Tyjäkäynti aaltoilee 600-700 kierroksen välillä nykien.
Kone 220 cdi automaatti. Aaltoilu ei välitä onko vaihde päällä vaiko neutraalilla.
Mistä kannattaisi alkaa etsiä vikaa?
Väyrysen tyhjäkäynti
Moottorin huojunta
Vika on imusarjan massamuistissa / ahtopaineen säätimessä ei poistu huojunta kun vaihtamalla tuo tunnistin. Veho myy koko imusarjan muuta
KL ka merteliltä saa pelkän tunnistimen.
KL ka merteliltä saa pelkän tunnistimen.
W210
Re: Väyrysen tyhjäkäynti
Itsellä tuossa edellisessä kulkupelissä (E 200cdi) teki välillä tuota tyhjäkäynti heiluntaa mutta poistui kun ajeli jonkun aikaa moottoritienopeutta pienemmällä vaihteella (pakko nelosella tai kolmosella). Joten tuo imusarjassa olevan säätimen vika tuntuu järkeenkäyvältä syyltä tuohon käynti huojuntaan.ukulma kirjoitti:Tyjäkäynti aaltoilee 600-700 kierroksen välillä nykien.
Kone 220 cdi automaatti. Aaltoilu ei välitä onko vaihde päällä vaiko neutraalilla.
Mistä kannattaisi alkaa etsiä vikaa?
Nykyinen
S203 220cdi sport -05
Entiset
W210 200cdi -02
W201 200d -87
S203 220cdi sport -05
Entiset
W210 200cdi -02
W201 200d -87
Omasta 270:stä poistui tyhjäkäynnin ajoittainen huojunta kun vaihdettiin polttoaineputken paineensäädin.
E 220 CDI avantgarde STW -14
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.