Vähä on siinä ja siinä sopiiko noi noin pienenä w124 alle. Noh, jos ei sovi epk myy mulle ne hyllyntäytteeks, eiks nii

Mä oon ainakin käyttänyt "somali" laikkaa eli ns puhdistuslaikkaa kanttarijälkiin koska se ei syö metallia kovin pahoin mutta tasoittaa hyvin. Jos monttu on suurempi niin korjaus hitsauksia tekee mm. L-Weld Lappeenrannassa. Somalin jälkeen (180-)240-400-600-800-1000-1200 vesihionta ja sitten muutaman kerran hiontatahnalla niin kukaan ei huomaa onko vanteella ajettu kanttariin, siis jos kiillottaa haluaa.. maalauksen kanssa pääse tietenkin vähän helpomalla.Jube kirjoitti:millä vanteista korjataan kanttari-ihottumat?
Ilmaista mainosta.. Jos joku vaikka ostais auton pois..Jouns kirjoitti:Sitä oli sitten GTI:hinki päästy lukijoiden kalustoon
Samaa oon minäki miettiny monasti, kun mikään ei tunnu passaavan. Kannattaa varmaan jättää ne kuvat laittamatta jos niin rumalta näyttääTape kirjoitti:Sopiiko miun udella notta mikä tossa edes mättää?
ääh, temmotaan nyt menemään niin kauan että on varaa ostaa käyttis tämän rinnalle tai jotain ?EVO X kirjoitti:Eikö tuo pitäisi laittaa jo naftaliiniin seuraavia sukupolvia varten...!!?? Ja sitten ostaa taas joku "pommi" josta sitten kaikista lupauksista huolimatta tehdään samanmoinen jne. jne.
juu itekki otti silmään ku waldin muodot loppui oudosti, nyttemmin silmä tottunut, näyttää jo siltä että kuuluu siihen... ei kait siinä starttimoottorin kanssa mitään turhia mittareita tarviikkaanJube kirjoitti:Auto on kyllä kaikkineen muuten kliini ja tykkään kovasti kuten aiemminkin olen sanonut, mutta tuo puskurin jatkeiden istuvuus sivusta on kyllä jotain (no parempi etten sano)![]()
Verhoilusta sitten kyllä special pisteet![]()
Mun mielipide eikä todellakaan pahalla, mutta kuitenkin miksi nuo ei voisi istua saumattomasti
Nuo lisämittarit jäis kans omasta autosta pois...![]()