Museointi projekti W108 280 SE -72

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3785
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Museointi projekti W108 280 SE -72

Viesti Kirjoittaja EVO X »

No niin, nyt se 108 sitten olis viimein kotosalla.. Pikaisesti veljen kanssa tutkailtiin lähtötilanne ja seuraavanlinen lista tuli:

-Etulokasuojat
-Takalokarin kaaret
-molemmat helmat + päädyt
-takaluukun sivujen pohjat
-Muutama lista menee uusiin puihin, ainakin apukuskin puolen taaimmainen keski kyllkilista ja saman listan takaovessa oleva osa.
-Jenkki etupuskurin kuskin puolen ylempi pala.
-Sisusta uusiin puihin, uudet matot, uudet kankaat ja puolinahat penkkeihin.

Siinähän niitä nyt oli jo jotakin.. Etulokasuojia saa tarjota jos löytyy järkevän kuntoisia (Antti / 040-7468209)
Loput osat käydään ostamassa varmaan niemullerilta.

Kuvia tulee kunhan menen taas pohjanmaalle.. eli varmaan loppukuusta.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
johtaja300
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 488
Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Millon olette tilaamassa, itselläkin tarvetta osille jos menisi samaan tilaukseen?
250CE 1969
Amroj
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 35
Liittynyt: Su 14.05.2006 20:19
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Amroj »

Elekää ostako saksasta jos satte täältä. Olen ostanut viisi kertaa ja kaikki on tuulut viikossa lentoteitse 60 € rahtimaksulla. Tavarat tulee suoraan tulliin. Tulli lisää tullimaksun joka on noin 3,5 % ja sitten 22 % alv. Dollarin kurssi tällä hetkellä 1,49,joka tarkoitta, että jaat hinnan tällä. Eli mene osoitteeseen ja valitse automerkki, vuosimalli, korityyppi. Kaikki pelannut loistavasti
www.autohausaz.com
Amroj
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

www.febi.com
Onko kukaan tilannut osia suoraan valmistajalta? :wink:

(edit: näyttää olevan todella edullisia osia tuolla autohaus arizonassa :shock: )
Viimeksi muokannut Aapo.T, Ma 08.09.2008 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3033
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Amroj kirjoitti:Elekää ostako saksasta jos satte täältä. Olen ostanut viisi kertaa ja kaikki on tuulut viikossa lentoteitse 60 € rahtimaksulla. Tavarat tulee suoraan tulliin. Tulli lisää tullimaksun joka on noin 3,5 % ja sitten 22 % alv.
Nätisti sanottuna: ylläoleva ei pidä paikkaansa lainkaan. EY:n sisämarkkinoilla, joihin mekin Suomessa kuulumme, ei makseta tulleja ja ALV maksetaan kohdemaahan, siis siihen maahan missä tavara tai palvelu vaihtaa omistajaa, eli tässä tapauksessa Saksaan. Eli ALV on hinnassa mukana.

Ja tuosta rahtimaksusta: minulle toi Keltainen kuljetus viime perjantaina työhuoneen ovelle W115 pohjapellit ja ihan 25 € oli niiden kuljetusmaksu.. Suurin piirtein sama, minkä olisin joutunut pulittamaan kotimaan kuljetuksesta.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
johtaja300
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 488
Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Petteri Kivimäki kirjoitti:
Amroj kirjoitti:Elekää ostako saksasta jos satte täältä. Olen ostanut viisi kertaa ja kaikki on tuulut viikossa lentoteitse 60 € rahtimaksulla. Tavarat tulee suoraan tulliin. Tulli lisää tullimaksun joka on noin 3,5 % ja sitten 22 % alv.
Nätisti sanottuna: ylläoleva ei pidä paikkaansa lainkaan. EY:n sisämarkkinoilla, joihin mekin Suomessa kuulumme, ei makseta tulleja ja ALV maksetaan kohdemaahan, siis siihen maahan missä tavara tai palvelu vaihtaa omistajaa, eli tässä tapauksessa Saksaan. Eli ALV on hinnassa mukana.

