Kumpi, nro 1 vai nro 2, a.o. kuvassa näkyvistä kelloista on pumpun säätöpiiri, jonka voi kytkeä suoraan imusarjaan? Luulin itse että kakkonen, mutta epäilys iski.
Oma auto:
http://s488.photobucket.com/albums/rr24 ... G_0018.jpg
http://s488.photobucket.com/albums/rr24 ... G_0021.jpg
http://s488.photobucket.com/albums/rr24 ... G_0022.jpg
Tässä linkissä on hiukka erilainen järjestely, enkä saanut siitä ihan selvää:
http://img183.imageshack.us/my.php?imag ... viavz6.png
Rikastuksen säätöpiiri?
Re: Rikastuksen säätöpiiri?
rainerb kirjoitti:Kumpi, nro 1 vai nro 2, a.o. kuvassa näkyvistä kelloista on pumpun säätöpiiri, jonka voi kytkeä suoraan imusarjaan? Luulin itse että kakkonen, mutta epäilys iski.
Oma auto:
http://s488.photobucket.com/albums/rr24 ... G_0018.jpg
http://s488.photobucket.com/albums/rr24 ... G_0021.jpg
http://s488.photobucket.com/albums/rr24 ... G_0022.jpg
Tässä linkissä on hiukka erilainen järjestely, enkä saanut siitä ihan selvää:
http://img183.imageshack.us/my.php?imag ... viavz6.png
Kakkonen lienee oikein. Pistä auto käyntiin ja nyppää tuosta ykkösestä putki irti ja koita sammuuko avaimella Jos ei niin sit on sammutin.
Tuossa alimmassa (jossa erilainen järjestely) kuvassa ei tuo alppikello näy kunnolla. Se on tuosta pumpun päällä olevasta mustasta säköliittimestä oikealle viistoon ylös oleva kello. Tuo iso kello jossa lukee "tästä lähtevä ruskea putki imusarjaan" niin se on sammuttimen kello.
Tuttu kuva ajoilta jolloin itse opiskelin näitä
