Mersun myymisen vaikeus?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Kryptonite kirjoitti:Rehellisesti ottaen, niin ajan ennemmin tällä -92:lla jolla on nyt ajettu se 340tkm, kuin E200CDI:llä -03 jolla on ajettu 340tkm.
No hard feelings (ja edelleen, hienon auton omaat, mikä kyllä itsellenikin kelpaisi), mutta toi ei voi kyllä pitää paikkaansa, että joku aikuisten oikeasti mieluummin ajaisi 11 vuotta vanhemmalla ja 3 litraa enemmän sadalla kilsalla kuluttavalla autolla. Tehoerollakaan ei voi perustella, vaikka 10 heppaa enempi onkin tuossa vanhassa. Mut ei se silti lähde niin hyvin missään tilanteessa ku W211 E 200 CDI. Vakuutuksetkin taitaa kolmelitrasessa olla suhteessa kalliimmat. Ainoo missä voi ehkä säästöä syntyä W124:n eduksi, on dieselvero ja huoltokulut. Mutta nyt puhutaan kuitenkin ihan eri planeetalta olevista autoista.

Joku todellisuudentaju täytyy näissäkin asioissa säilyttää. Oma 320ceeteeiikään ei maksanu noin paljoa ja mittarissa oli ostohetkellä vajaa parisataa donaa vähempi kilometrejä. Jos sen myyntiin laittaisin, niin en mä siihen hintaan heti lisäis webaston, ortopedien, ilmastoitujen penkkien yms. arvoa, vaikka webasto makso uutena vuonna 2000 ainakin 12 000 markkaa ja ilmastoidut ortopedipenkit ainaki 20 000 markkaa. Se on vaan karu fakta, että vaikka ois kullalla pinnotetut 20" Monoblockit bling bling -vanteet mukana uusilla maailman parhailla kesä- ja talvirenkailla, niin se ei montaa sataa euroa auton hintaan vaikuta. Kahen tonnin rengassetti maksaa tonnin sen jälkeen ku se on hetken auton alla vanhentunu.

Ja ei tässä mitenkään itseä haittaa moinen hintapyynti, mutta pisti vaan silmään niin ajattelin kommentoida. Kritiikki hinnasta on myyjän siedettävä.
Avatar
Jonski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 198
Liittynyt: La 03.05.2008 22:32
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Ei sitä voi sanoa noin, etteikö toinen tykkäisi ajaa vanhemmalla autolla ;)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12762
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

hommahan on kiinni vaan autoon laitettavasta rahasta, ei krypton autossa siinä suhteessa ole liikaa pyyntiä.

ostat 124:sen ja laitat sen kuntoon. autoon menee äkkiä 20te kaikkinensa.

ostat hyvän 210:n (~2000 luvulta) kutosella, pelkkä auto 20te. siinä kohtaa kuulostaa vanha lankku törkysen kalliilta!

mutta laitat samoja hilppeitä ja kunnostelet väykkyä samalla rahalla kuin lankkua, hoplaa väykyn hinta 30te. no ohhoh, onpas vanhahkolla väykyllä jo hintaa, 30te :shock:

summarum, jos haluat autosi täysin vakiona ja ihan ok varusteilla ei todellekaan kukaan osta vanhaa lankkua ehostettuna kun hitosti uudemman ja paremmankin väykyn saa samalla rahalla.
näin tuunaajan silmillä voisi todeta että kyllä se väykky olisi nyt tällä hetkellä paras ostos. Väykyn kun tosiaan saat "priiman" jo sillä 20te. Väykkyyn lyöt alustasarjan ja vanteet niin se o hyvännäköinen.
Lankkuun laitat tonnettain rahaa ja ihmettelet miksi hinnaksi tuli uudehkon väykyn verran jo hintaa. tätä se on aina ollut tässä harrastamisessa, ei se koskaan sijoittamista ole :lol: siinä jotain tokkuraisen päikkäreiltä heränneen kirjoitteluita...
johtaja300
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 488
Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Kryptonite kirjoitti: Auton hinta varmasti laskee siinä vaiheessa kun haluan siitä oikeasti päästä eroon, kun jonain päivänä on jotain muuta kiikarissa. Varsinkin kun taas tulee eteen isommat remontit. ,Kansiremontti,alusta,maalivauriot.

eli nopeat laskut:

-äänentoisto: noin 5000e
-eber 2000, laitteisto ja asennus
-maalipinta 3000e
-vanteet/renkaat kesä:2000e talvi: 1000e
-alusta: 1200e
-jne

Eli autolle nyt ei jää paljoa tuota arvoa. Tosin eihän kukaan sitä nää. Verrataan vaan muihin markkoinoilla oleviin ja odotetaan että sen pitäisi maksaa yhtä paljon kuin muutkin. Rehellisesti ottaen, niin ajan ennemmin tällä -92:lla jolla on nyt ajettu se 340tkm, kuin E200CDI:llä -03 jolla on ajettu 340tkm.

Ymmärrän sen kyllä ettei auto mene kaupaksi kovin helposti tuolla hinnalla, mutta olisin kiitollinen siitä, että loppuisi se avautuminen ja spekulointi, mikä on aivan turhaa.
Entäs sitten, kun maksaa tästä sen 20 000e niin kansiremonttiako ei enään tule ja on takuu ettei uudelleen malattu kori ala kukkimaan muutaman vuoden päästä/pakkelit halkeilemaan?

Oletko ajatellut myydä autoa riisuttuna, esim. ilman erikoisvanteita ja hifilaitteistoa, alustasarjaa. Noita ei moni jotka noita autoja ostaa niin tarvitse vaan hyvä kuntoiset originaalit kiinnostaa.
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

masaf1 kirjoitti:
Kryptonite kirjoitti:Rehellisesti ottaen, niin ajan ennemmin tällä -92:lla jolla on nyt ajettu se 340tkm, kuin E200CDI:llä -03 jolla on ajettu 340tkm.
No hard feelings (ja edelleen, hienon auton omaat, mikä kyllä itsellenikin kelpaisi), mutta toi ei voi kyllä pitää paikkaansa, että joku aikuisten oikeasti mieluummin ajaisi 11 vuotta vanhemmalla ja 3 litraa enemmän sadalla kilsalla kuluttavalla autolla. Tehoerollakaan ei voi perustella, vaikka 10 heppaa enempi onkin tuossa vanhassa. Mut ei se silti lähde niin hyvin missään tilanteessa ku W211 E 200 CDI. Vakuutuksetkin taitaa kolmelitrasessa olla suhteessa kalliimmat. Ainoo missä voi ehkä säästöä syntyä W124:n eduksi, on dieselvero ja huoltokulut. Mutta nyt puhutaan kuitenkin ihan eri planeetalta olevista autoista.

Joku todellisuudentaju täytyy näissäkin asioissa säilyttää. Oma 320ceeteeiikään ei maksanu noin paljoa ja mittarissa oli ostohetkellä vajaa parisataa donaa vähempi kilometrejä. Jos sen myyntiin laittaisin, niin en mä siihen hintaan heti lisäis webaston, ortopedien, ilmastoitujen penkkien yms. arvoa, vaikka webasto makso uutena vuonna 2000 ainakin 12 000 markkaa ja ilmastoidut ortopedipenkit ainaki 20 000 markkaa. Se on vaan karu fakta, että vaikka ois kullalla pinnotetut 20" Monoblockit bling bling -vanteet mukana uusilla maailman parhailla kesä- ja talvirenkailla, niin se ei montaa sataa euroa auton hintaan vaikuta. Kahen tonnin rengassetti maksaa tonnin sen jälkeen ku se on hetken auton alla vanhentunu.

Ja ei tässä mitenkään itseä haittaa moinen hintapyynti, mutta pisti vaan silmään niin ajattelin kommentoida. Kritiikki hinnasta on myyjän siedettävä.
johtaja300 kirjoitti:
Entäs sitten, kun maksaa tästä sen 20 000e niin kansiremonttiako ei enään tule ja on takuu ettei uudelleen malattu kori ala kukkimaan muutaman vuoden päästä/pakkelit halkeilemaan?

