyn, että onko kenelläkään kokemuksia GTS:n alustasarjoista? -40/30 setti kun lähtisi hintaan 450e rahtien kanssa.
Isäukko on toistakymmentä vuotta puunannut mersujaan, ja väittää kivenkovaan että alustasarjan autoon vaihtaminen on ihan mahdotonta kotikonstein.
Ainakin foorumin postauksista päätellen jousetkin lähtee ihan perus jousipuristimilla ja varovaisuudella pois?
Toki sitten ruosteiset pultit ja mutterit on lukunsa erikseen.
Kysytään nyt vielä samaan syssyyn, että onko kenelläkään kokemuksia GTS:n alustasarjoista? -40/30 setti kun lähtisi hintaan 450e rahtien kanssa.
Re: w201:sen Madallus
onnistuuhan tuo kotikonstein hyvillä puristimilla ja varovaisuudella. gts alustoja sanottu hyviksi mutta vilkaiseppas myös jom cupline alustat completokselta. hintaa niillä 314e+rahdit parikymppiä.Thorne kirjoitti:Moro! Uusi naama foorumilla, alla -88 pikkumese.
Isäukko on toistakymmentä vuotta puunannut mersujaan, ja väittää kivenkovaan että alustasarjan autoon vaihtaminen on ihan mahdotonta kotikonstein.
Ainakin foorumin postauksista päätellen jousetkin lähtee ihan perus jousipuristimilla ja varovaisuudella pois?
Toki sitten ruosteiset pultit ja mutterit on lukunsa erikseen.
Kysytään nyt vielä samaan syssyyn, että onko kenelläkään kokemuksia GTS:n alustasarjoista? -40/30 setti kun lähtisi hintaan 450e rahtien kanssa.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Elikkä pitäs nyt tuo oma tenava tonttiin saaha jo olen ajatellu tuota 60/60mm settiä.
Pitääkö samalla hommata lyhemmät iskunvaimentajat tuolle madallukselle?
Ja minkä kokoset pohjaanlyöntikumit pitäs hommata?
Pitääkö samalla hommata lyhemmät iskunvaimentajat tuolle madallukselle?
Ja minkä kokoset pohjaanlyöntikumit pitäs hommata?
Viimeksi muokannut j4ki, Ti 12.08.2008 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mistä hommaat ton 60/60 setin? ku ite kyselin matalinta settiä minkä saa ja 60/40 setti tuli. H&R:ltäj4ki kirjoitti:Elikkä pitäs nyt tuo oma tenava tonttiin saaha jo olen ajatellu tuota 60/60mm settiä.
Pitääkö samalla hommata lyhemmät iskunvaimentajat tuolle madallukselle?
Ja minkä kokoset pohjaanlyöntikumit pitäs hommata?
C36
En jaksa alkaa laskeskelemaan, mut itellä on ykkösen kumit joka nurkassa ja alla 205/40 17" edessä ja takana 215/40 17"-Jack- kirjoitti:Sopiikohan renkaat vielä pyörimään 195/65 r15 rengastuksella, jos laittaa nuo H&R jouset ja kakkosen tai kolmosen kumit?
Tosta ku laskee sen ympäryksen, ni saa selville. en vaan muista mistä viimeks löysin sen rengaslaskurin

C36
Tuolta löytyy mielestäni erinomainen rengaslaskuri, ainoa puute oli ettei pysty laskemaan venytettyjä renkaita
http://www.wheelsmaster.com/rt_specs.jsp

http://www.wheelsmaster.com/rt_specs.jsp
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
En sitten laittanutkaan H&R -45mm madallusjousia, kun ei sattunut olemaan hyllyssä. Olisi saanut seuraavana päivänä noita haluamiani jousia, mutta ajattelin että sama se on orkkikset laittaa, kun vasta tuli vaihdettua normaalit kybin kaasuiskarit joka kulmaan (mielestäni aivan asialliset, vaikka monet niitä haukkuukin). Eteen tuli siis normaalit ja taakse vahvistetut jouset ja molemmat ykkösen kumeilla. Alusta nousi 20-30mm ja keulii hiukan.
Yhtä kaunishan tuo ei ole kuin ennen, mutta ajotuntuma on niin paljon parempi vanhoihin nähden, että ei voi uskoakaan. Jopa jarrupolkimessa muuttui tuntuma aivan erilaiseksi, auton sai jopa pysähtymään huomattavasti helpommin ja kuoppaisella soratiellä oli mahtava päästellä menemään pelkäämättä alustan kolhimista kuopissa. Kaikenkaikkiaan olen varsin tyytyväinen noihin jousiin, huolimatta ulkonäöstä.
Yhtä kaunishan tuo ei ole kuin ennen, mutta ajotuntuma on niin paljon parempi vanhoihin nähden, että ei voi uskoakaan. Jopa jarrupolkimessa muuttui tuntuma aivan erilaiseksi, auton sai jopa pysähtymään huomattavasti helpommin ja kuoppaisella soratiellä oli mahtava päästellä menemään pelkäämättä alustan kolhimista kuopissa. Kaikenkaikkiaan olen varsin tyytyväinen noihin jousiin, huolimatta ulkonäöstä.
Re: w201:sen Madallus
Saako mistään tilattua madallusjousia pelkästään eteen? Lähinnä -60mm kiinnostaisi.
C220A Elegance
Re: w201:sen Madallus
yleensäö ei saa. sun pitänee kysyä kauppiaalta.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- Ammendment
- Vakiokalustoa
- Viestit: 67
- Liittynyt: Su 20.12.2009 11:51
Re: w201:sen Madallus
Thorne kirjoitti:Kysytään nyt vielä samaan syssyyn, että onko kenelläkään kokemuksia GTS:n alustasarjoista? -40/30 setti kun lähtisi hintaan 450e rahtien kanssa.
konna kirjoitti:Kaverilla on tommonen GTS sarja tenvassa ja se pudotti huomattavasti enemmän mitä luvattiin. Ihan mukavat kyydit sillä tosin sai, mutta vakiopyörät ottivat lokareihin kiinni montuissa. Kyse oli muistaakseni 60/40 sarjasta. En tiedä sitten, että onko laadussa eroa esim h&r cup kitiin.. Samoissa hinnoissahan nuo pyörii. Tai GTS ehkä hieman halvempi..
W201 2.6
W201 2.0
W201 2.0
Re: w201:sen Madallus
En nyt tiiä missä muuallakaan kysyä, mutta mistä ihmeestä johtuu että mulla tuossa tenavassa on aina ollu kuskin etunurkka noin sentin korkeammalla ku vänkärin? Kaikilla jousilla mitä alla pyöriny niin ollu kuskinpuoli vähän korkeammalla kun toinen, pitääkö sieltä jousesta pätkästä sitte vähän isompi pätkä kuskinpuolelta että sais tasalle?
E: tuskin sielllä paikatkaan on niin mutkalla että heittelis tollain?
E: tuskin sielllä paikatkaan on niin mutkalla että heittelis tollain?

w201
Re: w201:sen Madallus
On sama, ykköset eessä molemmat. Pikasesti mittasin niin toisellapuolen navasta kaareen noin 28cm, toisella taas vähän yli 29cm 

w201