W211 jälkiasennus xenon
W211 jälkiasennus xenon
Mahtaako keneltäkään löytyä kokemuksia jälkiasennus xenoneista W211 mallissa ja onnistuuko asennus plug and play tyylillä?
Re: W211 jälkiasennus xenon
Tarkoitatko MB OEM valaisimia vaiko jotain tarvikejuttuja? OEM valot vaativat versiokoodauksen ja xenonit joka tapauksessa automaattisen tasonsäädön jos laittaa katsastuskelpoiseen kuntoon. Lisäksi pesurit. Aika työläs asennettava, lähinnä tasonsäädön johdotus ja anturit ja myös pesurit, ei niinkään itse valaisimet.manse kirjoitti:Mahtaako keneltäkään löytyä kokemuksia jälkiasennus xenoneista W211 mallissa ja onnistuuko asennus plug and play tyylillä?
Jos tarkoitat tarvike polttimoita niin niitä en lähde kommentoimaan.
Jos tarkotat vaan pelkkiä polttimoita+ballastit,niin itse laitoin omaan clk:hon pitkät xenoneiksi,lyhyet oli jo tehtään jäljiltä.
Oli plug and play asennus,aikaa vierähtää n. 15 min.
Ja nyt näkyy pitkätkin
Vielä kun löytyis jostain liikkestä muovinkiillotusainetta,sais noi umpion lasit kirkkaiks
Oli plug and play asennus,aikaa vierähtää n. 15 min.
Ja nyt näkyy pitkätkin
Vielä kun löytyis jostain liikkestä muovinkiillotusainetta,sais noi umpion lasit kirkkaiks
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Novus 2:lla vetäisin W114:n takavalot ja sillä on takapleksi-ikkunakin kiillotettu. Hyvin toimii käsipelissäkin ja pienellä vaivalla.Make kirjoitti:Vielä kun löytyis jostain liikkestä muovinkiillotusainetta,sais noi umpion lasit kirkkaiks
http://www.novus.fi/plasttic_polish.php
Hiontaan ja lakkaukseen verrattuna (luultavasti) siitä hyvä vaihtoehto, että kiillotusaineella voi aina välillä vähän pyyhkäistä vaikka pesun tai parin jälkeen.
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Kokemukseen ääni: kestää korkeintaan vuodenjartuo kirjoitti:Vetäsin omat umpiot vesihiomapaperilla ja kirkaslakka päälle. Tuli muuten uskomatoman hyvät, kestosta en tiedä, mutta katsotan sitä taas sitten...
Tuota muovihiontatahnaahan pitäisi saada jokaisesta varaosaputkasta eikä maksa edes paljoa.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Kuinka tosta CLK:sta saa noi pelkät umpion lasit irti?Kattelin äsken,että hmmm..onko puskuri muka irroitettava,vai lähtiskö ilman,nimittäin en ala irroitta puskuria,sit on tutkatkin pimeinä 
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90