Oletko ajatellut myydä autoa riisuttuna, esim. ilman erikoisvanteita ja hifilaitteistoa, alustasarjaa. Noita ei moni jotka noita autoja ostaa niin tarvitse vaan hyvä kuntoiset originaalit kiinnostaa.
Siis kyllä pystyn väittämään, että enemmin ajan edelleen tällä vanhemmalla yksilöllä jonka olen laittanut mielestäni viimisen päälle, kun samalla rahalla olisin ostanut esim juuri tuon ensimmäisen painoksen tuosta w211 E200CDI noin 340tkm ->. jotka ovat tunnetusti halvempia
verrattuna uudempiin w211 korisiin. Ottaen huomioon että kyseistä uudempaa eemeliä ei sen enempää ole laitettu. Pakolliset öljyhuollot suoritettu. helmat kukkii huonon maalin ja lakan seurauksena. mahdollisesti myös hivenen huonon pidon takia. Alustassa ei ole enään mitään uuden auton tuntoa. sitten edessä on kalliit huollot. Täydellinen nesteiden vaihto, etupäässä tarkoitan jarrunesteet, jäähdytysnesteet, jarrulevyt, jarruletkut, jarrupalat, joiden vaihto yleensä on edessä heti ensimmäisenä. Myös mahdolliset alustan nivelet ovat huutavan vaihdon tarpeessa. puhutaan 900-1500e huollosta heti alkuunsa. Sitten siihen kunnon maalaus, jos ei halua ruosteisella mersulla ajella. Eli ennemmin ajan tällä vanhalla autolla, mikä on laitettu viimisen päälle tuon uudemman auton ostohinnalla. mittarissa voi olla 340tkm, mutta ei se siltä tunnu.
Uudemman eemelin osat muutenkin maksavat huomattavasti enemmän kuin vanhan 124:n.

tosin minulle nyt on aivan sama mitä muut ajattelevat. teen itse niinkuin parhaaksi nään.
Kansiremonteista sen verta, että kyllähän se taas tulee vastaan jossain vaiheessa kun kilometrejä ilmestyy taas tarpeeksi tauluun. Mikään ei ole ikuisen kestävää. Ei edes se sinun eemelisi.
Tervetuloa tarkastelemaan maalipintaa, varmasti parempi kuin sinun autossasi, ei millään pahalla.

Mikäs siinä voin minä vanteet pitää itse ja vahvistimet purkaa kontista. Kyllä sillä hintaa saa alemmaksi, mutta jos tästä autosta haluaa alkuperäisen, niin tarvisi puoli autoa purkaa ja sitä minä en ole tekemässä, vaikka maksettaisiin mitä vaan, varsinkin jos tuon 20 000e kanssa ruvetaan itkemään. suosittelen siinä tapauksessa ostamaan saksasta jonkun lintan käymään sen sitten 100% läpi alkuperäisyyttä kunnioittaen. Itse kun en ikinä halunnut alkuperäisenä tätä pitää, kun ei ollut edes ostohetkellä. Halusin vain säilyttää alkuperäishenkisenä, hivenen omaa näkemystä millenium faceliftattu 124:nen, mutta samalla hitusen oldschool henkeä. Tietysti yksi tärkeä ominaispiirre minulla oli että auto säilyttää kuitenkin käytännöllisyyden: Pääsen tarvittaessa myös mökillä käymään ja tämä auto kun on käytössä ympäri vuoden. Eli uberpuskurit ja helmat jäivät tässä tapauksessa pois.
220.128 Black Mirror
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Kryptonite kirjoitti:Mikään ei ole ikuisen kestävää. Ei edes se sinun eemelisi.

...

Tervetuloa tarkastelemaan maalipintaa, varmasti parempi kuin sinun autossasi, ei millään pahalla.
Jokainen saa tietysti valita, mitä sillä autoon varatulla rahalla ostaa ja missä saa parhaiten rahalle vastinetta, ei sen puoleen... MUTTA:

Aikalailla yleistettyä puhetta kyllä. Ei tässä oo väitettykään, että mikään ois ikuisen kestävää, mutta pidempään se yli 10 vuotta uudempi auto kestää ja 99 % ihmisistä varmaan sen valitsis jos hinta ois sama. Ja aika karua yleistää, että kaikissa W211:ssä helmat kukkis. W211 kestää harvinaisen hyvin kilometrejä, varmasti paljon paremmin kuin W124. Kyllä siihen sun 300 tkm:äänkin on jo vaihettu aika paljon osia. Valehtelet jos jotain muuta väität.

Ja maalipintaa vertailemaan? Luultavasti sulla on parempi maalipinta, koska oot siihen just törsännyt 3000 € rahaa! Miksi siihen piti maalia laittaa yhden auton hinnan verran, jos W124 on kerta niin maailman voittamattomin auto ja siinä ei ole pisaraakaan ruostetta? Varmaan siksi, koska siinä oli jo ruostetta ja kaaret kukki...

Itse en oo Väyryseen laitttanut maalipintaan kuin reilun 100 € vahoihin/mömmöihin ja kyllä tää musta ihan suht kiiltävä on http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&start=30 kahdeksan vuotta vanhaksi maalipinnaksi. Ja ruostetta ei ole pisaraakaan. Oon toki omistanut ruosteisiakin Väyrysiä ja muitakin autoja... Mutta se nyt on fakta, että 20 k€:llä saa todella ruosteettoman ja hyvän Väykyn tai jonkun 2000-luvun puolelta olevan laatuauton.
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

ääh, en jaksa enään perustella mitään. Sovitaan että sinä olet oikeassa. Mitä tälläinen pentu mistään mitään tietää, kuin minä.