Ja tuosta rahtimaksusta: minulle toi Keltainen kuljetus viime perjantaina työhuoneen ovelle W115 pohjapellit ja ihan 25 € oli niiden kuljetusmaksu.. Suurin piirtein sama, minkä olisin joutunut pulittamaan kotimaan kuljetuksesta.
Itse ainakin sain käsityksen, että kaveri vertasi esimerkillään usasta tuleviin tilauksiin.
250CE 1969
Avatar
karisa81
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Su 23.05.2004 21:22
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja karisa81 »

Petteri Kivimäki kirjoitti:
Amroj kirjoitti:Elekää ostako saksasta jos satte täältä. Olen ostanut viisi kertaa ja kaikki on tuulut viikossa lentoteitse 60 € rahtimaksulla. Tavarat tulee suoraan tulliin. Tulli lisää tullimaksun joka on noin 3,5 % ja sitten 22 % alv.
Nätisti sanottuna: ylläoleva ei pidä paikkaansa lainkaan. EY:n sisämarkkinoilla, joihin mekin Suomessa kuulumme, ei makseta tulleja ja ALV maksetaan kohdemaahan, siis siihen maahan missä tavara tai palvelu vaihtaa omistajaa, eli tässä tapauksessa Saksaan. Eli ALV on hinnassa mukana.

Ja tuosta rahtimaksusta: minulle toi Keltainen kuljetus viime perjantaina työhuoneen ovelle W115 pohjapellit ja ihan 25 € oli niiden kuljetusmaksu.. Suurin piirtein sama, minkä olisin joutunut pulittamaan kotimaan kuljetuksesta.


Moro mistä tilasit pohjapellit W115:seen tarttis kans vähäsen peltiosia
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3033
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Tilasin www.strich8basis.de -mies Hansjörg Glaunerilta, Strich8basis@t-online.de

Die Bodenbleche ovat Klokkerholmin valmistamat ja maksoivat oikealle ja vasemmalle 60 € kipale ja kotiinkantohinta oli 29,75 €. Minä tilasin siis vaan puolikkaat lattiat. Kokonaisia lattioitakin on, maksaa 110 €. Kuskinpuolelle kandee lisäksi tilata seisontajarrun läpivienti (Feststellbremsseildurchführung), sillä sitä ei Klokkerholmin lattioissa ole, Mersun alkuperäisvaraosissa taas on molemmilla puolilla :roll:

Lisäksi tuo http://www.dbdepot.de/ veikkonen sanoi että hänellä on lattiaa varastossa syyskuun alusta. Hänellä on hinta kympin halvempi ja epäilyttävästi samalta tuotteelta vaikuttaa:

Kuva

EDIT: Molemmat puhhuu engalantia
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1643
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Klokkerholmin peltejä saa myös Suomesta. Jos ei ole maahantuojan hyllyssä, niin voi tilata. Kannattaa kysyä paikallisesta tarvikeliikkestä,
joka välittää Klokkerholm tavaraa. Tosin saattavat pyytää jotakin enakkomaksua, kun tilataan harvinaisempaa tavaraa.

Hinta taitaa olla samoissa kuin tuossa lattiapelti esimerkissä, mutta
ainakin rahdissa voisi säästää.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3785
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Olen ollut pari kesää opiskelujen ohessa Autoasilla töissä ja viime kesänä kyllä yritin kaivaa W108:n korjauspeltejä.. Ainoat mitä näytti olevan saataville oli kylkihelmat, mutta tarkemman kyselyn kautta myöskään niitä ei ole enää klokkerholmin tuotannossa joten sieltä ei enää saa mitään peltejä 108:iin..Ainakaan tavallisen tukkurin kautta.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1643
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Juu- sorry. Näin on asia w108:n kohdalla. Ajauduinkin "sivuraiteelle" ja kirjoittelin noista w115 osista, joissa tilanne on parempi.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3785
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Nyt olis auto vihdoin tallin uumenissa, lisää paikattavaa löytyy ainakin takaluukun sivujen pohjat ja palat runkopalkkeja..Etukaaria ei tarvi paikata mutta takakaaret oli pehut.
Mistäs saa tuota MB:n alkuperäistä sinistä verhoilukangasta noitten penkkien keskelle? Olen kysynyt mm. tapanilan autoverhoomosta mutteivät ainakaan viimeksi osanneet sanoa, eivätkä ole ottaneet yhteyttä vaikka lupasivat.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3033
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

http://www.puijonautoverhoilu.fi

Lysti ei ole ihan halpaa, mutta sitä onkin koko rahan edestä:
Tuossa minun kotteroni penkki verhoiltuna alkuperäiskankaalla, älkää välittäkö itsetehdystä vaihdekepistä, Getragiin kun ei saanut nättiä suosiolla:

Kuva
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13608
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Miten tälle W108 projektille kävi?

