PK-seudun paras aurauskulmien säätäjä hakusessa.
PK-seudun paras aurauskulmien säätäjä hakusessa.
Akka lainas autoa. Aurauskulmat vituillaan. Ei taida tarvita enempää selvityksiä.
Re: PK-seudun paras aurauskulmien säätäjä hakusessa.
Lohjan Veho 176eprestige kirjoitti:Akka lainas autoa. Aurauskulmat vituillaan. Ei taida tarvita enempää selvityksiä.

Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: PK-seudun paras aurauskulmien säätäjä hakusessa.
Eikai tuolla hintaa voi saada kuin jommankumman pään hutiloiden säädettyäAK47 kirjoitti:Lohjan Veho 176eKannattaa tulla kauempaakin.

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Etupään aurauskulmien säätöön ei tarvitse kuin metrimitan ja muutaman kiintoavaimen. Takapään aurauskulman säätö epäkeskojen avulla on ilmeisesti vaativampaa, onnistuuko se vielä omin voimin?
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Aurauskulmiin pätee em. mutta onhan siinä keulassa muutama muukin säätö kuin raidetangottomant kirjoitti:Etupään aurauskulmien säätöön ei tarvitse kuin metrimitan ja muutaman kiintoavaimen. Takapään aurauskulman säätö epäkeskojen avulla on ilmeisesti vaativampaa, onnistuuko se vielä omin voimin?
tomant

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Totta.Jube kirjoitti:Aurauskulmiin pätee em. mutta onhan siinä keulassa muutama muukin säätö kuin raidetangot
Mullakin camperipultit (epäkesko) takaluukussa varalla jos joskus sattuu tarviimaan säädössä.
Siis etupäähän.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Re: PK-seudun paras aurauskulmien säätäjä hakusessa.
Juu, hutilonti kesti vain jotain pari-kolme tuntia, vitutti jo ootella kun meinas myöhästyä töistä ja ois joutunut puoli tusinaa ihmistä oottelemaan missä se mersuäijä taas viipyy. Ruokkis paloi ja piti olla nälissään loppupäivä...Jube kirjoitti:Eikai tuolla hintaa voi saada kuin jommankumman pään hutiloiden säädettyäAK47 kirjoitti:Lohjan Veho 176eKannattaa tulla kauempaakin.




Oon kuullut että jossain sentään säädetään nopeamminkin ja kerralla kuntoon. Elikkä siinä heti viereisessä Vianorissa kuulema mersut tunnetaan ja hinta jotain kolmasosa ja aikaakaan ei mene juuri puolta tunteroista pitempään (4-pyöräsuuntaus).
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Ei ihan PK-Seudulla mutta hiukan pitemmällä.
http://www.kr-autopalvelu.fi Hyrylä / Sula.
Just viimeksi siellä säädettiin kulmat, muutenkin olen
siellä teettänyt huoltoja sekä korjauksia vuosien varrella.
http://www.kr-autopalvelu.fi Hyrylä / Sula.
Just viimeksi siellä säädettiin kulmat, muutenkin olen
siellä teettänyt huoltoja sekä korjauksia vuosien varrella.
MB ML 350 CDI A 4-MATIC Business Premium -12 (W166.024)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
Re: PK-seudun paras aurauskulmien säätäjä hakusessa.
Kohtuullinen ero palvelussa, koska tonne Tynninharjun AH:hon joutuu varaamaan aina ajan, palvelu on haistapaskaa ja kallista. Euromasterilla maksoi jotain 50 € kun säädettiin etu- ja takapää (ei ollut kuin vähän säätämistä ja helposti aukes pultit).AK47 kirjoitti:Lohjan Veho 176eprestige kirjoitti:Akka lainas autoa. Aurauskulmat vituillaan. Ei taida tarvita enempää selvityksiä.Kannattaa tulla kauempaakin.
Ai perhana, sitten kai on peruttava puheeni, koska omaa käytin siellä vuonna 2004cuuno kirjoitti:...ruskeasuo tb OLI hyvä
...roope ollut eläkkeellä monta vuotta
...nuorempi kukkopoika pilas senkin paikan

