nyt kylmien ilmojen tultua huomasin raa-an naftan hajua, ja pumppuhan se näyttäis vuotavan alamaisen "kannen" välistä,,,,,ei juuri muita oireita,kylmäkäynnistyksellä pinen hetken aaltoilua tyhjäkäynnillä korkeintaan,ja sekin joskus....kusee nyt aamun ekalla startilla hihnan päälle pikkasen aikaa ( 1/2 min aikana, jonka jälkeen ei mitään enää...eli ei tällä hetkellä varsinainen ongelma,mutta tuskin se tuosta yksinäänkään kuntoon tulee:) paikalline d-huolto ehdotti suoraan uutta pumppua,,,mutta saahan noita tiiviste settejäkin,,,mutta mites on,onko pelanneet miten?????
meinaan ei se nyt niin ihmeellinen paketti voi olla, kun se kerran kasattukin on!!! vai miten? autolla ajettu 200tkm,,,,,mitäs sanovat GURUT?
odotan mielenkiinnolla vastauksia,,kiitos etukäteen niistä....
ja malli siis 112cdi, -02
vito 112cdi pumppuasiaa ja sen vuotaminen...
tiivistesarjahan on varsin halpa,varsinkin jos vertaa uuden pumpun hintaan. Työ itsessään varsin helppo ja kunhan pitää pumpun puhtaana tiiviste työn aikana niin säästää huomattavan summan euroja jos tekee kaiken itse. Pumpun vaihto ei mielestäni ole vain vuodon vuoksi perusteltua...mekaanisestihan pumppu harvoin, jos koskaan rikki menee.
MB Vito L 112 cdi 2001 nykyään Latviassa
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
juu, tuota o- renkaita oon kans aatellu,sinne näkeekin niin pirun huonosti,et en voi kannen välisestä vuodosta ollenkaan varmaa,,,ja varsinkin kun nafta leviää kivasti....ni ei enää varmaa tietoa, mistä vuotaa....tarviis saada auto nosturille kylmänä pakkasaamuna,,heh...kastaa alkupään letkua, mikä menee suodattimelle päin,,,mut ei se mitään vahvista....kannen välistä mitä näkee , kostealt vaikuttaa.....jos täytyy vaan ootella, ni jos se alkaa vuotaa jossain vaiheessa silleen, et TIETÄÄ,mistä tulee....pieni pelko tietty, et jos alkaa vuotaa niin paljo, et tankki on tyhjä, ennenku kotona!!!!!
kiitos tähän astisistakin vinkeistä, mutta lisää kaipaan viellä!!!:)))
kiitos tähän astisistakin vinkeistä, mutta lisää kaipaan viellä!!!:)))
Nyt kun sain vuotavan suuttimen kuntoon, pitäisi vielä saada vaihdettua polttoaineletkun O-rengas tiivisteet, sieltähän se epäiltävästi vuotaa?
Auto käy normaalisti, eikä käynnistymisongelmia ole, mutta roiskii naftaa ainakin flektin kohdille ja lähiympäristöön.
Kysymys kuuluu, mitä pitää vitossa purkaa, että pääsee vuoto kohtaan käsiksi ja kuinka monta O-rengasta pitää vaihtaa?
Nyt laitetaan vitotus kesäkuntoon
Kiitän!
Auto käy normaalisti, eikä käynnistymisongelmia ole, mutta roiskii naftaa ainakin flektin kohdille ja lähiympäristöön.
Kysymys kuuluu, mitä pitää vitossa purkaa, että pääsee vuoto kohtaan käsiksi ja kuinka monta O-rengasta pitää vaihtaa?
Nyt laitetaan vitotus kesäkuntoon

Kiitän!
W638 CDI