Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Eicca_
Mersumies
Viestit: 730 Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti
Kirjoittaja Eicca_ » La 30.08.2008 19:51
komeeta liippiä vetää
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
sunbeam
Vakiokalustoa
Viestit: 486 Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja sunbeam » La 30.08.2008 22:44
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
jameri
Mersumies
Viestit: 1059 Liittynyt: Pe 25.03.2005 23:14
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja jameri » La 30.08.2008 23:43
Tuosta ei pakoputki komistu sanoisiko erittäin miehekäs asennus ja muutenkin komiaa menoa.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
linttaracing
Mersumies
Viestit: 622 Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja linttaracing » Su 31.08.2008 04:20
HUOM!!! auto on rakennettu viidessä (5) päivässä.!!!
yöunet jäi koko viikolla noin neljään tuntiin per yö..
nokileka
Mersumies
Viestit: 515 Liittynyt: La 17.04.2004 00:19
Viesti
Kirjoittaja nokileka » Su 31.08.2008 09:59
Pakoputki vetää kyllä sanattomaksi
Näyttävää menoa!
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Jonski
Vakiokalustoa
Viestit: 198 Liittynyt: La 03.05.2008 22:32
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja Jonski » Su 31.08.2008 12:47
Onko kuvia jossain noista kisoista
Nättiä menoa..
bäkström
Vakiokalustoa
Viestit: 354 Liittynyt: To 19.01.2006 21:36
Paikkakunta: kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja bäkström » Su 31.08.2008 13:14
linttaracing kirjoitti: HUOM!!! auto on rakennettu viidessä (5) päivässä.!!!
yöunet jäi koko viikolla noin neljään tuntiin per yö..
Mikäs tekniikka sieltä löytyy?
Hyvin näyttää menevän! onko suunnitelmissa jatkossakin kisoissa ajaa?
linttaracing
Mersumies
Viestit: 622 Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja linttaracing » Su 31.08.2008 13:25
Mikäs tekniikka sieltä löytyy? Surprised
Hyvin näyttää menevän! onko suunnitelmissa jatkossakin kisoissa ajaa?
om603. Kyllä on suunnitellmissa jatkaa ensi kaudella. pitää vaan parantaa autoa. esim. laatikko meni aika sököks..vakiolaatikko, sen kyllä osasin arvata, mutta onneks kesti koko kisan. alustalle vähän päivitystä, että ei ois niin jokkis auton näkönen. jnejnejne...
linttaracing
Mersumies
Viestit: 622 Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja linttaracing » Su 31.08.2008 13:29
Onko kuvia jossain noista kisoista Nättiä menoa..
varmaan tulee. x-treme.fi ja sitte voi tulla myös tuning.fi lehteen ja gti:hin. ehkä. ainaki se aiheutti ihmetystä..
mas@
Vakiokalustoa
Viestit: 320 Liittynyt: Ti 04.07.2006 18:44
Paikkakunta: jokioinen
Viesti
Kirjoittaja mas@ » Ti 02.09.2008 18:19
Tossa mesessä on kyllä asennetta varsinkin pakoputken sijainti on loistava
http://www.minunauto.com/auto/13217
http://www.minunauto.com/auto/24871
enska
Tuningspesialisti
Viestit: 1978 Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä
Viesti
Kirjoittaja enska » Ti 02.09.2008 20:26
Oli herättäny hiukan huomiota tuolla vastaheitto.com:in puolella
Käys Lintta postaamassa kuvat
www.Driftworks.com :in forumille
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
AK47
Mersumies
Viestit: 2657 Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09
Viesti
Kirjoittaja AK47 » Ti 02.09.2008 22:15
Hmmm. Kuuleri jos ois nostettu ja käännetty leveempi puoli ylöspäin niin ois maskin voinu heittää pois ja laittaa kuulerin maskiksi..... Ois ollu mukava yksityiskohta pakoputken lisäksi.
Eturenkailla taitaa olla melko vakiokulmat? Eikös driftaushommissa säädellä enempi molempia pyöriä osoittamaan samaan suuntaan vai mitensenytoli? Vaan näytti se menevän nuinkin.