En ole kyllä yleistänyt 124:sta Maailman parhaaksi autoksi missään vaiheessa. Ps lokarit eivät olleet ruosteessa. Ainoa mistä löytyi ruostetta oli molemmin puolin takatunkin reikien kohdalla. Eli löyty vähän oikeaa laitettavaa. Syy Malautukseen oli, että halusin sen vanhan haalistuneen ja naarmuisen maalipinnan uudeksi. Minulle kun koskaan ei ole merkinnyt loppupelissä se auton ikä, vaan pelkästään se kunto.
vanha autokin on pirun hieno kun se on kuin pakasta. Vähän kuin ajassa menisi takaisin päin. Varmaankin jos rikas olisin niin enemmin ajaisin jollain hyvin vanhalla klassikolla mitä on tehty vain muutama kappale, kuin sillä uudella luottelon kalleimmalla autolla.
Tosin nämä ovat valintoja.

Tosin minä en henkilökohtaisesti pidä yhtään tuosta väyryseemelistä, niitä saisi järkevään hintaan kyllä huippukuntoisia kun hakemalla jaksaisi etsiä. Saksassa on valtava tarjonta.
Ei vaan miellytä silmään laisinkaan tuo keula. Sisätilat ovat kyllä ihan asialliset. tosin seuraava auto olisi farmari, niin esim molemmat S124 ja väyrysmalli ovat minusta aika karmeita näöltänsä. Taas S211 kori kyllä mielyttää silmää huomattavasti enemmän. Tosin varmaankin päätyisin seuraavaksi S203:een tai vallan vaihtaisin merkkiä E39 bemariin. hintataso näissä laitteissa on järkevin. Tosin varmaankin nyt ajan tuolla vaan ainakin seuraavat 100-200tkm,eli 2-4-vuotta, ennen kuin vaihdan autoa. Nyt kun on tullut laitettua auto sitä varten huolettomaan kuntoon.
220.128 Black Mirror
Avatar
kolarikalle
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: To 21.12.2006 17:00

Viesti Kirjoittaja kolarikalle »

no hetki sitten halusit ostaa farkkua kovilla vaatimuksilla max.8000-10000e ja sitten myyt 20000e 3 vuotta vanhempaa peliä :lol: eli myydessä utopista hintaa haet mutta et itsekkään ole valmis autosta sellaista maksamaan :roll:eikö se coupekin ollut ensin jotain liki kakskymppiä ja sitten yksitoista :shock: älä nyt vedä lisää herneitä nenuun mutta on noi niin pielessä että :lol:
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

kolarikalle kirjoitti:no hetki sitten halusit ostaa farkkua kovilla vaatimuksilla max.8000-10000e ja sitten myyt 20000e 3 vuotta vanhempaa peliä :lol: eli myydessä utopista hintaa haet mutta et itsekkään ole valmis autosta sellaista maksamaan :roll:eikö se coupekin ollut ensin jotain liki kakskymppiä ja sitten yksitoista :shock: älä nyt vedä lisää herneitä nenuun mutta on noi niin pielessä että :lol:
Isäni oli farmaria ostamssa, en minä. Veljelle yritin mös etsiä farmaria. Itselleni en missään vaiheessa etsinyt 124:n farmaria. Coupen hinta putosi ilmestyneen vian takia. Ei ollut täysin kunnossa. Vaihteisto ei toiminut oikea oppisesti.
Tosiaan en uskokaan teidään ymmärtävän pyyntihintaa. Minulle yksi hailee, mitä mieltä te olette asiasta. Ennemmin ajan sillä itse, kuin annan ilmaiseksi, ottaen huomioon kun itseäni varten olen auton laittanut. Kyllä se hinta putoaa tässä tulevien vuosien aikana, kun auto rupeaa muistuttamaan samanlailla käytettyä kaikin puolin, kuin muutkin markkinoilla olevat yksilöt.
Viimeksi muokannut Kryptonite, Ke 10.09.2008 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
220.128 Black Mirror
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Tällä topicilla saa aamun hyvin käyntin, vaikka sattuisikin heräämään väärällä jalalla...
Jatkakaa :D
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
koyama
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1552
Liittynyt: Ma 04.07.2005 22:36
Paikkakunta: rovaniemi

jep

Viesti Kirjoittaja koyama »

