penkitys tulos
penkitys tulos
käytiin tänään aamulla mersu eli 300 tdt vm93.. autossa kiinni hp diisselin shimmaama pumppu vakio elementeillä ja taka pönttö korvattu suoralla putkella 8) Tuloksena 141,8 8)kw ja 351nm. ennen muutoksia oli 108,6kw ja 284nm. penkki bosch ja paikka nikunen oulu.. .
Re: penkitys tulos
Oliko vakio ahdin ilman cooleria?jaggeri kirjoitti:käytiin tänään aamulla mersu eli 300 tdt vm93.. autossa kiinni hp diisselin shimmaama pumppu vakio elementeillä ja taka pönttö korvattu suoralla putkellaTuloksena 141,8 8)kw ja 351nm. ennen muutoksia oli 108,6kw ja 284nm. penkki bosch ja paikka nikunen oulu.. .
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3167
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Meneehän se, kun kiertää alppiventtiiliä pienemmälle katsastusta varten... Nopeaa ja helppoa!JarkkoN kirjoitti:Hmm... ja katti paikallaan. Aika hyvin on tehoa, mutta varmasti myös
savua. Mahtaako mennä katsastuksesta läpi?
Paitsi että onkos turbossa muuten sitä alppiventtiiliä ensinkään...?

Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3167
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
No niinpä minä vähän ajattelinkin, kun kysessähän on kuitenkin sama kone... Se ilmanotto vaan piru meni ja sotki ajatukset...Mika.T kirjoitti:Morkoolin ruuvi löytyy samasta paikkaa kuin vaparin alppiruuvi.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Minulla 300TDT -91 (vähäpäästöinen)JarkkoN kirjoitti:Hmm... ja katti paikallaan. Aika hyvin on tehoa, mutta varmasti myös
savua. Mahtaako mennä katsastuksesta läpi? Ilmeisesti maks. kierroksia
on nostettu jonkin verran.

Tällä hetkellä 6mm pumpussa n. 80 kuutiomillin annoksella (PP Diesel) edelleen vakio turbo ilman kuuleria ja suora putki katti paikallaan. Maks. kierrokset 5450rpm. Savu arvo oli 3,91

Pumppu on Rehtijiin 4-matikin entinen.
Näillä mennään:
W211 500E -03
Audi A6 3.0TDi Quattro -09
s124 300TDT -91 PPD
Exät:
Opel Manta B 1.6S -78
s203 320CDI -05 -Tuikutettu-
BMW E39 535iA -96
W124 300D -89 PPD (EX M104)
s123 300TD -81/84
W123 240D STT Turbo -85
s124 250TD -91
BMW 525i -91
W124 300E - 24 -89
Audi 100CS 2.2i -86
W211 500E -03
Audi A6 3.0TDi Quattro -09
s124 300TDT -91 PPD
Exät:
Opel Manta B 1.6S -78
s203 320CDI -05 -Tuikutettu-
BMW E39 535iA -96
W124 300D -89 PPD (EX M104)
s123 300TD -81/84
W123 240D STT Turbo -85
s124 250TD -91
BMW 525i -91
W124 300E - 24 -89
Audi 100CS 2.2i -86
Kuutosilla pöllyyttää melkoisesti, jos ei ole muuta tehty. Mulla on vetävät 5000 ja syötöt 75. Hieman isompi turbo, cooleri ja pikkuisen lisää ahtoja niin vois pelata paremmin?Tällä hetkellä 6mm pumpussa n. 80 kuutiomillin annoksella (PP Diesel) edelleen vakio turbo ilman kuuleria ja suora putki katti paikallaan. Maks. kierrokset 5450rpm. Savu arvo oli 3,91
Niin ja 142kW on kova tulos vakioelukoilla!

1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
40tkm on nyt ollut nuo 6mm pumpussa ilman mitään ongelmia.nokileka kirjoitti: Kuutosilla pöllyyttää melkoisesti, jos ei ole muuta tehty. Mulla on vetävät 5000 ja syötöt 75. Hieman isompi turbo, cooleri ja pikkuisen lisää ahtoja niin vois pelata paremmin?
Niin ja 142kW on kova tulos vakioelukoilla!
Cooleria ei vähäpäästöiseen laillisesti saa laittaa. Jos ei sitten joka katsastukseen ottaisi cooleria pois käytöstä...?
Eiköhän tuo kestä ilman cooleriakin kun on emännän käytössä enimmäkseen.

Näillä mennään:
W211 500E -03
Audi A6 3.0TDi Quattro -09
s124 300TDT -91 PPD
Exät:
Opel Manta B 1.6S -78
s203 320CDI -05 -Tuikutettu-
BMW E39 535iA -96
W124 300D -89 PPD (EX M104)
s123 300TD -81/84
W123 240D STT Turbo -85
s124 250TD -91
BMW 525i -91
W124 300E - 24 -89
Audi 100CS 2.2i -86
W211 500E -03
Audi A6 3.0TDi Quattro -09
s124 300TDT -91 PPD
Exät:
Opel Manta B 1.6S -78
s203 320CDI -05 -Tuikutettu-
BMW E39 535iA -96
W124 300D -89 PPD (EX M104)
s123 300TD -81/84
W123 240D STT Turbo -85
s124 250TD -91
BMW 525i -91
W124 300E - 24 -89
Audi 100CS 2.2i -86
Voishan tuon käyttää penkissä. En ehkä ens viikolla vielä. Laitampa tähän topikkiin faktaa kun tulee joskus käytettyä.
Varmaan pitää olla vetävissä pyörissä kesäkumit paikallaan penkitykseen??? vaimitenseon?
Varmaan pitää olla vetävissä pyörissä kesäkumit paikallaan penkitykseen??? vaimitenseon?
Näillä mennään:
W211 500E -03
Audi A6 3.0TDi Quattro -09
s124 300TDT -91 PPD
Exät:
Opel Manta B 1.6S -78
s203 320CDI -05 -Tuikutettu-
BMW E39 535iA -96
W124 300D -89 PPD (EX M104)
s123 300TD -81/84
W123 240D STT Turbo -85
s124 250TD -91
BMW 525i -91
W124 300E - 24 -89
Audi 100CS 2.2i -86
W211 500E -03
Audi A6 3.0TDi Quattro -09
s124 300TDT -91 PPD
Exät:
Opel Manta B 1.6S -78
s203 320CDI -05 -Tuikutettu-
BMW E39 535iA -96
W124 300D -89 PPD (EX M104)
s123 300TD -81/84
W123 240D STT Turbo -85
s124 250TD -91
BMW 525i -91
W124 300E - 24 -89
Audi 100CS 2.2i -86
Re: penkitys tulos
Ootko mitannu ahtopaineita, tuleeko mustaajaggeri kirjoitti:käytiin tänään aamulla mersu eli 300 tdt vm93.. autossa kiinni hp diisselin shimmaama pumppu vakio elementeillä ja taka pönttö korvattu suoralla putkellaTuloksena 141,8 8)kw ja 351nm. ennen muutoksia oli 108,6kw ja 284nm. penkki bosch ja paikka nikunen oulu.. .

MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/
0,9 bar auto gee ping pong mittarilla ja mitä mustaan tulee nii enempi tuo tuttavan vapari 300d tupsuttelee.. joo kesikset vetäviin.
Viimeksi muokannut jaggeri, Ma 24.11.2008 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.