Outoa jos sulla turbiinin lukko menee liian aikaisin kiinni, vian pitäisi olla pikemminkin päinvastainen.
Se on monimutkainen se laatikonohjain sisältä mutta kyllä sitä voi juotella asiallisella kalustolla. Kuvankin olen joskus laittanut tänne.
Siellä on tietääkseni 8 bittinen prosessori ja mitään ihmeitä se ei osaa tehdä, kuten mukautua ajotyyliin. Hyvä kun osaa niitä vaihteita vaihtaa
Ei siellä taida mitään voima-anturia olla, joka vaikuttaisi vaihtokohtaan. Siihen vaikuttanee vain kaasupolkimen asentoanturi, kierrosluku ja joku kolmas juttu jota en muista, ehkä lämpötila. Luulenpa että citikankin tapauksessa tämä "momentti" tarkoittaa suoraan polkimenasentoanturia, sillä dieselin vääntömomentti on käytännössä suoraan polkimen asentoanturin lukema. Ei momenttia oikein voi muuten mitata, se pitää laskea syöttömäärästä.