Nykii !! W211 220 Cdi -02
W211:ssa ei olekaan vaihteistoöljyn mittatikkua ! Täyttöputkessa on vain muovinen tulppa.
Jos glycoliongelmaa on, niin ensin kannattaa tehdä glykolitesti ja sen mukaan muut toimenpiteet.
Kari Siekkinen osaa kuitenkin korjata laatikon ja turbiinin, joten omaan laskuun tehtynä tulee halvemmaksi. Jäähdytin on tietenkin uusittava.
Amerikan malliin kaiken uusiminen on kallista.
Eiköhän w211 omistajat, joilla on tuo ongelma, tehdä joukkokanne MB:lle ja painosteta MB maksamaan kulut.
Jos glycoliongelmaa on, niin ensin kannattaa tehdä glykolitesti ja sen mukaan muut toimenpiteet.
Kari Siekkinen osaa kuitenkin korjata laatikon ja turbiinin, joten omaan laskuun tehtynä tulee halvemmaksi. Jäähdytin on tietenkin uusittava.
Amerikan malliin kaiken uusiminen on kallista.
Eiköhän w211 omistajat, joilla on tuo ongelma, tehdä joukkokanne MB:lle ja painosteta MB maksamaan kulut.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
se olisikin hieno nähdä saksalaisten reaktiot. suomihan on kokonaisuudessaan NIIN iso markkina-alue..kttopar kirjoitti:W211:ssa ei olekaan vaihteistoöljyn mittatikkua ! Täyttöputkessa on vain muovinen tulppa.
Jos glycoliongelmaa on, niin ensin kannattaa tehdä glykolitesti ja sen mukaan muut toimenpiteet.
Kari Siekkinen osaa kuitenkin korjata laatikon ja turbiinin, joten omaan laskuun tehtynä tulee halvemmaksi. Jäähdytin on tietenkin uusittava.
Amerikan malliin kaiken uusiminen on kallista.
Eiköhän w211 omistajat, joilla on tuo ongelma, tehdä joukkokanne MB:lle ja painosteta MB maksamaan kulut.
mielipiteeni ovat omiani, eivät minkään yrityksen tai yhteisön mielipiteitä.
-
- Mersumies
- Viestit: 1558
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
kttopar kirjoitti:W211:ssa ei olekaan vaihteistoöljyn mittatikkua ! Täyttöputkessa on vain muovinen tulppa.
Jos glycoliongelmaa on, niin ensin kannattaa tehdä glykolitesti ja sen mukaan muut toimenpiteet.
Kari Siekkinen osaa kuitenkin korjata laatikon ja turbiinin, joten omaan laskuun tehtynä tulee halvemmaksi. Jäähdytin on tietenkin uusittava.
Amerikan malliin kaiken uusiminen on kallista.
Eiköhän w211 omistajat, joilla on tuo ongelma, tehdä joukkokanne MB:lle ja painosteta MB maksamaan kulut.
Veho on MB edustaja suomessa ja sitä vastaan kanne on nostettava,ja suurella todennäköisyydellä sen voittaisi,koska tuotteen on kestettävä lain mukaan sen oletettu kestoikä,joka pitää olla mersun laatikolla varmasti yli 200000km,ja yleensä kaikki on hajonnut paljon ennen 100000km.
Onneksi ei itsellä ole hajonnut ja jos olisi hajonnut olisin varmaan vienyt käräjille,enkä tyytynyt tehdas maksaa 50% selityksiin.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Pientä tärinää vaihteisto antoi vieläkin hiljaisella vauhdilla ja sitten yli 130 kiihdytettäessä vaikka kahteen kertaan öljyt vaihdettu remontin jälkeen, joten glykolia on vieläkin.
Kokeilin Dr. Trannyn Shudder Eliminator lisäainetta, koska Siekkinen sitä suositteli ja todellakin nyt toimii kuin uusi. Lisäaine maksoi Siekkisellä 20 € ja jos sillä välttää vaihteiston huuhtelun niin säästö on melkoinen. Aine antaa lisäkitkaa lukolle, joka ei sitten tärise.
