Irroitin ilmanputsarikotelon öljyhuollon ajaksi ja nyt sitten moottori röpöttää eikä käy kunnolla. Eli ilmeisesti imuilmavuodon aiheutin autoon. Auto ei käy ollenkaan tyhjäkäyntiä ja röpöttää pahasti kierroksilla. Käy ontuen pienellä kaasulla. Ei voi ajaa.
Moottoriin yhdistyvä imuputken pää on kova ja mielestäni ei riittävän tiivis. Siinähän ei edes ole mitään klemmaria.
KUVA 1:

Voiko olla että se, sai irroituksessa siipeensä ja jäi väljäksi? Onko tuo liitos yleinen vuotokohde?
Toisena vaihtoehtona olisi ohut alipaineletku, joka kulkee kohti seuraavassa kuvassa olevaa aparaattia, jossa on väljän oloinen läpivienti alipainekellolle. Mitään reikiä tai halkeamia en koko putkihässäkästä löytänyt. Ainoastaan liitokset epäilyttävät.
KUVA2:

Mistä ihmeestä alipaine vuotaa? Ostan huomenna jostain läpivientikumin ainakin tuohon mikälieregulaattoriin. Onko tarkkaa kuinka syvälle tuon pillin työntää tuohon laitteeseen? Miten tuo laite toimii?