HX40 Super laipan kuvia

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

HX40 Super laipan kuvia

Viesti Kirjoittaja NFS »

Ei kellaan sattuis olemaan Hx40 superin laipan DXF kuvia.
Tarttis saaha jostain kuvat et pääsee tekaseen laipat.
Tai sitten jos joku varmistaa että on samat kuin perus HX40:ssä.
Melko ristiriitaisia versioita on tullut kuultua.
Niin ja pitää olla hukkaportiton versio.
MikkoH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 201
Liittynyt: Ke 21.12.2005 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MikkoH »

Tietääkseni sitä on ainakin kahdella eri laipalla. Ns T4 ja T3 laipoilla ainakin. Uskoisin että laipan koko riippuu pakopesän suuruudesta.
" Curse not thine engine when it turneth not. Curse rather thine own stupidity. "
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

MikkoH kirjoitti:Tietääkseni sitä on ainakin kahdella eri laipalla. Ns T4 ja T3 laipoilla ainakin. Uskoisin että laipan koko riippuu pakopesän suuruudesta.
Isojakin pesiä on pienellä laipalla...mutta juuri tuo t3 on se pieni.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Nykyinen holsetti on laipalla jonka strategiset mitat ompi.
Reikien väli 86mm x 46mm ja ulkomitat 108mm x 68mm.
Nykyinen versio ei ole jaetulla pesällä. Sitäkin pitää vielä arvuutella et kumman laittaa 14:n vai 16:n pakopesän.
MikkoH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 201
Liittynyt: Ke 21.12.2005 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MikkoH »

Reikien väli 86mm x 46mm
Se on sitten T3 laippa..
" Curse not thine engine when it turneth not. Curse rather thine own stupidity. "
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Juu T3:n. Laippaan on nyt kuva vielä pitäis saaha öljyn tulo/lähtö sikäli mikäli on eri kuin HX40:ssä. Ja Turbiinin laippa. 14/16
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Kyseinen solmu saapui vihdoin ja viimein. Öljyn tulo on erillainen kuin normi HX:ssä samoin pakopesän laippa on erillainen. Öljyn tulo on nipalla ja jollain ihmekierteellä jota ei oikein löydy etes hydrauliikka liikkeestä. Lähin oli DL-10 mutta sekään ei ollut ihan oikea. Vanha öljyn tulolaippa kyllä sopisi mut joutuu koneistaan kierteet turbon öljyntulo laippaan. Pitää työpaikalle kiikuttaa tuo ahdin ja koneistaa kierteet. samoin pakopesän laippa on erillainen.
Vastaa Viestiin