Tuota tuota, ehkä minulla on käynyt vain huono tuuri, mutta en kyllä ole koskaan törmännyt puunahkaratteihin W124:ssa. W140:n niitä on saanut jo tehtaalta ja kyseinen malli on mielestäni todella hyvän näköinen, mutta että 124:een. Kai niitä joku firma on tehnyt/tekee?
Osaako joku muu ehkä kertoa asiasta lisää?
en tiedä sitten varmaksi, mutta kun noita saksan autoja olen netissä katsellu niin niissä on ollu sellaisia ratteja...mutta käykö ton kori ratti sit w124 koriin
Viimeksi muokannut Kryptonite, Ti 03.02.2004 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aika hyvä tsägä ettei oo bägiä, kun on kuitenkin 24v ja muuta...
MB-Pori ainakin myy 124:n orggisrattia vastaavaa mallia missä kehän ylä- ja alaosat ovat puuta, sivuilla nahkaa.
Toihan on kaunein ratti mitä ikinä on missään tehty.
Ja paras.
Joo siitä mersun ratista, yks kappale ainakin on myynnissä mersukerhon klubishopissa, oisko hinta olla jonkun 320 euroa, eli eiköhän se saman maksa siellä porissakin...
Mulla on sama ratti, kuin TimitZu:lla tuossa kuvassa, ja siihen on ainakin saatavilla jalopuinen keskiosa. En nyt muista missä näin, mutta hintaa oli vajaa 100€. Eli tuo liikkuva osa vaan vaihtuisi, ja kehä pysyisi ennallaan.
Kyllähän noita on näkynyt!
Ilmeisesti w124 e-malliin johonkin varustepakettiin??
Ilmeisesti "anttik" voisi valaista asiasta? Olen nähnyt siinä nätinsinisessä farkussa tuollaisen missä on avantgarde maskikin?
juu tollasta rattia meinasin just mikä on myynnissä nettiautossa.. tommonen on pakko hommata jossain vaiheessa...perkl kun se on hieno jotenkin vaan minusta ja sopis kyl ton helvetin orgisratin tilalle, kun vaan löytys
tollanen jossa on samaa sävyä jalopuuosa kun muuallakin koelautaa
todii nyt tiedetään kaikki, että minkälaista rattia haen, elikkä kun näette tälläisen jossain myynnissä ja teitä ei kiinosta ostaa, niin jos ei liikaa ole vaivaan niin ilmottakaa
meikäläiselle. kiitos näin alkukäteen.
ainiin onko kellään sattunu silmää, että onko jossain ollu myynnissä puista
automaattivaihdekeppiä minkä päässä lukee: "sportline" perkele kun tekis sekin mieli vaihtaa puiseen, mutta kun on orgis nahka missä lukee päässä
sportline niin ei vitsisi tavalliseen puiseen nuppiin vaihtaa
Hei hei hei, ettekste oo muka kattonu KL- varaosien kataloogia?? sielä on ainakin pari erilaista ALKUPERÄISTÄ nahka/jalopuu rattia kuten tuossa nettiauto ilmoituksessa ,myös airbagillinen, on siis aivan prikulleen sama kuin alkuperäinen SRS ratti mutta ylä-ja ala reunassa jalopuu!! Hintaakin vaivaiset 600e
TimitZu kirjoitti:perkl ei löydy googlesta hakusanalla Lenkrad in Leder-/Wurzelnussausfuehrung und Lederschalthebel mitään hintoja tolle satsille...
Goddamm.......
mitä muuten merkkaa jos hommaa airbagillisen ratin eikä kytke sitä niin sanooko katsastusmies siitä jotain?....ja käykö noi ihan samanlailla heittämällä kuin muutkin ratit?
tuossa vaan lukee että autossasi on oltava airbag järjestelmä että ratti sopii
Viimeksi muokannut Kryptonite, Ke 04.02.2004 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wile kirjoitti:Tuohon omaan E320 Sportlineen S-line ratti on tilattu juuri tuolta Eris Carsista, ottivat vielä vanhan vaihdossa.
Eli tommonen sopii ainakin.
ot: mua on jo kauan kiusannut avattaresi auto, saisiko lisää kuvia , kiitos
Eli myynnissä juuri w124 sesta otettu oban puuratti keskiöllä jossa myöskin puupeitelevy noiden puolien päälle (4-puolainen) Ratti on kuin uusi ja lähtee sopivaan hintaan.