Mutta asiaan, laittelin j.s. lehdelle yksityisviestiä josko löytyisi omaan W109:iin mustaa nahkaa penkkien korjaukseen. Itse asiassa tarvitsen apukuskin selkänojan reunimmaisen kaistaleen verran materiaalia. Tekijä on täällä Lappeenrannassa.
Petteri Kivimäki kirjoitti:http://www.puijonautoverhoilu.fi
Tuolta meinaan kysäistä. Ja olihan täällä toinenkin verhoilija, Eugen :) .

Tämän näköistä ovat:

http://i194.photobucket.com/albums/z171 ... 130293.jpg
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13608
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

http://www.puijonautoverhoilu.fi/

Eilisessä Tähdellisissä ilmoitteli kalevi.kokkarinen ät dnainernet.net mersun verhoiluista, ja laitoinkin hänelle mailia. No vastaus tuli ja onkin sama firma kun tuo Puijon Autoverhoilu :D . Materiaalia olisi kyllä saatavana mutta hinta jäi vielä auki.

Ajattelin kysäistä nahkaa vielä Helsingistä Sisustusexperteiltä, hyvää palautetta ovat saaneet.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
unski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3008
Liittynyt: To 14.10.2004 16:08
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja unski »

www.cabrio.de.

Heiltä saa aitoa Rosenia sellaisella hintaa, ettei monet suomaliset verhoilijat pärjää. kaksi vuotaa n. 11 neliötä 600€...lisäksi he myyvät oikein perforoituja "tuubeja" samasta nahasta.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13608
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Kuopiosta tuli pala nahkaa. Kuviointi on sama mitä penkeissäkin, mutta luonnollisesti kuviointi näkyy selkeämmin tuoreessa nahassa. Samoin on uusi nahka mattapintaisempaa mutta onneksi uuden osan saa kiillotettua, saako pysyvästi se jää nähtäväksi.

Noin 22 x 90 cm maksoi 70,- kuluineen.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3785
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

karra kirjoitti:Miten tälle W108 projektille kävi?
Siinähän se odottaa edelleen purkamattomana tekijäänsä :wink: Tuli hommattu tuo Cadillac joten itse en ainakaan siihen ehdi paneutua, ehkäpä toinen velipojista laittaa sen aluille kunhan kerkeää.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3785
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Tämän auton kanssa kävi nyt niin, että se löysi uuden omistajan viikonloppuna. Ässä pääsee nyt arvoiseensa museointi entisöintiin Loimaalle. Sääli sinänsä, itsekkin olisin mielelläni tuolla ajellut valmiina, mutta aika ei vain riitä kaikkeen.
Ässän tilalle isäukko hommasi -59 Mercury Montclairin, jollainen hänen isällään on ollut uutena heidän asuessa 50-luvun lopulla Torontossa. Merkkari saapuu Michiganista Suomen kamaralle huhtikuussa, ja tällä kertaa kyse on ajettavasta pelistä. Sisustaa pitää uusia, mutta muuten päästään ns. "vähällä". Itselläkin tuo -59 Cadillac etenee verkkaisesti, entisöintiä jouduttaisi ylimääräinen valuutta ja lisätunnit vuorokauteen, mutta kyllä se siitä. Jossain vaiheessa kun saan nettisivut toimimaan niin laitan sinne auton projektikertomuksen. Tällaista tänään..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13608
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Niin tämähän oli täällä foorumilla myynnissä. Hyvä että sai uuden kodin.

Kaverini Lahdessa myi viime vkl R107:n Lappeenrantaan ja tilalle heti ostettiin 30 vuotta tallissa seisonut 55 T-bird joka saapuu kevään korvalla Kaliforniasta Suomeen.

Näköjään olin kirjoitellut kuopiolaisesta verhoomosta tähän topicciin, no nyt siellä tehtiin 1968 coupeen uusi kyynärnoja oveen ja ostin lisäksi materiaalia penkien korjaukseenkin.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3785
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Juu vielä kun tuo 250D sais jostain uuden omistajan, ja itelle W211:n niin nää mersun ei-välttämättömät ruuvailut olis mun osalta taputeltu. Sitten panostankin vain Detroit klassikoihin, ja tietenkin ammattiin johon pitäs saada paperit keväällä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Vastaa Viestiin