W124
mikä bensakone? haullahan kokemuksia kyllä riittää
On kylmäkäynnistysongelmia, sytytyshäiriötä, kannentiivisteen vuotamista moottorin ulkopuolelle, johtojen hapertumista jne. Moottorista riippuen.
Mulla on 2 ja 3 litraset bensat (2l w201 ja 3l w124) ja molemmat vähä yli 300tkm ajettu ja ei isompaa vikaa ole ollut kuin nuo edellämainitut. Tähän mennessä vioista on selvinnyt siis halvalla. Kallein ongelmahan on just toi mun 24v 3 litrasen kannentiiviste. Toi kannentiivistevika oli jo hankittaessa tiedossa ja on se tihkunutkin jo 20tkm, ei se menohaluja estä.
Enemmän mua huolettaisi silti ruostevauriot ja alustan kunto.

Mulla on 2 ja 3 litraset bensat (2l w201 ja 3l w124) ja molemmat vähä yli 300tkm ajettu ja ei isompaa vikaa ole ollut kuin nuo edellämainitut. Tähän mennessä vioista on selvinnyt siis halvalla. Kallein ongelmahan on just toi mun 24v 3 litrasen kannentiiviste. Toi kannentiivistevika oli jo hankittaessa tiedossa ja on se tihkunutkin jo 20tkm, ei se menohaluja estä.

Enemmän mua huolettaisi silti ruostevauriot ja alustan kunto.
Viimeksi muokannut Sergey, Pe 17.10.2008 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
lisää
Mitä enemmän autolla on ajettu, niin sitä enemmän merkiitsee, että:
- kuka autolla on ajanut ? Eli onko auto ollut "kestotestissä", vai ymmärtävällä omistajalla.
- onko huoltokirjaa, tai huoltomuistiota, laskuja...?
- onko autolla ajettu ne kilometrit kaupungissa, vai matka-ajossa ?
- kuka autolla on ajanut ? Eli onko auto ollut "kestotestissä", vai ymmärtävällä omistajalla.
- onko huoltokirjaa, tai huoltomuistiota, laskuja...?
- onko autolla ajettu ne kilometrit kaupungissa, vai matka-ajossa ?
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
tänäpäivänä nämä neloskoneiset bensakoneet on melko halpoja kun ei sitä tavan ihmiset enää käyttöautoksi osta... jo pelkästään iän perusteella. Sentään uusinkin w124 on vanhempi kuin suomalainen keskivertoauto. Puhumattakaan auton koosta. Tai mukavuudesta tässä hintaluokassa, tää on ylivertainen parin tonnin autoissa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Perä voi jo huutaa noilla kilsoilla, en tiedä onko asd perä jotenkin herkempi huutamiselle mutta oman 260 perä ainakin piti jo aika meteliä noin 300tkm kilsoilla. Riippuu tietysti miten huollettu jne.
Autoja isolla A:lla. Ite ottaisin -90 eteenpäin olevan, on muovihelmat, abs vakiona ja hitusen parempi sisustus.
Autoja isolla A:lla. Ite ottaisin -90 eteenpäin olevan, on muovihelmat, abs vakiona ja hitusen parempi sisustus.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.