Mistähän alkaisin kaivaa syytä siihen, ettei korkeudensäätö enää toimi rullasta. Valot näyttävät nyt liian alas. En alkaisi heti ruuvaamaan niitä konepellin ata.
Itse epäilen, että kyse on paineen (?) häviämisestä, vai mikähan se nyt olikaan...
Sama vika täälläpäin. Kumpikaan valo ei liiku ja näyttäisi molemmat jumittuneen ala-asentoon. Irronneita letkuja en ole löytänyt. Voiko säädin mennä rikki moottorin kierrätyksestä kovilla kierroksilla? Vika ilmeni heti katsastuksen jälkeen? Auto ei myöskään sammu jos korkeussäätö ylä-asennossa.
MB 190D -85
MB w123 200d -83
EX MB 190D -84
Opel Vectra 2.0i -90
Kyllä siellä jossain alipaine vuoto on.
Kannattaa katsoa sieltä valokatkaisijan/säätörullan päästä ihan ekaksi.
Sitten seurailee kaikki letkut siellä konehuoneen puolella.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.