420 SEC W126

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
hartsa65
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: Ti 25.07.2006 11:31

420 SEC W126

Viesti Kirjoittaja hartsa65 »

Onko kenelläkään kokemusta / tietoa missä kannattaa teettää
kansiremontti Porin seudulla ? Satakunnan autotalo ilmoitti hinta-arvion 3000 € , lieneekö hinta kohdallaan ?
Avatar
Harri126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2276
Liittynyt: Ke 16.05.2007 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Harri126 »

Mitähän kaikkea kyseinen remppa pitää sisällään?
Avatar
arto79
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 436
Liittynyt: Ma 05.06.2006 19:07
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja arto79 »

Kaveri osti siistin 220tkm 560SEC:in 3000:lla.. Verojen kanssa alle 5te, mutta musta toi hinta on suhteettoman kallis. Kysy Trimecistä tai mersuporista vielä ainakin.
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Jos tuo hinta sisältää molempiin kansiin uudet nokka-akselit, keinut, öljykirristäjät, venttiilien hionnat, nokkaketjun uusine liukuinen, tiivistet ( kaikki nämä oltettuna Vehosta ) ja kansityön + asennukset, niin hinta on linjassa. :oops: teetettynä.
Toisaalta jos itse ostaa noi osat esim Saksasta, niin säästää noin 70% Vehon hinnasta. Ehjiä käytettyjä kansia voi saada varalle Suomesta noin 200€ kpl.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3100
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Tuon verran saa remonttiin kulumaan helposti, ja varsinkin Vehon osilla. Mulla hajos muutama vuosi takaperin alakerran laakeri juuri poratusta ja muuten kunnostetusta OM616 -moottorista. Alakertaremontti uusine laakereineen ja kampiakselin hiontoineen kustansi 1 800 € ja sain vielä pärstäkerroinalennusta.

Ja tuo minun remontti oli kohtuullisen vähätöinen nelipyttyisen dieselin remppa.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Vastaa Viestiin