Viimeksi muokannut
AK47 , To 04.09.2008 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
cafaro
Sisäänajossa
Viestit: 13 Liittynyt: La 12.07.2008 16:48
Paikkakunta: siilinjärvi
Viesti
Kirjoittaja cafaro » Ke 03.09.2008 11:04
nyt on jollai loksahtana palaset kohillee on miltei saman tyyppinen kun minun oma jäärata w123 300 turbo paitsi tässä on vaan vähäsen nätimpi tämä ulkokuori mutta kyllä sen putken pitää pellistä läpi tulla.
sunbeam
Vakiokalustoa
Viestit: 486 Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja sunbeam » Ke 03.09.2008 14:26
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
linttaracing
Mersumies
Viestit: 622 Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja linttaracing » Ke 03.09.2008 18:12
pistäkää linkkiä jos löydätte kuvia tai videoita...
[Max]
Sisäänajossa
Viestit: 31 Liittynyt: Ti 01.01.2008 16:18
Viesti
Kirjoittaja [Max] » To 04.09.2008 18:55
milläs ropellilla tämä mese on säestetty? Garrett gt37 vai holset hx XX ?
bonden_85
Sisäänajossa
Viestit: 12 Liittynyt: Pe 25.01.2008 15:08
Paikkakunta: Hedemora, Sweden
Viesti
Kirjoittaja bonden_85 » Pe 05.09.2008 12:47
Johan Perers -85
W123 -77 OM602 turbo
W123 -77 OM606 turbo
Pontus
Mersumies
Viestit: 1834 Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Pontus » Pe 05.09.2008 15:49
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Vensku_
Vakiokalustoa
Viestit: 466 Liittynyt: Ma 05.11.2007 19:34
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Viesti
Kirjoittaja Vensku_ » Pe 05.09.2008 20:38
No nyt, Valtran putki näyttää todella hyvältä tuossa!
Hyvää juttu tuolla vastaheiton foorumilla tuosta mesestä..
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
[Max]
Sisäänajossa
Viestit: 31 Liittynyt: Ti 01.01.2008 16:18
Viesti
Kirjoittaja [Max] » Ke 10.09.2008 23:25
linttaracing kirjoitti: gt40
kunnon ropelli. Minkälainen oli ajaa noinkin isolla ahtimella, tehoalue?
Simpe
Vakiokalustoa
Viestit: 200 Liittynyt: Su 06.01.2008 21:57
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Simpe » Ke 10.09.2008 23:40
Melko kovettu peli
Nipponimiehet ihmeissään kun tuollainen tulee perä edellä kurvin takaa!
W210 220cdi Avantgarde -00
Ex: -87 190DTIC 2.0
TurboDiesel
Vakiokalustoa
Viestit: 69 Liittynyt: La 17.05.2008 12:22
Paikkakunta: Ikaalinen
Viesti
Kirjoittaja TurboDiesel » Su 14.09.2008 13:04
Oikeeta meininkiä!
Mb 190d om606 st 722.6
Audi A6 2.5 r5 tdi quattro -96
Bmw e28 524tdic Jäärata-auto
linttaracing
Mersumies
Viestit: 622 Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja linttaracing » Ma 15.09.2008 22:32
kunnon ropelli. Minkälainen oli ajaa noinkin isolla ahtimella, tehoalue?
oisko tehoalue jossain 3000-8000 kierroksen välissä.
PS. toinen samanlainen rakenteilla veljelle... että ens kautena mersuilijat kisoja kahtoon...
sunbeam
Vakiokalustoa
Viestit: 486 Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja sunbeam » Pe 19.09.2008 23:40
Millä eväillä Rifteri on kasattu,getrakki ,kemppi perä ??
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
linttaracing
Mersumies
Viestit: 622 Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja linttaracing » La 20.09.2008 11:50
Millä eväillä Rifteri on kasattu,getrakki ,kemppi perä ??
vielä vakio laatikko, kesti yhen kiihdytyksen. vähä se on sekasin, mutta kyllä sillä vielä suttailee. kemppi perä. M5 kytkin...
samip76
Vakiokalustoa
Viestit: 230 Liittynyt: To 27.01.2005 01:21
Paikkakunta: pohojanmaalla
Viesti
Kirjoittaja samip76 » Pe 17.10.2008 20:32
tää on vaan niin hyvä!!!!!
Mikadoo
Vakiokalustoa
Viestit: 389 Liittynyt: Ti 02.12.2003 13:51
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti
Kirjoittaja Mikadoo » Pe 17.10.2008 23:58
Bongattu uudesta Getarista
-Mika-
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.