
ei aina meinaa käynnistyä
ei aina meinaa käynnistyä
joo elikkäs mulla on tommone 190 2.0L kaasari 87vm. mese ja nyt tuli semmone onkelma että joskus lämpimänä ei meinaa käynnistyä.
sitä siinä sitte ku puoli-kymmentä kertaa on yrittäny nii sitte lähtee. aluksi meinasin että oonko vahingossa pumpannu kaasua sillo ku auto ei ole käynnissä ja näin ollen saanut liikaa bensaa niinkuin kaasari autoissa yleensä tahtoo olla. tai voisiko sytytyksessä olla jokin vikana koska sitä ei ole lampun kanssa keretty vielä säätää. kertokaahan jos tiedätte mahdollisia ongelman vaihtoehtoja

ahdin määrää tahdin
Onko perusjutut kunnossa, jakajan osat, tulpat johtoineen jne.
Oikein tositosilämpimänä / hellekelillähän kaasarikoneen käynnistymistä voi nimenomaan avittaa sillä, että alkaa sahauksen aikana painaa kaasua kohti pohjaa. Pumppaaminen on eri juttu ja haitallista.
Eli lähteekö tää kuitenkin jollain tavalla ja pelaako muuten normaalisti?
Oikein tositosilämpimänä / hellekelillähän kaasarikoneen käynnistymistä voi nimenomaan avittaa sillä, että alkaa sahauksen aikana painaa kaasua kohti pohjaa. Pumppaaminen on eri juttu ja haitallista.
Eli lähteekö tää kuitenkin jollain tavalla ja pelaako muuten normaalisti?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
kyllä ne on paikoillaan. aina aluksi kerran hörähtää ja sitte sammuu ja sitte se alkaa. sillon kun kone on lämmin eli siinä 80 asteessa. ei aina mutta silloin tällöin. ei oikeen kehtaa sammuttaa joka paikkaan jos sitte pittää starttailla. kyllä se sitte muuten toimii. ja en oo yrittäny semmosta taksiikkaa, yrittäny vaan pumpata ja sillo ei yritäkkää. sitte autossa on pientä jälkikäyntiä(ei johdu sähköistä) joka hävisi nyt. kyllä alkaa passaamaan
ahdin määrää tahdin
Ihan ku siinä vaan kävis kaasari perin kuumana. Ensi kerralla jos ei ole lähteäkseen, niin paina kaasu hitaasti pohjaan ja pidä siellä samalla ku sahaat ja raportoi sitten, mitä tapahtuijunno kirjoitti:kyllä ne on paikoillaan. aina aluksi kerran hörähtää ja sitte sammuu ja sitte se alkaa. sillon kun kone on lämmin eli siinä 80 asteessa. ei aina mutta silloin tällöin. ei oikeen kehtaa sammuttaa joka paikkaan jos sitte pittää starttailla. kyllä se sitte muuten toimii. ja en oo yrittäny semmosta taksiikkaa, yrittäny vaan pumpata ja sillo ei yritäkkää. sitte autossa on pientä jälkikäyntiä(ei johdu sähköistä) joka hävisi nyt. kyllä alkaa passaamaan

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97