
Motonetin ilmamassamittari
Motonetin ilmamassamittari
Anteeksi maalaisuuteni mutta mitä tarkoittaa tuo tuotteessa oleva ehto "W210 CDi-270/320 Ilmamäärämittari jos MB-6110940048". Vai unohdanko tuon suosiolla ja haen satasella Veholta? Lauantai-iltana tietenkin piti tuon laitteen mennä nukkumaan kesken ohituksen. Meinas tulla kiire...
. Sain testerillä nollattua tuon ja nyt toimii mutta ajattelin ostaa varmuuden vuoksi kun tod.näk. lopullinen hajoaminen tulee kumminkin kauppojen ollessa kiinni...

Noniin ja homma onnellisesti takana
. Ei tuu enää Motonetin osia mun autoihin. Ei ole sopiva 320cdi:hin tai sitten se oli pskana jo valmiiksi. Huomenna sitten palauttamaan ja hakemaan Veholta uusi. Ja jotta asia ei olisi noin helppo niin jäipäs sitten toinen takalasi alas(kuului vaan naps) kun kalibroin laseja. Pimeässä pihalla purin oven mutta ku ei nähnyt enää mitään niin saa pikahuolto huomenna sitten laskuttaa tuostakin...ttu alkaa olla taas autonvaihtokelit tulossa... 


Laitoin testerin kiinni katsoin vikakoodin. Vanhalla osalla errorin saa resetoitua(tulee vikatila päälle tosin aika pian kun lähtee ajamaan) mutta uudella osalla vikatila tulee samantien resetoinnin jälkeen. Voihan vika olla muuallakin mutta oireet ja testeri sanovat tuota.markoala kirjoitti:Tai vika on muualla mahdollisesti? Mistä päättälit syyllisen osan?
Kyllä noista Motonetin mittareista kannattaa pysyä erossa, varsinkin kun merkkiliikkeestä saa osalle hyvän takuun.
Useammasta volkkarista/audista olen viime aikoina lukenut, joissa ongelmia Motonetin maffilla. Oma mukaan lukien.
Pari viikkoa toimi ok, sen jälkeen hirveää nykimistä kun lyö ilmamassat testerin mukaan ihan tappiin.
Useammasta volkkarista/audista olen viime aikoina lukenut, joissa ongelmia Motonetin maffilla. Oma mukaan lukien.
Pari viikkoa toimi ok, sen jälkeen hirveää nykimistä kun lyö ilmamassat testerin mukaan ihan tappiin.
112 CDI A -02
Joo...ikkunamekanismi tuli kuntoon. Vikatilaa eivät saaneet sitten Veholla pois. Eikä tiennyt mikä siinä on. Arveli moottorin ohjainlaitteen olevan vikana(1800e). Että silleen... Soittelin auton lunastettuani sitten Alppilan Autohuoltoon jossa sanottiin että vika voi olla aika monessa paikassa(turbon painepuolella vuoto, EGR vika yms....) ja silti testeri näyttää ilmamassamittaria. No nyt ajellaan sitten reilu viikko vajaatehoisena ja sitten korjaamolle tuonne Alppilan Autohuoltoon...ja sitten jos vielä sitten harmittaa niin myyn tuon pois...alkaa loppuu into tuohon huollattamiseen. 

Kyllä sieltä Motonetistä mulle on ainakin kahteen mersuun tullut sama Bosch, jonka Vehonkin tiskiltä saa. Tuskin niissä eroja on. Toki pitää olla oikea malli, mutta sehän selviää taas mittarin tyyppikoodista.APR kirjoitti:Kyllä noista Motonetin mittareista kannattaa pysyä erossa, varsinkin kun merkkiliikkeestä saa osalle hyvän takuun.
Hyvä jos näin, että sieltä saa myös aitoa tavaraa.
Itsellä tuli kovasti Boschin näköinen, kuin olisi hiottu Boschin merkit vain pois. Näkyikin olevinaan osa Boschin merkeistä vielä.
Mutta kun oikuttelu alkoi, otin ja tutkin paremmin sitä. Kuumalanka oli jonkin sortin virityksen näköinen, lisäksi sen takana meni jollain kudoksella suojattu jokin, ilmeisesti johto.
En tiedä saisiko tuota toimivaksi jos laittaisi jotain verkkoa eteen niin, että mittarille menevä ilmamäärä rajoittuisi sopivaksi mutta ei liikaa.
Itsellä tuli kovasti Boschin näköinen, kuin olisi hiottu Boschin merkit vain pois. Näkyikin olevinaan osa Boschin merkeistä vielä.
Mutta kun oikuttelu alkoi, otin ja tutkin paremmin sitä. Kuumalanka oli jonkin sortin virityksen näköinen, lisäksi sen takana meni jollain kudoksella suojattu jokin, ilmeisesti johto.
En tiedä saisiko tuota toimivaksi jos laittaisi jotain verkkoa eteen niin, että mittarille menevä ilmamäärä rajoittuisi sopivaksi mutta ei liikaa.
112 CDI A -02