Ps.jokohan olis aika puhdistaa imusarja ekakerran
Mersuilla metrejä takana?
- Pikkaraine
- Sisäänajossa

- Viestit: 30
- Liittynyt: To 28.08.2008 15:51
- Paikkakunta: Porvoo
Se on ainakin varmaa että D-vero tulee kuoletettua noilla ajoilla..Teppo L kirjoitti:200cdi TA 407000tkm=51000tkm vuosija hyvin rullaa!
Ps.jokohan olis aika puhdistaa imusarja ekakerran
Kyllä sen imusarjankin vois ainakin tarkistaa jos autolla on ajettu 407 milj.km tai melkein vois tsekata vuosittain noilla ajoilla, jos vedät oikeasti 51 miljoonaa kilometriä vuodessa.
Olen kuullut että jotku liioittelee asioita, mutta tämä taitaa viedä pohjat..
- MasaMbW124
- Mersumies

- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
Juu.Itseasiassa miljoonakerholaisia, joilla ajetaan 40...60'000 kmv jatkuvasti on vähän?
Tuolla minun 123:lla oli ajettu vielä vuosina 2002-2003 yli 100000 km / vuosi, sitten tahti on hiljentynyt niin että 2004-2006 enää 75000 km / vuosi ja 2007-2008 auto on ollut lähes tallissa lepäämässä; noin 40000 km vuodessa.
wiimax.fi
hups! tais tulla tosiaan pohjatTeppo L kirjoitti:
200cdi TA 407000tkm=51000tkm vuosi ja hyvin rullaa!
Ps.jokohan olis aika puhdistaa imusarja ekakerran
Se on ainakin varmaa että D-vero tulee kuoletettua noilla ajoilla..
Kyllä sen imusarjankin vois ainakin tarkistaa jos autolla on ajettu 407 milj.km tai melkein vois tsekata vuosittain noilla ajoilla, jos vedät oikeasti 51 miljoonaa kilometriä vuodessa.
Olen kuullut että jotku liioittelee asioita, mutta tämä taitaa viedä pohjat..
ML W164
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... keId=17200
430 w208 CLK ja 500 000km mittarissa. Kuka sanoi että vain dieselit on ikiliikkujia
430 w208 CLK ja 500 000km mittarissa. Kuka sanoi että vain dieselit on ikiliikkujia
Täällä W210 -00. Käyttöönotosta (v. 1999 puolella) alkaa olla tasan 9v. Ajettu 280 000 km. Eli 31 000 km/v.
Ite ajettu vajaa puolet tuosta.
Ite ajettu vajaa puolet tuosta.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Vuoden 98 E280T 4matic, ajettu 125.000. Tekee siis noin 12.500 km/vuosi.
Mutta mutta, ei kestä etupää, nyt hajosi hammastanko. Sitä ennen on osia vaihdettu etupäästä muutenkin. Koneessa ei toistaiseksi mitään vikaa, mutta muutoin tulee tätä menoa kalliita kilometrejä, jos useita satoja tuhansia aikoo ajaa.
Mutta mutta, ei kestä etupää, nyt hajosi hammastanko. Sitä ennen on osia vaihdettu etupäästä muutenkin. Koneessa ei toistaiseksi mitään vikaa, mutta muutoin tulee tätä menoa kalliita kilometrejä, jos useita satoja tuhansia aikoo ajaa.
-
stolichnaya
- Sisäänajossa

- Viestit: 6
- Liittynyt: Ma 03.11.2008 20:49
- Paikkakunta: Oulu
- Night-Wind
- Vakiokalustoa

- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta



