No nyt se tuli,124.
No nyt se tuli,124.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2574261.jpg
Höh.Kyllä on kummallinen olo.Tuli ostettu joka suhteessa varsin hyväntuntuinen 124(230E automaatti),kun sellainen eteen sattui.Eipä tässä mitään järkeä tainnut olla,kun tenavatähti on soiva peli ja edullinen ajella,mutta tiedättehän..
Keväällä autokiimassani katselin tositarkoituksella lankkua,mutta aina helpottuneena sain todeta,ettei hinta ja laatu kohtaa tarjokeissa(tai jos kohtasikin,niin kunto ei ollut sitä mitä hain),ja että oma vaunu on parempi kuin välillä osaa arvostaakaan.Mukava huomio,ja tuntui pois ajellessa kuin olisi sen verran rikkaampi,kuin mitä se tarjokki olisi maksanut.
Ja nyt sitten tämä!Ei olisi pitänyt mennä nettiautoon haahuilemaan.
Ei siinä mitään,omistajan onnea koen hämmennyksen seassa,mutta myös suurta haikeutta kun pitää luopua vanhasta rakkaasta,jonka vaihtoon ei ole ollut mitään järkiperäistä syytä.
Kahden auton pitäminen ei tule kyseeseen,liian kallista ja täysin tarpeetonta.
Pientä huolta koen siitä,mahtaako vanha peli mennä kaupaksi lain?Hinnastahan se on kiinni ja tolkku päässä koitan hinnoitella,mutta mädäntyköön pihaan mieluummin kuin että myisin taskurahasta,vaikka on ikää/kilometrejäkin.
Toisekseen,se tunnepuoli.Useimmat pitkään saman auton omistaneet tietävät ettei ole helppo luopua vaunusta joka on näytellyt omaa osaansa elämän käänteissä,mutta minkäs teet.
Tai sitten viimeisenä oljenkortena:jos vanha jää käsiin,niin ajellaan komeasti 124:lla se mitä ajellaan,ja koitetaan sitten myydä vuorostaan se(niin ettei pahasti turpiin tulisi rahallisesti) ja jatketaan suhdetta ex:ään,.Voipa jopa käydä hyvin,koska mielestäni auto lähti ihmeen halvalla.
No niin,tällainen uuden omistajan "tuskainen"tilitys vaihteeksi,ettei kaikki ole vain omistamisen riemua ja autuutta,heh.
Laittanen kuvia uudesta tuttavuudesta piakkoin,sikäli kun ketään kiinnostaa.
Höh.Kyllä on kummallinen olo.Tuli ostettu joka suhteessa varsin hyväntuntuinen 124(230E automaatti),kun sellainen eteen sattui.Eipä tässä mitään järkeä tainnut olla,kun tenavatähti on soiva peli ja edullinen ajella,mutta tiedättehän..
Keväällä autokiimassani katselin tositarkoituksella lankkua,mutta aina helpottuneena sain todeta,ettei hinta ja laatu kohtaa tarjokeissa(tai jos kohtasikin,niin kunto ei ollut sitä mitä hain),ja että oma vaunu on parempi kuin välillä osaa arvostaakaan.Mukava huomio,ja tuntui pois ajellessa kuin olisi sen verran rikkaampi,kuin mitä se tarjokki olisi maksanut.
Ja nyt sitten tämä!Ei olisi pitänyt mennä nettiautoon haahuilemaan.
Ei siinä mitään,omistajan onnea koen hämmennyksen seassa,mutta myös suurta haikeutta kun pitää luopua vanhasta rakkaasta,jonka vaihtoon ei ole ollut mitään järkiperäistä syytä.
Kahden auton pitäminen ei tule kyseeseen,liian kallista ja täysin tarpeetonta.
Pientä huolta koen siitä,mahtaako vanha peli mennä kaupaksi lain?Hinnastahan se on kiinni ja tolkku päässä koitan hinnoitella,mutta mädäntyköön pihaan mieluummin kuin että myisin taskurahasta,vaikka on ikää/kilometrejäkin.
Toisekseen,se tunnepuoli.Useimmat pitkään saman auton omistaneet tietävät ettei ole helppo luopua vaunusta joka on näytellyt omaa osaansa elämän käänteissä,mutta minkäs teet.
Tai sitten viimeisenä oljenkortena:jos vanha jää käsiin,niin ajellaan komeasti 124:lla se mitä ajellaan,ja koitetaan sitten myydä vuorostaan se(niin ettei pahasti turpiin tulisi rahallisesti) ja jatketaan suhdetta ex:ään,.Voipa jopa käydä hyvin,koska mielestäni auto lähti ihmeen halvalla.
No niin,tällainen uuden omistajan "tuskainen"tilitys vaihteeksi,ettei kaikki ole vain omistamisen riemua ja autuutta,heh.
Laittanen kuvia uudesta tuttavuudesta piakkoin,sikäli kun ketään kiinnostaa.
Viimeksi muokannut Ari, To 21.08.2008 00:01. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Re: No nyt se tuli,124.
Itse olen todennut tuon saman jo moneen kertaan.Ari kirjoitti:Höh.Kyllä on kummallinen olo.Tuli ostettu joka suhteessa varsin hyväntuntuinen 124(230E automaatti),kun sellainen eteen sattui.Eipä tässä mitään järkeä tainnut olla,kun tenavatähti on soiva peli ja edullinen ajella,mutta tiedättehän..
Omissakaan hommissani ei monesti tunnu olevan mitään järkeä,
mutta pääasia on, että itsellä on kivaa.
Laittele kuvia, on aina kiva katsella millaisia Mersuja muilla on.Ari kirjoitti:Laittanen kuvia uudesta tuttavuudesta piakkoin,sikäli kun ketään kiinnostaa.
Ja paremmin tuntee sitten tuolla tienpäällä, jos sattuu kohdalle.
W110 -62, R107 -81, S124 -89, W203 -02,
Eihän autonostoissa tai vahdoissayleensä mitään järkeä yleensä kuunnellakkaan, se mikä tuntuu hyvältä niin sillä mennään
Onnitelut auton hankinnasta jokatapauksessa. Itselläni oli samanlainen 230E automaatti ja toimi kuin unelma(mittari oli pysähtyny 397000 ostaessa). Kyllä itseänikin on nyt kaduttanu kun menin vaihtamaan auto
Kyllä tässä vielä haikailuttaa W124:sen perään

