Varaosia nettikaupoista
Varaosia nettikaupoista
Moi ja tervehdys kaikille,
olen aivan tuore mersu harrastaja (-91 500SL) ja tietoni alan liikkeistä on olematon.
Autoni kaipaa pientä kunnostusta ja puuhastelua, johon aion kuluttaa tulevia talvi-iltoja.
Olen ilmeisesti aika puusilmä, kun en hakemallakaan löydä Euroopasta monipuolisia nettikauppoja joista tilaisi osia. (miel englannin kieliset sivut)
Jonkun USA verkkokaupan olen löytänyt, mutta kait Euroopan puoleltakin löytyy hyviä nettikauppoja.
Eli laittakaa kokeneemmat linkkejä mistä olette ostanut osia.
olen aivan tuore mersu harrastaja (-91 500SL) ja tietoni alan liikkeistä on olematon.
Autoni kaipaa pientä kunnostusta ja puuhastelua, johon aion kuluttaa tulevia talvi-iltoja.
Olen ilmeisesti aika puusilmä, kun en hakemallakaan löydä Euroopasta monipuolisia nettikauppoja joista tilaisi osia. (miel englannin kieliset sivut)
Jonkun USA verkkokaupan olen löytänyt, mutta kait Euroopan puoleltakin löytyy hyviä nettikauppoja.
Eli laittakaa kokeneemmat linkkejä mistä olette ostanut osia.
Voisko olla niin että suomen varaosakauppiaiden hinnat on vertailukelpoisia pääosin muiden maiden kauppiaiden kanssa? kuten mainitsemani KL on mainio paikka niin hinnan kuin palvelunkin puolesta! Itselle kun aina tilattaessa erikoisvaatimuksia asuinpaikan mukaan niin onkin ainoita paikkoja jotka suostuu toimimaan mun ehdoilla.
Toki suomessa on myös hintavaakin... Etenkin kun kyseessä 500SL, samanlainen pomolla ja pään (ja lompakon) vaivaahan se osien saanti aiheuttaa.
Toki suomessa on myös hintavaakin... Etenkin kun kyseessä 500SL, samanlainen pomolla ja pään (ja lompakon) vaivaahan se osien saanti aiheuttaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- Avantgarde
- Mersumies
http://www.pelicanparts.com
Suosittelen! Useita kokemuksia ja pelkästään positiivisia!!! Toimitus parhaillaan alle viikossa ja hinnat murto-osan eurooppalaisista kilpailijoista. Tulee pppaaallljjjoooonnnn halvemmaksi kohtuullisine rahtimaksuineen ja tulleineen/alveineen kuin euroopasta tilaamalla.
Kokemukset tosin porsche-osista, mutta pikavilkaisulla mb-osatkin näyttivät halvoilta
Kiitos halvan taalan
Suosittelen! Useita kokemuksia ja pelkästään positiivisia!!! Toimitus parhaillaan alle viikossa ja hinnat murto-osan eurooppalaisista kilpailijoista. Tulee pppaaallljjjoooonnnn halvemmaksi kohtuullisine rahtimaksuineen ja tulleineen/alveineen kuin euroopasta tilaamalla.
Kokemukset tosin porsche-osista, mutta pikavilkaisulla mb-osatkin näyttivät halvoilta

Kiitos halvan taalan

Exät mersut: R550, C207, C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180
- Avantgarde
- Mersumies
Saksan eBaysta löytyy uuttakin osaa ko malliin. Yksityisten lisäksi monet varaosaliikkeet myy sen kautta.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24