Eli mukulat alkaneet valittaa ettei muka jalkatila enää riitä
pappacupeen takapenkillä. Kumma homma kun auto on ihan
saman kokonen kun kolme vuotta sitten hankittaessa .
Eli jos vaihtaisi tuollaiseen "uudenkarheaan" 90-luvun CLK:iin, niin
olisko paremmat jalkatilat kuin tuossa CE:ssä?
Toki olen aina sanonut etten ymmärrä ihmisiä jotka ajelee tuollaisilla
uusilla autoilla .
ei oo tilavampi. Ainakaa mun mielestä. Mun mielipide on subjektiivinen ja ajan syövyttämä, CE:tä saan kokeilla joka päivä. CLK:ta oon koklannu viimeks 1v sitten.
Sitäpaitti tos uudemmassa ei aukee takasivuikkunat eli iha pas... huono coupe.
Hyvin tuonne CLK:n takapenkille ainakin itse 183 senttisenä kukkakeppinä mahdun jos ei nyt ihan joku Dennis Rodman tms. istu edessä ja ei ole muutenkaan kukaan vielä toistaiseksi valittanut tiloista siellä sikaosastolla. CE:n takaosastosta ei kuitenkaan niin tarkkaa muistikuvaa että voisin sanoa kumpi sitten on tilavampi. Niin ja CLK:tahan ei ole saannut kuin 2 istuttavalla takapenkillä mikäli tällä on väliä.
Nuo B-pilarit tuossa kieltämättä aluksi hieman harmitti mutta antavathan ne sitten sitä turvallisuutta niille muksuille ja auto on tietty kaikin puolin muutenkin valovuoden lankkua edellä turvallisuudessa jos sellainen seikka vaikuttaa ostopäätökseen.
Manu300cea24 kirjoitti:Kaikkihan kehuu sitä mikä sattuu itellä olemaan eli tykkään ennemmin CE:stä kun CLK:sta. Perustele en ja sillä selvä.
Sori pienoinen OT mutta enhän mä miteenkään kyllä ylistänytkään tuota CLK:ta CE:hen verrattuna, vaan kerroin seikkoja mitkä saattaa vaikuttaa tuohon ostopäätökseen Hieno auto se CE:kin on ja ennen kaikkea laadukkaamman oloinen tekele kuin CLK laskeutuvine takaikkunoineen, ojentuvine turvavöineen jne mutta niin se vaan menee mallin kuin mallin kanssa mitä uudemmaksi vuosimalli muuttuu. Itsekkään tuskin ikinä hävitän tuota toista mun 124:sta (osittain kyllä noiden tehorajattomien lupien takia) mutta mukavempia käyttiksiä nämä muovi/sähkömersut kuitenkin vaan on. Muovisempi ja sähköisempikin mersu kelpaisi jos lompakossa olisi muutakin täytettä kun kauppakuitteja