Onnitelut auton hankinnasta jokatapauksessa. Itselläni oli samanlainen 230E automaatti ja toimi kuin unelma(mittari oli pysähtyny 397000 ostaessa). Kyllä itseänikin on nyt kaduttanu kun menin vaihtamaan auto

Kyllä tässä vielä haikailuttaa W124:sen perään

- W211 320CDI -
Kyllä tämä tästä
.Täytynee lähteä yön selkään vielä ajolle,sen verran kutkuttaa.Se mikä kauheasti kiinnostaa,on kulutus.Siitä otetaan lähiaikoina selko,ja jaetaan tieto muillekin.Toiveikkaana mennään ja arvokkaasti lipuen,heh.
Auto on vaaleansininen(metalli)ja kokolailla moitteeton sekä sisältä että ulkoa.Mittarissa 270tkm,eli ei juuri mitään.Suomiauto ja muutama omistaja ollut.
Automaatti vaihtaa mielestäni kuin unelma.Varusteita ei nimeksikään,mikä sopii meikäläiselle.Sähköikkunat,(tarpeeton)penkinlämmitys ja vakionopeudensäädin,mikä ei kuulemma pelaa aina..enkä sitä todella saanut pelaamaankaan.Harmi.
Tärkeimpänä pidän kuitenkin lohkolämppäriä ja sisäpistoketta.
Mutta mites tämä:Pyyhkijä jatkaa työtään jos se jää toiminta-asentoon,vaikka virrat kääntää avaimesta pois?Nerokas keksintö(mitä ei 190:ssäni ole)edellyttäen tietysti että automaattisesti lakkaa toiminnan jonkin ajan päästä.Vai onko tuo asiaankuuluvaa?

