Ostaako 200 cdi??? Auttakaa!!!
Ostaako 200 cdi??? Auttakaa!!!
Moi. Tutun tuttu yrittää kaupata tuollaista MB c 200 cdi 2,2 diesel manuaalia farkkua vm- 02 mulle kovasti. Auto on kyllä hyvän näköinen ja kiva ajaa, mutta kilometrejä siinä on jo lähes 400 tkm. Onko tuon ostamisessa enää mitään järkeä? Itse en Mersuista juuri mitään tiedä, mutta varoiteltu on että vuosituhannen alun johtotähdet ovat kuulema pommeja ja vikapesiä. Pitääkö paikkaansa?
Kannattaako vannoutuneen Volvomiehen vaihtaa Mersuun????
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille...
P.S Mersu on suomiauto
Kannattaako vannoutuneen Volvomiehen vaihtaa Mersuun????
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille...
P.S Mersu on suomiauto
No ainahan nyt Volvo kannattaa Mersuun vaihtaa
Muut ottakoot kantaa tuohon kyseiseen malliin, mutta kyllä se kone yleensä vielä helposti kestää sen toiset 400 tkm, jos hyvin on pidetty.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Muut ottakoot kantaa tuohon kyseiseen malliin, mutta kyllä se kone yleensä vielä helposti kestää sen toiset 400 tkm, jos hyvin on pidetty.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Re: Ostaako 200 cdi??? Auttakaa!!!
No toihan nyt riippuu täysin siitä, että mimmoista Volvoa olet tuohon vaihtamassa ja mihin hintaan. Noin paljon ajettuun CDI:hin kaiketi on tehty jo "kierros" remppaa, eli tuskin nyt mitään isoa pommia on, jos on siis huollettu ja hoidettu. Kori pitäs kattoa tarkasti. Eli nosturin nokkaan ja syynäys alustasta, ettei ole ruostetta.mäkinen kirjoitti:Moi. Tutun tuttu yrittää kaupata tuollaista MB c 200 cdi 2,2 diesel manuaalia farkkua vm- 02 mulle kovasti. Auto on kyllä hyvän näköinen ja kiva ajaa, mutta kilometrejä siinä on jo lähes 400 tkm. Onko tuon ostamisessa enää mitään järkeä? Itse en Mersuista juuri mitään tiedä, mutta varoiteltu on että vuosituhannen alun johtotähdet ovat kuulema pommeja ja vikapesiä. Pitääkö paikkaansa?
Kannattaako vannoutuneen Volvomiehen vaihtaa Mersuun????
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille...
P.S Mersu on suomiauto
Tutulta osto on mielestäni aina hieman ongelmallinen. Ei sillon kehtaa ihan niin paljon tutkia ja vaatia ja käsiin voi jäädä hinta-laatusuhteelta huono...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
mäkinen kirjoitti:Nykyinen auto on -01 s60 d5. Ajettu 250 tkm. Pitäisi vaihtaa kun olisi farkun tarvetta. Tossa mersussa on kuulema huoltokirja kyllä. Kun viimeksi tuota meseä katselin, en ruostetta ainakaan silloin siitä löytänyt.
Jaaha. Älä sitte maksa latiakaan väliä. Pitäs ite asiassa sun saada tosta tonni-pari itelles välirahaa, jopa enempikin...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Ei se taida lähtee muutaku ostamalla kunnon Mersu tai joku muu auto, mistä oikeasti nauttii ja siinä on kaikki turhat ja maailman tarpeelliset lisävarusteet ja hilavitkuttimet, ämpärin kokonen iskutilavuus jne. Usko pois.mäkinen kirjoitti:Kumpa joku kehittäisi tehokkaan rokotuksen sitä vastaan.....
Ei se taida lähtee muutaku ostamalla kunnon Mersu tai joku muu auto, mistä oikeasti nauttii ja siinä on kaikki turhat ja maailman tarpeelliset lisävarusteet ja hilavitkuttimet, ämpärin kokonen iskutilavuus jne. Usko pois.[/quote]
Täysin totta. Nykyinen kulkine ollut mulla yli kaksi vuotta, ja emäntä on jo kovin ihmeissään kun yleensä vaihdan vuoden välein. (paitsi corolla, jonka vaihdoin pois jo puolen vuoden köröttelyn jälkeen)
Nyt polttelee kuitenkin vaihtaa pois.
Nettiautosta ei sopivaa Mersua löydy, niinpä lähden huomenna Lahteen kokeilemaan Saabia, josko siinä olisi seuraava kulkuneuvo mulle
Täysin totta. Nykyinen kulkine ollut mulla yli kaksi vuotta, ja emäntä on jo kovin ihmeissään kun yleensä vaihdan vuoden välein. (paitsi corolla, jonka vaihdoin pois jo puolen vuoden köröttelyn jälkeen)
Nyt polttelee kuitenkin vaihtaa pois.
Nettiautosta ei sopivaa Mersua löydy, niinpä lähden huomenna Lahteen kokeilemaan Saabia, josko siinä olisi seuraava kulkuneuvo mulle
Ei oo auttanut, pois on vaihtuneet mersutkin samalla vajaan vuoden jaksotuksella kuin kaikki muutkin autot.masaf1 kirjoitti:Ei se taida lähtee muutaku ostamalla kunnon Mersu tai joku muu auto, mistä oikeasti nauttii ja siinä on kaikki turhat ja maailman tarpeelliset lisävarusteet ja hilavitkuttimet, ämpärin kokonen iskutilavuus jne. Usko pois.mäkinen kirjoitti:Kumpa joku kehittäisi tehokkaan rokotuksen sitä vastaan.....
Kortti on ollut 15 vuotta ja autoja 26 kpl....
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.