Kuinka tuollainen 312 sprinterin manuaali laatikko kestäisi superi käytössä?
Onko sen kestävämpi kuin 300d:n 5-vaihteinen? Getragia en raaskisi ostaa..
Kyllähän se varmaan aika kivasti kestää.
Kooltaan ainakin reilusti suurempi kuin henkilömallin laatikot.
Vaihdevälit voi olla jännän lyhyet kun ko. laatikossa vaihdekeppi menee suoraan laatikkoon ja keppi on alunperin noin 60cm pitkä.
Ja osuuko se edes henkilöautossa sopivaan kohtaan.
onhan tuo aika kestävä tuo iso rintterin loota,mikään maaliman nopein loota se ei ole.Vaihteet laitetaan päälle,kolmos esisynkronaation olen 2 kertaa korjannu
entäs mites tuo rintterin pikkuloota
meinaan 208 rintteristä, tällanen löytyy
aa-pee kirjoitti: Kuinka pitkälle toi 300D:n 5-vaihteinen kestää,ennenku hajoo?
morjensta vaan kaikille.
eipä kestä noi diisselin lootat juurikaan minkäänlaista tehojen kasvatusta.
2.5reen peräs pienistin myös tollasen 3satkun laatikon...
Mulla kesti vielä toistaseks tossa omassa lintassa,kunnes kone hajos.
Ja tossa 220hv kone tehoa,ettei siis mikään tykki vielä.
Jaa, onkohan kukaan kokeillut sovittaa 312 sprintterin laatikkoa 124lekkuun? Automaatti ei lämpöisenä vaihda neloselle millään ja muutenkaan en tykkää kun haluan itse päättää vaihteiden vaihtamisesta.
Päiviö kirjoitti:Jaa, onkohan kukaan kokeillut sovittaa 312 sprintterin laatikkoa 124lekkuun? Automaatti ei lämpöisenä vaihda neloselle millään ja muutenkaan en tykkää kun haluan itse päättää vaihteiden vaihtamisesta.
No ei taida kokemuksia olla Kai niitä pitää vaan hankkia sitten itse
Jaahas, olikin sitten semmoinen homma että miten sen nyt sanoisi... haasteellista Laittamatta jäi Etsinnässä on nyt sitten halpa tekniikaltaan toimiva 250d viisivaihteisena tai automaatilla eikä saa maksaa kun muutaman satasen jos ei ole monivena