Läppien toimimattomuuden syy oli tanko, joka oli läppien välissä, jonka tarkoitus ilmeisesti on yhdistää läpät toisiinsa.
Tangon toisessa päästää oli muovi nivel, joka kestää taivuttelua about viikon, saati sitten 17 vuotta... eli poikkihan se oli, ja työntynyt sellaiseen rakoon, että molemmat läpät oli jumissa.
Ensin tietysti tuli mieleen irroittaa alipaine syliterit ja jättää läpät "auki" asentoon toistaiseksi, kun ei uutta osaakaan ollut vielä tarjolla. Pienen pohdinnan jälkeen ei kuitenkaan selvinnyt mikä tuon tangon tarkoitus on, koska molempia läppiä ohjataan omalla alipaine sylinterillä, ja muutkin lämppärin läpät omistavat kukin vain yhden sylinterin.
Eli tanko pois auto kasaan, hyvin toimii ja jalat tarkenee

Onko kukaan muu tehnyt/huomannut vastaava ja onko tangolle selvinnyt nerokasta käyttö ideaa?