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Samat kommentit täältäkin.cuuno kirjoitti:...ruskeasuo tb OLI hyvä
...roope ollut eläkkeellä monta vuotta
...nuorempi kukkopoika pilas senkin paikan
Suomenojan Euromasterilla oli ainakin ennen hyvä tekijä, nimi ei nyt tule mieleen.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Espoon Suomenojan Euromasterin asentaja nimeltään Suomi ( Huom vain tämä hemmo osaa siellä säätää!!). Ajaa itse kilpaa ja saa mersun kulkemaan helposti suoraan, vetelemättä mihinkään. On säätänyt mulle jo vuosia ja kymmenittäin autoja.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Joo no ei tuohon hyrylään ole onneksi ku 8kmBerglund kirjoitti:Ei ihan PK-Seudulla mutta hiukan pitemmällä.
http://www.kr-autopalvelu.fi Hyrylä / Sula.
Just viimeksi siellä säädettiin kulmat, muutenkin olen
siellä teettänyt huoltoja sekä korjauksia vuosien varrella.

Mikä on ollut eurojen määrä per kerta jos saa kysyä..
adenauer300 kirjoitti:Espoon Suomenojan Euromasterin asentaja nimeltään Suomi ( Huom vain tämä hemmo osaa siellä säätää!!). Ajaa itse kilpaa ja saa mersun kulkemaan helposti suoraan, vetelemättä mihinkään. On säätänyt mulle jo vuosia ja kymmenittäin autoja.
Ensipeli 124 -89 230E
Ässä W140 -92 S320
Ässä W140 -92 S320
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Kannattaa soittamalla tarkistaa. Viimeksi toukokuussa maksoi 125€, mutta sisälsi nivelen vaihdon.ismoq kirjoitti:Mikä on ollut eurojen määrä per kerta jos saa kysyä..
adenauer300 kirjoitti:Espoon Suomenojan Euromasterin asentaja nimeltään Suomi ( Huom vain tämä hemmo osaa siellä säätää!!). Ajaa itse kilpaa ja saa mersun kulkemaan helposti suoraan, vetelemättä mihinkään. On säätänyt mulle jo vuosia ja kymmenittäin autoja.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Ainakin auto saatiin arvoihin ja ratti suoraan, yms.
Perusteluja? Mistä pulteista puhut? Ei kai ne enää ole jumissa jos ne on saatu auki
.

Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
A k i kirjoitti:En muista mitkä siellä oli jumissa, mutta lämmittämällä aukesi ja säätöihin se saatiin. Tuo w201 oli kyseessä....
Alatukivarsien pultit kun on jumissa ne on sitä yleensä sieltä puslien sisältä. Olen nähnyt miesten tyytyväisinä itseensä lämmittelevän muttereita ja sitten vääntävän väkisellä puslat paskaksi varsien sisäpäistä. Toki kulmat voi säätää tällälailla, mutta onko se puslien särkemisen arvoista.
Toki joskus pultit saa nitkuteltua irti puslista.
Raidevarret saa irroitettua lämmittämällä,vaikka sekään ei taida aivan ohjeiden mukaista olla koska ohjauslaitteitahan ei saisi lämmitellä.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Onko ne kulmat sitten hyvin kohdallaan ajossa,kun ekana rikotaan ne puslat?peehoo7 kirjoitti:A k i kirjoitti:En muista mitkä siellä oli jumissa, mutta lämmittämällä aukesi ja säätöihin se saatiin. Tuo w201 oli kyseessä....
Alatukivarsien pultit kun on jumissa ne on sitä yleensä sieltä puslien sisältä. Olen nähnyt miesten tyytyväisinä itseensä lämmittelevän muttereita ja sitten vääntävän väkisellä puslat paskaksi varsien sisäpäistä. Toki kulmat voi säätää tällälailla, mutta onko se puslien särkemisen arvoista.
Toki joskus pultit saa nitkuteltua irti puslista.
Raidevarret saa irroitettua lämmittämällä,vaikka sekään ei taida aivan ohjeiden mukaista olla koska ohjauslaitteitahan ei saisi lämmitellä.
Meillä tehdään niin että ekana vaihdetaan kaikki tarvittavat osat uusiin,ja sitten kulmien säätö.