300tdt ahdot

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Vakiona tässä 300 TDT:ssa on KKK ja olikohan se kkk24 vai kkk26, en muista.

Tuttu pajahan tuo näyttää olevan.
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Alle 200 heppaa ja enintään 400 Nm riittää. Välijäähy ja turbon/pakoputken
avarrus on tarpeen lähinnä estämään moottorin hajoaminen veneen vedossa
kesähelteillä. Muuten riittäisi pelkkä pumpun säätö.
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

JarkkoN kirjoitti:Turbo-eemeli, mihin hintaan muuttaisit minulle turbon? Onko se
halvempi kuin vaihtaa koko turbo? Autoni ei ole vähäpäästöinen,
joten turbon vaihto ei sinänsä ole ongelma.
Ilman hukkaporttia olevia sais edullisemmin, tosin ei ollut minullakaan portti käytössä.

Eikä ole nykyversiossakaan käytössä, vanhaa tosin on ikävä ei ole yhtä mukava vaik melkein 3 baria työntääkin. Onkohan tuo vanha kohta taas ajossa tuol pohjanmaal :?:
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

SiNi kirjoitti:
Turbo-eemeli kirjoitti:Paja sijaitsee kangasalla, kurkkaa kotisivut alareunasta.
Onko toi siinä aseman nurkilla? Jos on niin oon muuten joskus kaverille korjaussarjan teiltä hakenutkin...
Siellähän tuo sijaitsee :roll:
Hullu jätkä tykkää pyörivästä. www.lds-turbo.fi
Vastaa Viestiin