kenus kirjoitti:Joo, tilaus menemään vaan huomenna, eikös se niin ollut tarkoitus. Ne jotka ei ole maksanut siihen mennessä, jää ilman, eikös se ole fair-play.
Ompas porukka hätäileviä.... Kyllä sitä kannattaa odotella sinne torstaihin saakka, jotta tilaus lähtee kuitenkin tällä viikolla... Joillakin ei ole verkkopankkia ja siirto kestää hetken... On hyvä ajatella muitakin asiassa, eli se on sitä reilun pelin henkeä... Ei päivä pari haittaa mitään asiassa...
En tiedä miten nopeasti sitten verkkopankin kautta rahat näkyvät, mutta pitäisi näkyä seuraavana päivänä...
Ja kyllä ton 10% korotuksen voi ihan hyvin tehdä.. Ei ole kauhean paha raha kuitenkaan, eli yhtä sarjaa kohden tekis sen 4.5e-5.5e......
No jos jollain on yllämainittuja rahansiirto"ongelmia", voi hän/he varmasti ottaa yhteyttä"Nasuun"joka varmasti osaa tehdä asiassa järkevän ratkaisun.
Ei tässä ole kyse mistään"omaan napaan tuijottamisesta".
Välillä tällaisissa ns.kimppatilauksissa vaan on käynyt niin että aluksi porukka on innoissaan ja mukana, mutta sitten kun tarvitaan rahaa, on into jostain syystä lopahtanut, ja sitten näitä tilauksia on turhaan jouduttu"pitämään jäissä"
voi helevetin perse http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/va ... storia.jsp
paskaa haukkaa tassä joudutaan nyt tekee sellainen siirto kun nuo hinnat laskettu sen mukaan et € 1oli 10 juanii eli 10% tarvitaan vielä sit rahaa lisää. En ole mikään pörssimeklari, joten en osannu tätä itekkään odottaa. Sorry tästä.
Jos tämän takia joku haluaa perua tilauksen, niin ilmoittakaa mahdollisimman nopeasti.
Perjantaiaamuna lähtee kaikkien niiden tilaus, jotka ei ole peruneet.
Kuten sanoin, niin ei ole pahan hintainen vieläkään ja 10% ei ole nyt maata kaatava summa, eli juurikin näin kuten nasu tuumaili.... Ja jokainenhan tietää paljonka on maksanut ja siitä vielä 10% päälle....
Ja vielä tuohon "hätäilemis" asiaan, niin ei kenelläkään ole niin kiire saada xenoneita keulille, ettei paria päivää voisi odotella kauemmin.. Nyt ei ole kyse viikoista kuitenkaan, vaan parista päivästä, jotta ne halukkaat kuitenkin pääsevät mukaan.. Ja johan nyt jokaisella pitäsi sytyttää, että soittelee tilaajalle, jos on niitä ongelmia....
btw. minkäs värisiä xenoneita te muut tilaatte? ite päädyin tuohon 6000k sävyyn, kun aikasemmatkin ovat semmoset, mutta vähän mietityttää että olisko ne 4300k ollut sittenkin paremmat?
se o meze1 jo vähä sinertävään päin se 6000k, tuo 4300k o lähimpänä luonnonvaloa nuista arvoista ja periaatteessa kirkkain meze1 o niin tuninkimiehiä että sillä pittää olla valotki auton värin mukkaan
tillaus varmaan lähtee sitten ku se lähtee elekee hättäilkö
No sitä mä olen itekin ruvennu miettimään että ovatkohan turhan sinertävät.. hmm..
Sanokaas joku nyt vielä mielipiteenne asiaan?
InsaneMe kirjoitti:se o meze1 jo vähä sinertävään päin se 6000k, tuo 4300k o lähimpänä luonnonvaloa nuista arvoista ja periaatteessa kirkkain meze1 o niin tuninkimiehiä että sillä pittää olla valotki auton värin mukkaan
tillaus varmaan lähtee sitten ku se lähtee elekee hättäilkö
Ivar kirjoitti:No sitä mä olen itekin ruvennu miettimään että ovatkohan turhan sinertävät.. hmm..
Sanokaas joku nyt vielä mielipiteenne asiaan?
Orkkikset on kuuemma sen 4300 ja ainakin mulle tulee sit pitkiin samanlaiset. Kuten joku ylempänä sainoi, että eiköhän mersun inssit ole tehneet tutkimuksen jos toisenkin ja niihin ovat päätyneet.
kenus kirjoitti:Valoteholtaan tuo 4300K on, oliko se nyt 15% tehokkaampi kuin 6000K. Ja kuten joku tuossa aiemmin totesi antaa se 6000K sinisempää valoa.
tuo sinertävä on ainakin sumussa ja sateessa aika loistavan värinen ja kylla se mulla ainakin hiukan pimeääkin syrjäyttää tarvii kyllä itekki varmaan testata tuo 4300k jos se kerta on valoteholtaan parempi??
Xenonit on paikallaan Mersun keulilla nyt kun niitä tarvitaan, kelit on aika pimeät.
Omissa ajovaloissa bi-xenonit (ostin jo viime talvena, olikohan 90 euroa silloin) ja apukaukovaloina Hella 3000 xenoneilla. Molemmat 6000K.
Huono kuva:
dealer kirjoitti:Minulle tuli viimeisimmät xenonit tuolta: http://stores.ebay.de/Best-car-stuff
Hintaa kertyy rahteineen 56 euroa, paketti tuotiin kotiovelle.
Xenonit on paikallaan Mersun keulilla nyt kun niitä tarvitaan, kelit on aika pimeät.
Omissa ajovaloissa bi-xenonit (ostin jo viime talvena, olikohan 90 euroa silloin) ja apukaukovaloina Hella 3000 xenoneilla. Molemmat 6000K.
Huono kuva:
[ http://www.mese.fi/forum/userpix/5_xenon_1.jpg ]
ei taida noita olloja saada tuoltakaan kovasti halvemmalla
Ei ollut tarkoitus kritisoida hintaa, anteeksi.
Edullisiahan nuo on tässä kimpassa.
Kerroin vain miten xenonit saa, nythän on kohta marraskuu ja näilläkin korkeuksilla pimeimmät ajokelit pääosin ajeltu jos lumi tulee yhtään aikataulussaan.
Pitkästä aikaa oon taas koneella ja paljon on löpinää senjälkeen tullu.
Eli olen jo maksanu sen sataeuroa eli pitääkö maksaa vielä kymppi lisää että saa nuo xeenonit tänneppäin??
Huomenia, no missäs vaiheessa sen tilauksen kanssa mennään?
reimah kirjoitti:Pitkästä aikaa oon taas koneella ja paljon on löpinää senjälkeen tullu.
Eli olen jo maksanu sen sataeuroa eli pitääkö maksaa vielä kymppi lisää että saa nuo xeenonit tänneppäin??
Ivar kirjoitti:Huomenia, no missäs vaiheessa sen tilauksen kanssa mennään?
reimah kirjoitti:Pitkästä aikaa oon taas koneella ja paljon on löpinää senjälkeen tullu.
Kyseleepi hän...
tilaus on siinä mallissa että lasku on nyt maksettu. ei ollu kun 5567.80€ eli halpaa kuin saippua.. nyt vaan jännätään et koska tulevat lähetyksen paino oli vaatimattomat 246kg