Kokeilin Dr. Trannyn Shudder Eliminator lisäainetta, koska Siekkinen sitä suositteli ja todellakin nyt toimii kuin uusi. Lisäaine maksoi Siekkisellä 20 € ja jos sillä välttää vaihteiston huuhtelun niin säästö on melkoinen. Aine antaa lisäkitkaa lukolle, joka ei sitten tärise.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Ei auttanut shutteri vaan rupesi täristämään kiihdyttäessä.
Rupesin tutkimaan minkä syylärin tammikuun 2008 remontissa Hartikaisellla laittoivat ja paljastui, että olivat laittaneet saman Puolassa 2007 tehdyn Valeon paskan.
Epäilen, että Veho saa noita syyläreitä ilmaiseksi Puolasta korvaukseksi virheestä ja itse sitten veloittaa 1000 € syyläriltä vaihdossa. Minäkin vannotin, että laitetaan BEHR:in syyläri.
No Hartikaisen takuu on kai vuosi, joten joutuvat nyt vaihtamaan turbiini ja öljyt uudelleen.
Rupeaa tuo auto olemaan painajainen. Jostain vuotaa öljyä ja kolinat edessä.
Rupesin tutkimaan minkä syylärin tammikuun 2008 remontissa Hartikaisellla laittoivat ja paljastui, että olivat laittaneet saman Puolassa 2007 tehdyn Valeon paskan.
Epäilen, että Veho saa noita syyläreitä ilmaiseksi Puolasta korvaukseksi virheestä ja itse sitten veloittaa 1000 € syyläriltä vaihdossa. Minäkin vannotin, että laitetaan BEHR:in syyläri.
No Hartikaisen takuu on kai vuosi, joten joutuvat nyt vaihtamaan turbiini ja öljyt uudelleen.
Rupeaa tuo auto olemaan painajainen. Jostain vuotaa öljyä ja kolinat edessä.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Samat konstit kuin meilläkin eli momentin muunnin ja syyläri vaihtoon sekä huuhtelut. Yksi huuhtelu ei kuitenkaan riitä. Minulla meni jo kertaalleen vaihdettu syyläri uudelleen vaihtoon.
Motor-Talk:ssa on asiaa käsitelty ja siellä on jopa kerätty tapaukset erääseen ketjuun.
Huomasin, että ongelmaa esiintyy 2005 malleissakin.
Motor-Talk:ssa on asiaa käsitelty ja siellä on jopa kerätty tapaukset erääseen ketjuun.
Huomasin, että ongelmaa esiintyy 2005 malleissakin.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Saksassa MB korvaa korjauksen osittain, riippuen kilometreistä ja huoltokirjan merkinnöistä. Tarkkaa sääntöä ei liene ole mutta 100tkm ajetussa voi joutua puolet itse maksamaan. Sitten kun vuoden päästä joutuu saman rempan taas tekemään niin sen MB korvaa kokonaan.nautseri kirjoitti:Onko kukaan katsellut ulkomaan topikeista ,mitä siellä on tehty ongelman eteen?
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
-
- Mersumies
- Viestit: 1558
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Matti R kirjoitti:Saksassa MB korvaa korjauksen osittain, riippuen kilometreistä ja huoltokirjan merkinnöistä. Tarkkaa sääntöä ei liene ole mutta 100tkm ajetussa voi joutua puolet itse maksamaan. Sitten kun vuoden päästä joutuu saman rempan taas tekemään niin sen MB korvaa kokonaan.nautseri kirjoitti:Onko kukaan katsellut ulkomaan topikeista ,mitä siellä on tehty ongelman eteen?
Kaverille vaihdettiin vuosi sitten,syyläri ja koko laatikko 211 320CDI,ajettu 60000km,tehdas maksoi 50% mutta maksettavaa jäi kuitenkin 4000-5000 euroa.
Itse olen nyt ajanut,samallaisella toista vuotta,varmuuden vuoksi ilman paisuntasäiliön korkin o-rengasta,eli syylärissä ei ole painetta,eikä siitä ole ollut mitään haittaa.
