Väyrysen pitkät pimeni

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jublomb
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Väyrysen pitkät pimeni

Viesti Kirjoittaja jublomb »

Auto on siis vm.96 "väyrynen",ja ongelma on se,että pitkät valot eivät toimi,paitsi ns."räpsy" toimii,eli viiksen kun työntää eteenpäin,ei tapahdu mitään,mutta taaksepäin vetäessä syttyvät.

Kysymys siis kuuluu:MISSÄ VIKA?
rumilus
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja rumilus »

Monitoimiviikseen on tullut vika, ilmeisesti mekaaninen vaurio juuri tuossa vaihtajarakenteessa. Olen muutaman purkanut, hiukan tarkkuuta vaativa, mutta onnistuu kun on huolellinen. Mieluimmin koko monitoimiviiksi vaihtoon.
jukka-tre
Mersumies
Mersumies

Itellä oli tuo sama

Viesti Kirjoittaja jukka-tre »

Sama vika oli mulla. Ja pikku vinkki:

- Tuo maksaa aivan järjettömästi ainakin Vehossa. Jotain yli 200. Eli etti jostain halvemmalla. Minä onneton käytin A-huollossa Vehossa aikoinaan ja siinä samalla "puolihuolimattomasti" mainittin, että tuo viiksi ei pelaa. En voinut käsittää, että se on niin kallis...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km

- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
jublomb
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja jublomb »

Viiksen vaihdoin just viimekesänä,kun vilkun palautus lakkasi toimimasta.

Auto on tällähetkellä asiansa osaavalla korjaamolla muista syistä,mutta veikkasivat vian olevan itse valokatkaisijassa.

No asia selvinnee huomenna,kun auton saa hakea,toivottavasti toimivien valojen ja pienen laskun kera... :D
Vastaa Viestiin