Auton myyminen on herkkä laji.Siinä aikamieskin herkistyy tunnetasolla kun on oma rakas kaupan ja pilkkahintaan
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä

Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2065
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Mieluummiin kannattaa ajaa itse kuin liian halvalla myydä, näin se menee!
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
teesi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Ke 02.04.2008 19:10

Viesti Kirjoittaja teesi »

Itsekin kuvittelin saavani vanhasta Väyrysestä enemmän, mutta meninpä ensin ostamaan uudemman tilalle ja vasta sitten ihmettelemään, millä hinnalla entisestä luopuisi. Autoverouudistus pudotti uudempien autojen hintoja vuodenvaihteessa, mutta tietysti ne vanhatkin halpenivat samaa tahtia...

Pakko oli kuitenkin eroon päästä, niin laitoin mielestäni kohtuullisen, reilun seitsemän tonnin hinnan. Tummat soitti kovasti ja tarjosivat tasaisesti viiden ja kuuden tonnin väliin, ei vahingossakaan enempää. Sillä kuudella se oli myytävä.

Näkyy nyt sama auto olevan nettiautossa jonkun autoliikkeen listoilla melkein yhdeksän pyynnillä, mutta on se tainnut ollakin siellä jo aika pitkään.
Avatar
Timo999
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1039
Liittynyt: Pe 29.08.2003 15:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Timo999 »

Auton myynti on helppoa, mutta omasta Mersusta luopuminen se vasta vaikeaa onkin :wink:

Minäkin olen kohta vuoden kaupannut (äärimmäisen passiivisesti) 123 farkkuani.
Vaimo jaksaa kyllä joka päivä huomauttaa ylimääräisestä autosta pihalla. :cry:
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

offtopic:

Suosittelen kaikkia lukemaan Reijo Korhosen kirjan "Tuhat kiloa miehen maailmaa"

Kuva

Ehkä sitä sitten ymmärtää ulkopuolinenkin, mistä on kyse näissä jutuissa. Erityisesti 5. viimenen luku "Älä koskaan sano pahaa sanaa kaverin autosta." Onhan se niin, että se oma on aina paras, ei muulla väliä.
ande
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Ti 22.06.2004 22:40
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja ande »

Kyllä se taitaa niin olla, että mitä kalliimpi, isokoneisempi ja tehokkaampi peli on kyseessä, niin vaikeampi on myydä.
Ennen, siis ainakin 5 vuotta sitten kpörssi oli se, mistä ainakin itse etsin menopelejä. Ilmoituksessa 160? merkkiä eikä kuvaa. Myytävästä vehkeestä ei saanut kuin ns. perustiedot. Autoja käytiin paljon enemmän katsomassa paikanpäällä ja koeajamassa, myös soitelttin.
Nykyään nettiautosta saa todella tarkan kuvauksen myynnissä olevasta kohteesta, useita hyvälaatuisia valokuvia, rajattomasti tekstiä ja videoita. Jos autossa on jokin ei-miellyttävä piirre, vaikka vääränvärinen sisusta siirrytään seuraavaan ilmoitukseen eikä kysellä sen enempää.

Itse autoja ahkeraan vaihdelleena, olen huomannut, että yleensä se ensimmäinen paikanpäälle tullut ostaa. Eli se vaatii vain sen yhden tosi-ostajan. Slk mersuni ehti olemaan 10min nettiautossa, kun tuli ensimmäinen soitto ja seuraavana päivänä tehtiin papereita. Clk taas oli muistaakseni pari kk:ta myynnissä, mielestäni todella huokeasti verraten, että 4-koneisia ja huonommin varusteltuja sai samaan hintaan ja jopa olivat kalliimpia. Lopulta epätoivoisena hairahdin tähden viitoittamalta tieltä baijerilaisten leiriin, mutta jälleen on tähti kiikarissa... kunhan saan supran hukattua.
R170 Slk 320 -00
Ex w208 clk 320 sport 'amg'
EX Supra IV
Ex Bmw m3 cabrio 3.2
EX w208 clk 430 sport
EX r170 slk 230K Carlsson
EX w202 C280 -93
EX C124 300-24 -92
EX w124 260E -88 "Amg"
EX w124 260E -88
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Ei mersun "myyminen" ollut sittenkään kovin vaikeaa. Sain annettua sen vaihdossa tuohon allekirjoituksen rinkelimersuun kun maksoin tarpeeksi. Vaihtelu virkistää vai miten se oli. :shock:
Ex. S202 cdi -99
Vastaa Viestiin