Jos Valeon syyläri rupeaa vuotaan,niin vaihteistoöljy koska siellä on 3 kilon paine tulee syyläriin ja sieltä kevyempänä paisuntasäiliön pinnalle josta sen helposti huomaa eikä toisinpäin että Glykoolit pääse vaihteistoon,jota ei huomaa,ja särkee vaihteiston.
Siihen on myös helppo laittaa erillinen lauhdutin vaihteistolle,joka on mm.C220CDI:ssä vakiona 1998 vuosimallissa,muttei ole tullut vaan laitettua,kun tuossa o-renkaan poistossa ei mene kuin 10 sekunttia,ja ajaa saman asian.
Tietenkin jos lähtee johonkin vuoristoon vaunua veteleen kannattaa se o-rengas panna paikoilleen jos on vaara että lämmöt nousee toiselle sadalle,mun kinnerissä ei lämmöt ole ikinä noussut yli 90 asteen,joten sen syylärin paineen pitämiseen ei ole mitään tarvetta.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Taidanpa itsekin kallistua pikkuhiljaa tuon Lammen Jussin kannalle, että poistan syylarin O-renkaan. Omaan E220 CDI -02 malliin on huuhtelu tehty jo kerran, koska soutamista ilmeni pikkukierroksilla. Nyt pelaa taas, mutta epäilen että syylarinestettä tihkuu pikkuhiljaa sekaan, koska sitä on pitänyt lisätä välillä.Itse olen nyt ajanut,samallaisella toista vuotta,varmuuden vuoksi ilman paisuntasäiliön korkin o-rengasta,eli syylärissä ei ole painetta,eikä siitä ole ollut mitään haittaa.
Sinänsä on käsittämätön moka, että Mersuun on yleensä laitettu tuommoinen osa, joka saattaa aiheuttaa kalliin vahingon! Olisi kai se ollut helppoa eristää omiin umpioihinsa glykolit ja automaattiöljyt siellä syylarissa, eikä jättää jonkun kumitiivisteen varaan. Aivan käsittämätöntä tämmöinen premium-luokan autossa!



Onko omaa kokemusta tuosta MB:n osallistumisesta korjaukseen? Omassa autossa todennäköisesti turbiinin lukossa vikaa ja auto on ostettu juuri Saksasta. Glykolit ja öljyt ovat oikeissa paikoissaan. Auto on W211 270cdi -02 ajettu 135tkm ja täydellinen huoltokirja.Matti R kirjoitti:Saksassa MB korvaa korjauksen osittain, riippuen kilometreistä ja huoltokirjan merkinnöistä. Tarkkaa sääntöä ei liene ole mutta 100tkm ajetussa voi joutua puolet itse maksamaan. Sitten kun vuoden päästä joutuu saman rempan taas tekemään niin sen MB korvaa kokonaan.nautseri kirjoitti:Onko kukaan katsellut ulkomaan topikeista ,mitä siellä on tehty ongelman eteen?
Nyt selvitellään Saksaan päin kuka maksaa ja mitä.
Kun yksityishenkilö ostaa Saksasta liikkeestä auton niin siinä on 6kk lakisääteinen kuluttajansuoja. Tämä menee sen piikkiin jos nuo ehdot täyttyvät. Tosin haittana on että liikkeellä on oikeus tehdä korjaus itse, ja auto ehkä pitää viedä liikkeeseen takaisin.tonit kirjoitti:Onko omaa kokemusta tuosta MB:n osallistumisesta korjaukseen? Omassa autossa todennäköisesti turbiinin lukossa vikaa ja auto on ostettu juuri Saksasta. Glykolit ja öljyt ovat oikeissa paikoissaan. Auto on W211 270cdi -02 ajettu 135tkm ja täydellinen huoltokirja.Matti R kirjoitti:Saksassa MB korvaa korjauksen osittain, riippuen kilometreistä ja huoltokirjan merkinnöistä. Tarkkaa sääntöä ei liene ole mutta 100tkm ajetussa voi joutua puolet itse maksamaan. Sitten kun vuoden päästä joutuu saman rempan taas tekemään niin sen MB korvaa kokonaan.nautseri kirjoitti:Onko kukaan katsellut ulkomaan topikeista ,mitä siellä on tehty ongelman eteen?