Auto on vaaleansininen(metalli)ja kokolailla moitteeton sekä sisältä että ulkoa.Mittarissa 270tkm,eli ei juuri mitään.Suomiauto ja muutama omistaja ollut.
Automaatti vaihtaa mielestäni kuin unelma.Varusteita ei nimeksikään,mikä sopii meikäläiselle.Sähköikkunat,(tarpeeton)penkinlämmitys ja vakionopeudensäädin,mikä ei kuulemma pelaa aina..enkä sitä todella saanut pelaamaankaan.Harmi.
Tärkeimpänä pidän kuitenkin lohkolämppäriä ja sisäpistoketta.
Mutta mites tämä:Pyyhkijä jatkaa työtään jos se jää toiminta-asentoon,vaikka virrat kääntää avaimesta pois?Nerokas keksintö(mitä ei 190:ssäni ole)edellyttäen tietysti että automaattisesti lakkaa toiminnan jonkin ajan päästä.Vai onko tuo asiaankuuluvaa?
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Mulla jäi vaa päällimäisenä tunteena että pakko oli lipua arvokkaasti koska ei sillä revitellä, ja sitten kun joskus innostu niin bensamittari liikku samaan tahtiin kun nopeusmittari, näin kuvainnollisestiAri kirjoitti:Kyllä tämä tästä.Täytynee lähteä yön selkään vielä ajolle,sen verran kutkuttaa.Se mikä kauheasti kiinnostaa,on kulutus.Siitä otetaan lähiaikoina selko,ja jaetaan tieto muillekin.Toiveikkaana mennään ja arvokkaasti lipuen,heh.

- W211 320CDI -
-
- Mersumies
- Viestit: 2563
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Onnea vaan täältäkin!
Mitä tulee kulutukseen,voit normi ajossa päästä sinne 7-8l tasolle
vähän kiihyttelet ja ittees viihyttelet menee 10l.
Mutta ,mutta,onhan se omamassa aikamoinen!
Ei taida moni nykyauto päästä samaan varsinkaan sellainen jota voi kutsua autoksi,jätetään ne torikassit omaan luokaansa.
Itse olen ollut tyytyväinen myös kun tuossa perus 124,230e ei noita
sähkö vermeitä liiaksi ole,eipähän vikojakaan normi kulumisen pois
sulkien ole liiaksi ollut!Vielä kun ottaa huomioon oman kulkineen
20v kunnioitettavan iän.Alkaa tuntumaan ihan eko autoilulta.
T.Jaakko.P
Mitä tulee kulutukseen,voit normi ajossa päästä sinne 7-8l tasolle
vähän kiihyttelet ja ittees viihyttelet menee 10l.
Mutta ,mutta,onhan se omamassa aikamoinen!
Ei taida moni nykyauto päästä samaan varsinkaan sellainen jota voi kutsua autoksi,jätetään ne torikassit omaan luokaansa.

Itse olen ollut tyytyväinen myös kun tuossa perus 124,230e ei noita
sähkö vermeitä liiaksi ole,eipähän vikojakaan normi kulumisen pois
sulkien ole liiaksi ollut!Vielä kun ottaa huomioon oman kulkineen
20v kunnioitettavan iän.Alkaa tuntumaan ihan eko autoilulta.

T.Jaakko.P
Yritän nyt mennä hissukseen,jotta nähdään mihin parhaimmillaan pystyy.Tulisi nyt edes 1 aurinkoinen päivä,että saisin otettua muutaman kuvan(pääsisi metalliväri oikeuksiinsa).Kyyti on niin juhlavaa ja tanakkaa että into vaan kasvaa koko ajan.

W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)