200 d
200 d
moi.kertokaapa tällaiselle uudelle mersun omistajalle mikä katkaisin on tossa koelaudassa..jossa lukee.rest. mitään ei kyllä mun mielestä tapahdu vaikka siinä syttyy punainen valo..ohjekirjaa ei tullut auton mukana..kiitos jo etukäteen...
makee
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 3100
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Virtalukon pitää käsittääkseni olla tietyssä asennossa (ei siis kaikki virrat päällä) niin toimii - valo jää palamaan ja puhallin pelittää samalla, mutta muut sähkövempeleet ei. Mulla on toiminut tasan kerran.
Nyt valo palaa vaan sen aikaa kun nappulaa tökkäsee alas eikä puhallin sano mitään. Paitsi sitten tietysti kun virrat on päällä kaikki. Sillon toki toimii puhallin ja lämpöä tulee, mutta "rest" ei edelleenkään jää palamaan.
Nyt valo palaa vaan sen aikaa kun nappulaa tökkäsee alas eikä puhallin sano mitään. Paitsi sitten tietysti kun virrat on päällä kaikki. Sillon toki toimii puhallin ja lämpöä tulee, mutta "rest" ei edelleenkään jää palamaan.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Oikein toimivana rest-toiminto toimii vaikka virta-avain on kokonaan pois.akiankka kirjoitti:kiitos tiedosta.eli kun auton sammuttaa ajosta niin puhallin jää päälle ja kiertovesipumppu...ymmärsinkö oikein
Eli kun sammutat auton ja tökkäät rest-nappulasta toiminnon päälle, syttyy punainen valo,lukitset ovet ja lähdet talvipakkasella asioille, jälkilämmitys toimii niin kauan kunnes rest-nappulan valo sammuu. Hyvä ominaisuus myös sateisilla ilmoilla, auton ikkunat pysyy huuruttomana.
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 3100
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Mistäs lähtisitte hakeen vikaa tossa edellä kertomassani autoni viassa? Kytkin siis palaa ainoastaan sen aikaa punaisella kun sitä painetaan, kiertovesipumpu taas tuntuu toimivan sillon kun virrat on päällä..
Onko vehkeelle olemassa oma sulakkeensa?
Onko vehkeelle olemassa oma sulakkeensa?
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Tuo REST toimintohan sammuu kun moottorin lämpötila laskee tietyn pisteen alle.
Oisko joku lämpöanturi kaput kun ei toimi tuo REST.
Lämpömittarin anturihan on kannessa siellä hehkutulppien vieressä.
Uudemmissa ja ilmastoiduissa on myös lämpöantureita siellä termarin kotelon lähistöllä. Kukas se tietää mitä ne mittaa ja mille värkille?
Oisko joku lämpöanturi kaput kun ei toimi tuo REST.

Lämpömittarin anturihan on kannessa siellä hehkutulppien vieressä.
Uudemmissa ja ilmastoiduissa on myös lämpöantureita siellä termarin kotelon lähistöllä. Kukas se tietää mitä ne mittaa ja mille värkille?