Nyt selvitellään Saksaan päin kuka maksaa ja mitä.
Minulla on työsuhdeauto johon kuluttajansuoja ei päde. Kovan kinaamisen jälkeen MB maksoi suurimman osan.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Mikä on tuo turbiini lukko?
Voiko sen vaihtaa itse?
Jostakin luin että tämän vaihdolla nykiminen on saatu loppumaan.
Mitä solenoideja tai miksi niitä nyt sanotaankaan, on johdinlevyssä kiinni,niitä oli muistaakseni 4 kpl kun sen vaihdoin edelliseen autooni w210.
Mitä kaikkea Matin autoon on tehty ja korjaantuiko vika?
Voiko sen vaihtaa itse?
Jostakin luin että tämän vaihdolla nykiminen on saatu loppumaan.
Mitä solenoideja tai miksi niitä nyt sanotaankaan, on johdinlevyssä kiinni,niitä oli muistaakseni 4 kpl kun sen vaihdoin edelliseen autooni w210.
Mitä kaikkea Matin autoon on tehty ja korjaantuiko vika?
Autoon vaihdettiin reilu vuosi sitten jäähdytin ja turbiini, lisäksi huuhdeltiin laatikko. Silloin oli 90 tkm mittarissa. Vajaa vuosi sen jälkeen mittarissa 115tkm sama vika palasi. Korjasivat tällä kertaa takuuseen joten en tiedä mitä tekivät.nautseri kirjoitti:Mikä on tuo turbiini lukko?
Voiko sen vaihtaa itse?
Jostakin luin että tämän vaihdolla nykiminen on saatu loppumaan.
Mitä solenoideja tai miksi niitä nyt sanotaankaan, on johdinlevyssä kiinni,niitä oli muistaakseni 4 kpl kun sen vaihdoin edelliseen autooni w210.
Mitä kaikkea Matin autoon on tehty ja korjaantuiko vika?
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Osaako joku antaa seikkaperäiset ohjeet mistä sen lauhdyttimen tyypin pystyy tarkastamaan? Siinä moottoritilan ihan nokallahan on yksi matala lauhdutin ihan näkysällä jossa yleensä lukee Behr. Mutta tuo ei liene se oikea?
Marko
Marko
Autoton mies oli huoleton mies..
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
___________________________
Mersukalusto:
Nyt: MB A207 E-Cabrio 350CDI -10
Nyt: MB W123 230C Coupe -78 MR
ollut: MB Vito W638 110Cdi -99
Ollut: MB E270T cdi -05 Avantgarde
Ollut: MB SLK 230 Kompressor -97
Ollut: vaimon MB A170 -05 Classic
Ollut: MB W210 E220 dsl -97
Ollut: MB W123 240D -76 "isolohko"
____________________________
Jos haluaa tarkistaa jäähdyttimen merkin niin pitää irrottaa jähdyttimen päällä oleva tukipelti, joka on kiinni 6 pultilla. Sen jälkeen näkee jäähdyttimen tyyppikilven.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Re: Nykii !! W211 220 Cdi -02
Itselläni W211 -04 200CDI (auto valmistettu rungonnumeron mukaan 30.01.2003) ja raotin sitä jäähdyttäjän päällä olevaa kumia ja siellähän oli tarra: jäähdytin on Valeo ja valmistettu 21.10.2003 made in France. Mistä tiedän onko tuo jo korjattu versio Valeosta? Ja autolla ajettu 220000 km ja auto tullut meille 50000 km ajettuna. Meidän aikana mitään ongelmaa laatikon kanssa ei ole vielä esiintynyt.
W211 Classic, -03, 200 CDI (211.004)
Re: Nykii !! W211 220 Cdi -02
Olikohan tuo alkuperäinen kysyjä saanut selkoa ongelmiinsa? Minulla oli ihan sama probleema muutama kuukausi sitten, kanssa W211 220 CDI -02. Vika johtui kun jokin automaattivaihteiston anturi/kytkentäboksin tiiviste vuoti ja kyseinen liitin ui vaihteistoöljyssä. Kyseinen osa + uusi tiiviste + automaattilaatikon öljyjen + suodattimen vaihto kustansi ~150 eskoa.